Leuk setje kopen voor met de kerst??
+2
Curious
Jenny010
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk setje kopen voor met de kerst??
Wat vinden jullie? Bij verschillende lingeriewinkels hebben ze met kerst altijd errruuugg mooie spullen.. Het lijkt me wel eens leuk om zoiets te kopen en mijn vriendje te verrassen! Twijfel alleen heel erg! Hebben jullie dat ook wel eens gedaan met kerst?
Jenny010- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11
Re: Leuk setje kopen voor met de kerst??
ik vind het wel leuk om zoiets te kopen, maar koop dan geen setje welke bedrukt is met allerlei kerstachtige dingen. Dat zie je rond deze tijd vaak, en dat vind ik verschrikkelijk.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Jenny010 schreef:Wat vinden jullie? Bij verschillende lingeriewinkels hebben ze met kerst altijd errruuugg mooie spullen.. Het lijkt me wel eens leuk om zoiets te kopen en mijn vriendje te verrassen! Twijfel alleen heel erg! Hebben jullie dat ook wel eens gedaan met kerst?
Niet speciaal voor kerst, koop wel vaker gewoon setjes omdat ze mooi zijn. Gewoon doen! Maar dan zou ik geen setje kopen met kerstprint dat is zonde.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Als je dat leuk vindt, moet je het gewoon doen. Misschien kun je iets kopen zonder kerstballen er op, dan kun je het nog eens aan. Een leuk rood setje is altijd wel leuk.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Lavendel schreef:Jenny010 schreef:Wat vinden jullie? Bij verschillende lingeriewinkels hebben ze met kerst altijd errruuugg mooie spullen.. Het lijkt me wel eens leuk om zoiets te kopen en mijn vriendje te verrassen! Twijfel alleen heel erg! Hebben jullie dat ook wel eens gedaan met kerst?
Niet speciaal voor kerst, koop wel vaker gewoon setjes omdat ze mooi zijn. Gewoon doen! Maar dan zou ik geen setje kopen met kerstprint dat is zonde.
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Herfstblaadjes schreef:Als je dat leuk vindt, moet je het gewoon doen. Misschien kun je iets kopen zonder kerstballen er op, dan kun je het nog eens aan. Een leuk rood setje is altijd wel leuk.
Zie het al helemaal voor me!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik heb zo'n pakje:
Maar dat was voor de grap bij de Primark gekocht samen met een vriendin aantal jaar geleden. Dat zou ik nooooit zo aandoen want het is zo vreselijk fout. Maar wel erg grappig.
Maar mooie lingerie koop ik sowieso wel, niet persé met kerst. Maar wel een leuk idee om iets moois bijpassends bij je outfit te zoeken. Dus iets moois met zilver of goud als ze dat met de kerst soms hebben.
Maar dat was voor de grap bij de Primark gekocht samen met een vriendin aantal jaar geleden. Dat zou ik nooooit zo aandoen want het is zo vreselijk fout. Maar wel erg grappig.
Maar mooie lingerie koop ik sowieso wel, niet persé met kerst. Maar wel een leuk idee om iets moois bijpassends bij je outfit te zoeken. Dus iets moois met zilver of goud als ze dat met de kerst soms hebben.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot
» Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.
» Cadeaubon voor kerst
» Een dierentuin is dat leuk om met kerst heen te gaan?
» Wat is leuk om te kopen?
» Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.
» Cadeaubon voor kerst
» Een dierentuin is dat leuk om met kerst heen te gaan?
» Wat is leuk om te kopen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: