Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!
+16
Pien
Plien84
Shisha
Saxy
Primrose
Lejow
Ilargi
Jeanette
sanne-84
Moezie
Sweety
Blond
Guus
Arwyn
SoGood
Try
20 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!
Ik heb ook maat 42 en volgens mij zou zo'n model mij juist wel staan, omdat hij onderaan uitwaaiert en je er nog wel een taille in hebt. Hangt denk ik vooral af van je figuur, niet zozeer van je maat.
En ik denk dat hij langere meiden misschien wat mooier zou staan dan kleinere meiden..
En ik denk dat hij langere meiden misschien wat mooier zou staan dan kleinere meiden..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
ik ben 1.63 maar laat jurkjes altijd korter maken! zodat hij boven de knie valt en niet over...Arwyn schreef:
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dat werkt ook inderdaad, haha. Dat hoef ik dan weer nooit te doen, mij zijn ze eerder te kort...Pien schreef:ik ben 1.63 maar laat jurkjes altijd korter maken! zodat hij boven de knie valt en niet over...Arwyn schreef:
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pien schreef:ik snap best dat je het niet lullig bedoelde maar het komt wel zo over! ik denk dat in dit bovenstaande stukje het verkeerd gaat... als ik zo'n jurkje koop en ik koop hem in mijn normale maat, dan staat het ook raar, koop ik hem net wat ruimer, dan valt hij veel mooier....Marin schreef:in dit soort strapless jurkjes wurmden
Ok nou gelukkig maar
Ik heb denk ik gewoon te veel dikke Engelse sletjes in dat soort jurkjes gezien, ik ben getraumatiseerd, want bij hen ziet het er gewoon niet uit vind ik. Maar ZC is natuurlijk een totaal ander type en een leuke meid. Sorry
Gast- Gast
Pien schreef:ik snap best dat je het niet lullig bedoelde maar het komt wel zo over! ik denk dat in dit bovenstaande stukje het verkeerd gaat... als ik zo'n jurkje koop en ik koop hem in mijn normale maat, dan staat het ook raar, koop ik hem net wat ruimer, dan valt hij veel mooier....Marin schreef:in dit soort strapless jurkjes wurmden
Dan kan het alleen maar zo overkomen omdat je er zelf onzeker van wordt als Marin dit oppert. Ik lees er niets vervelends in eigenlijk, want als de T.O. opzoek is naar het ultieme setje, lijkt het me ook wel zo eerlijk om haar daar oprecht mee te helpen i.p.v. bij alles 'joehoeee' en 'amen' roepen/zeggen. Ik vind dit iig een jurkje voor vrouwen met een slank/gemiddeld figuur en daar bedoel ik dan geheel niets beledigends mee.
Gast- Gast
Naja, ik vind het nogal gemakkelijk gezegd. Maar goed, om alweer die discussie gaan te voeren heb ik niet zo'n zin in. Ik ben trouwens vrij lang, dus mijn extra kilo's vallen niet zo op misschien als bij een ander.
Het is trouwens geen strapless(Ik dacht ook dat het wel zo was hoor!) en ik draag er een bolero bij. Daarbij hakken en dat maakt het ook allemaal weer een beetje anders. Misschien dat ik er nog een riem bij draag. Even kijken hoe en wat.
Het is trouwens geen strapless(Ik dacht ook dat het wel zo was hoor!) en ik draag er een bolero bij. Daarbij hakken en dat maakt het ook allemaal weer een beetje anders. Misschien dat ik er nog een riem bij draag. Even kijken hoe en wat.
Gast- Gast
Hoe is dat jurkje niet strapless? Of zitten er bandjes bij die niet op de foto staan?
Bolero is wel goed idee inderdaad.
En inderdaad, als jij je er top in voelt, straal je dat ook uit. Dus dat heb je sowieso mee dan. Ik weet gewoon dat mij zo'n jurkje nu echt niet meer zou staan, ik vind het geen model voor wat zwaardere meisjes.
Bolero is wel goed idee inderdaad.
En inderdaad, als jij je er top in voelt, straal je dat ook uit. Dus dat heb je sowieso mee dan. Ik weet gewoon dat mij zo'n jurkje nu echt niet meer zou staan, ik vind het geen model voor wat zwaardere meisjes.
Gast- Gast
Nee maar goed, het is ook maar net hoe het vet (om het maar even lekker plat te zeggen) verdeeld is over je lijf. En daarbij heb ik mijn lengte mee.
Op de site stond trouwens ook expliciet dat er geen bandjes bij zaten, maar die zaten er wel degelijk aan. Die kunnen er trouwens ook niet af. Wel bijzonder.
Het is trouwens niet zo dat het echt dit setje wordt, maar het is een optie. Wie weet loop ik straks nog tegen mijn droom-setje aan haha!
Op de site stond trouwens ook expliciet dat er geen bandjes bij zaten, maar die zaten er wel degelijk aan. Die kunnen er trouwens ook niet af. Wel bijzonder.
Het is trouwens niet zo dat het echt dit setje wordt, maar het is een optie. Wie weet loop ik straks nog tegen mijn droom-setje aan haha!
Gast- Gast
Oh dat is wel fijn dat er bandjes aan zitten. Ik vind dat niet zo prettig, als je de hele avond bang bent dat je jurk naar beneden zakt haha. Ik vind het zelf eerder niet echt kunnen qua breedte, ipv vetjes. Maar goed, ik hou er wel over op, en ik hoop dat je je mooiste outfit aantrekt die dag waarin jij je top voelt
Gast- Gast
Je hebt trouwens nog een DM terug..
En naar beneden zakken zal niet snel gebeuren. Stond halverwege de rij toen de borsten werden uitgedeeld..
En naar beneden zakken zal niet snel gebeuren. Stond halverwege de rij toen de borsten werden uitgedeeld..
Gast- Gast
Wat hebben Marin en ik dan precies makkelijk gezegd? Ik vind oprecht dat Marin zichzelf heel beleefd uitdrukt namelijk.
Gast- Gast
Hoor je mij daar iets over zeggen?
Niks aan de hand hoor hier. In het rokjes topic is wat meer te kwebbelen ..
Niks aan de hand hoor hier. In het rokjes topic is wat meer te kwebbelen ..
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Naja, ik vind het nogal gemakkelijk gezegd. Maar goed, om alweer die discussie gaan te voeren heb ik niet zo'n zin in. Ik ben trouwens vrij lang, dus mijn extra kilo's vallen niet zo op misschien als bij een ander.
Ik refereerde aan het gearceerde stukje. Zou je kunnen uitleggen wat je hiermee bedoelt?
Gast- Gast
Ik zeg toch dat die discussie hier niet weer gevoerd hoeft te worden. Ik ga er dus ook niet op in Guat. Het is al uitgesproken.
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Ik zeg toch dat die discussie hier niet weer gevoerd hoeft te worden. Ik ga er dus ook niet op in Guat. Het is al uitgesproken.
Dan lijkt het me in het vervolg handig als je zelf ook niet zo'n dubieuze opmerking maakt.
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Of deze?
Deze heb ik vorige zomer aan ook gehad naar een bruiloft met een kort donkergrijs leren jasje erover met driekwart mouwen. Het zag er echt wel heel netjes uit! Let wel op dat hij echt heel erg doorschijnt aan de bovenkant en je er alleen een huidskleurige BH onder aan kunt.
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Ik zeg toch dat het allang besproken is met Marin? Klaar dus nu.Guattari schreef:ZachtCookie schreef:Ik zeg toch dat die discussie hier niet weer gevoerd hoeft te worden. Ik ga er dus ook niet op in Guat. Het is al uitgesproken.
Dan lijkt het me in het vervolg handig als je zelf ook niet zo'n dubieuze opmerking maakt.
Gast- Gast
Wie kan mij helpen bij het vinden van zo'n bolero als onderstaande maar dan een beetje meer als 'jasje' stof (Oooh ik hoop zo dat jullie weten wat ik bedoel). Dus niet zo'n standaard bolero van dat rekstofje.
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=1A1&ArtikelNummer=513255&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=bolero&Nao=86&Prijsmin=5&Prijsmax=80&Ns=&Cid=0&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&F=1&F=2&F=3&AAPP=20
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=1A1&ArtikelNummer=513255&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=bolero&Nao=86&Prijsmin=5&Prijsmax=80&Ns=&Cid=0&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&F=1&F=2&F=3&AAPP=20
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Ik zeg toch dat het allang besproken is met Marin? Klaar dus nu.Guattari schreef:ZachtCookie schreef:Ik zeg toch dat die discussie hier niet weer gevoerd hoeft te worden. Ik ga er dus ook niet op in Guat. Het is al uitgesproken.
Ja, mama. Sorry hoor, zo praat je maar tegen een ander.
Gast- Gast
Ontopic please!
Heb je al gekeken bij de H&M?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Guattari schreef:ZachtCookie schreef:Ik zeg toch dat het allang besproken is met Marin? Klaar dus nu.Guattari schreef:ZachtCookie schreef:Ik zeg toch dat die discussie hier niet weer gevoerd hoeft te worden. Ik ga er dus ook niet op in Guat. Het is al uitgesproken.
Nou, als ik twee keer aan geef dat het al klaar is en uitgesproken en je gaat er op door, net zoals een klein kind, dan handel ik daar ook naar.
Gast- Gast
wc-eend schreef:Ontopic please!
Probleem is dat ik vrij brede schouders heb (10 jaar gezwommen... )waardoor niet altijd alles lekker past. En ervaring met H&M is dat het altijd wel past, maar het zit dan niet fijn.
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Guattari schreef:ZachtCookie schreef:Ik zeg toch dat het allang besproken is met Marin? Klaar dus nu.Guattari schreef:ZachtCookie schreef:Ik zeg toch dat die discussie hier niet weer gevoerd hoeft te worden. Ik ga er dus ook niet op in Guat. Het is al uitgesproken.
Nou, als ik twee keer aan geef dat het al klaar is en uitgesproken en je gaat er op door, net zoals een klein kind, dan handel ik daar ook naar.
Is goed met je. Ik wist namelijk niet dat je met Marin iets uitgesproken had en daardoor snapte ik je opmerking niet. Dat rare toontje van je kan je iig voor je houden in het vervolg naar mij toe, want ik vroeg opheldering en verder niets. Ik weet niet hoe jij gewend bent iemand te woord te staan, maar ik ben hier niet van gediend.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zachtcookie is jarig!
» Welk setje?
» Waarschuwing bestek setje zwitsal!!
» Leuk setje kopen voor met de kerst??
» leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot
» Welk setje?
» Waarschuwing bestek setje zwitsal!!
» Leuk setje kopen voor met de kerst??
» leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot