Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot

4 plaatsers

Ga naar beneden

leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot Empty leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot

Bericht  Mysterious za 17 aug 2013 - 6:12

over ander halve week hebben we met onze dochter een foto shoot. stom, maar ik weet niet wat ik haar aan moet trekken. Ze gaven als tip iets wat niet te veel kleur heeft. het worden namelijk fotos van een serie van 3  verdeeld over een jaar. dus een foto liggend (5 maanden) 2e foto wordt als ze kan zitten en de 3e als ze kan lopen.
Ik heb al verschillende websites bekeken met kleding maar kan tot nu toe nog niet echt iets vinden. Misschien denk ik wel te moeilijk en moet ik gewoon voor een licht shirtje en een spijkerbroekje gaan? maar een lief schattig jurkje vind ik ook leuk. Balen dat haar super leuke jurk niet meer past Sad 
iemand nog tips ?
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot Empty Re: leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot

Bericht  CCC za 17 aug 2013 - 6:19

Ik zou een leuk klassiek jurkje doen..

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot Empty Re: leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot

Bericht  Maple za 17 aug 2013 - 6:22

Ik zou voor wit of wit in combi met een spijkerstofje gaan. Over een paar maandjes gaat ze weer op de foto, en een paar maanden daarna ook weer, en zie dan maar eens een setje te vinden wat matcht bij het eerste setje. Daarom zou ik het zo neutraal mogelijk houden.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot Empty Re: leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot

Bericht  Parel za 17 aug 2013 - 7:34

Ik zou een witte longsleeve als basis houden en afwisselen met spijker of een tutu.
En ik zou 1 haarspeld houden die ze elke keer in heeft.

Leuk idee trouwens!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot Empty Re: leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot

Bericht  Mysterious za 17 aug 2013 - 12:12

het was een aanbieding de 3 fotos echt leuk! ik denk dat ik inderdaad toch voor wit in combinatie met spijker ga. ik heb voor nu een spijkerjurkje dan kan ik volgende keer een spijkerbroekje en als ze kan lopen een spijkerrokje doen. denk dat dat wel leuk is.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot Empty Re: leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum