Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!
+16
Pien
Plien84
Shisha
Saxy
Primrose
Lejow
Ilargi
Jeanette
sanne-84
Moezie
Sweety
Blond
Guus
Arwyn
SoGood
Try
20 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!
Dan raad ik je aan om het in het vervolg beter te lezen, want heb ik het al een aantal keer gezegd. En ik trek me niet zo heel veel aan van jouw laatste opmerking.
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Dan raad ik je aan om het in het vervolg beter te lezen, want heb ik het al een aantal keer gezegd. En ik trek me niet zo heel veel aan van jouw laatste opmerking.
Juist door dat nog even expliciet te noemen bewijs je het tegendeel. Grappig.
Gast- Gast
'Ik ben hier niet van gediend' komt op mij over als een beetje hautain en uit de hoogte willen doen. Want ik zeg niks bijzonders, vind het alleen heel vervelend dat je door bleef zeuren over dat punt. En dat terwijl ik het al een aantal keer had uitgelegd? Irritatie? Ja best wel.
Gast- Gast
Knap van je dat je me kan corrigeren. Applaus.
Gast- Gast
kimz schreef:ZachtCookie schreef:Of deze?
Deze heb ik vorige zomer aan ook gehad naar een bruiloft met een kort donkergrijs leren jasje erover met driekwart mouwen. Het zag er echt wel heel netjes uit! Let wel op dat hij echt heel erg doorschijnt aan de bovenkant en je er alleen een huidskleurige BH onder aan kunt.
ohhh waar is die van? die wil ik!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Bonprix
danku!
JD- Ratel
ik heb eerlijk gezegd niet de hele topic teruggelezen, dus weet niet of je inmiddels al geslaagd bent voor een leuk setje, maar hieronder even mijn suggesties. heb het even met links gedaa, want foto's lukte niet...
jurkje 1
jurk 2
jurk3
jurk 4
jurk 5 misschien fel kleurtje/printje, maar leuk zomers!
jurk 6
jurk 7
jurk 8
bovenstaande zijn allemaal van Wehkamp, staan echt een heleboel leuke jurken bij, ook voor een iets steviger postuur!
of deze van de steps?
sorry geloof dat ik een beetje overenthousiast ben geweest haha, maar ach...ik verveelde me en wie weet heb je er wat aan!
jurkje 1
jurk 2
jurk3
jurk 4
jurk 5 misschien fel kleurtje/printje, maar leuk zomers!
jurk 6
jurk 7
jurk 8
bovenstaande zijn allemaal van Wehkamp, staan echt een heleboel leuke jurken bij, ook voor een iets steviger postuur!
of deze van de steps?
sorry geloof dat ik een beetje overenthousiast ben geweest haha, maar ach...ik verveelde me en wie weet heb je er wat aan!
JD- Ratel
Ik vind die blauw-witte van Esprit zo leuk!! Mag daarom ook niet meer op de site komen of naar de winkel gaan, haha. Hij is me sowieso al te duur en ik probeer te sparen voor een weekendje Londen, dus mag hem nu echt niet kopen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Jurkje 1 en jurkje 6 van Marietje zijn echt leuk
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik vind nummer 3,4 en 8 echt heel erg leuk! Ik heb inmiddels wel een jurkje, alleen daar moet ik nog een leuke bolero bij vinden. Maar begin ook alweer te twijfelen over dat jurkje hoor haha. Ik kijk nog wel verder, maar het is niet van levensbelang. Ga denk ik wel even bij de C&A langs, even de jurkjes in het echt bekijken! Bedank Marietje!
Die van Steps vind ik trouwens ook ont-zet-tend gaaf. Ik kan wel stellen dat ik er verliefd op ben haha. Alleen ben ik bang dat ik hem niet pas en als ik hem al koop dat hij straks maar wat ligt te verstoffen omdat ik niet snel zoiets gewoon aan doe.
Die van Steps vind ik trouwens ook ont-zet-tend gaaf. Ik kan wel stellen dat ik er verliefd op ben haha. Alleen ben ik bang dat ik hem niet pas en als ik hem al koop dat hij straks maar wat ligt te verstoffen omdat ik niet snel zoiets gewoon aan doe.
Gast- Gast
Voor een bolero zou ik eens kijken bij Paris 2day!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
het enige wat ik dan weer terugeis voor het opzoeken van al die leuke jurkjes...is in Juni een foto van jou in de uiteindelijke jurk he!
JD- Ratel
Komt goed! Misschien ook wel eerder, als ik hem een keer aanheb en een mooie foto heb:P Maar ik moet nog schoenen hebben en dus een bolero. En zit nog te twijfelen over m'n haar.
Met de trouwerij van mijn zus was ik lang niet zo bezig als nu.... Hihi
Met de trouwerij van mijn zus was ik lang niet zo bezig als nu.... Hihi
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zachtcookie is jarig!
» Welk setje?
» Waarschuwing bestek setje zwitsal!!
» Leuk setje kopen voor met de kerst??
» leuk meisjes setje gezocht voor een fotoshoot
» Welk setje?
» Waarschuwing bestek setje zwitsal!!