Dé ultieme reisbroek
+7
Blond
Mari
Cow
Rosa
Niekske
TukTuk
Caro
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dé ultieme reisbroek
Ik heb hulp nodig. Ik vertrek binnenkort een maand naar Australie. Aangezien ik er graag zowel comfi als beetje modieus bij wil zitten zoek ik dus nu dé broek. Een gewone spijkerbroek wil ik na een werkdag al uittrekken, laat staan in een vliegtuig.. Dan wil je kunnen draaien, jezelf in 100 bochten wringen om te kunnen slapen en je hebt ruimte nodig voor al dat gas dat uitzet in de lucht ;-).
DAarnaast wil ik voor tijdens de reis ook een broek hebben die voor verschillende doeleinde geschikt is. We reizen veel met een camper, gaan ook kamperen, maar natuurlijk ook gewoon veel doen. Ohh en dit mag ook een korte broek zijn natuurlijk.
Daarnaast ben ik niet de slankste.. DUS: help! Ik zoek grandioze ideeen!
DAarnaast wil ik voor tijdens de reis ook een broek hebben die voor verschillende doeleinde geschikt is. We reizen veel met een camper, gaan ook kamperen, maar natuurlijk ook gewoon veel doen. Ohh en dit mag ook een korte broek zijn natuurlijk.
Daarnaast ben ik niet de slankste.. DUS: help! Ik zoek grandioze ideeen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dé ultieme reisbroek
Voor in het vliegtuig zou ik lekker een joggingbroek/sportbroek aan doen (het wordt altijd koud in een vliegtuig). Eventueel een korte broek mee nemen in je handbagage zodat je je gelijk bij aankomst kan omkleden als het warm is.
Verder vond ik simpele 3kwart broeken ideaal tijdens mijn reis, van dat lichtgewicht stof en snel droog.
Dit soort broeken zijn ook ideaal:
Of zulk soort broeken:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/broeken/oneill-dames-capri-broek/C21_1A1_A17_513368/?KW2=52342,45608&PRmin=5&PRmax=160&KAPRmin=500&KAPRmax=16000&F=2,1,19,5,17,22&PI=0&SM=0
Bedoel dan meer het soort stof.
Verder vond ik simpele 3kwart broeken ideaal tijdens mijn reis, van dat lichtgewicht stof en snel droog.
Dit soort broeken zijn ook ideaal:
Of zulk soort broeken:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/broeken/oneill-dames-capri-broek/C21_1A1_A17_513368/?KW2=52342,45608&PRmin=5&PRmax=160&KAPRmin=500&KAPRmax=16000&F=2,1,19,5,17,22&PI=0&SM=0
Bedoel dan meer het soort stof.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Niet om lullig te doen, maar die vind ik dus niet zo charmant . Ik heb tijdens onze trip naar Bali vorig jaar gewoon een linnen broek aangedaan, die was verder prima hoor. Maar inmiddels heeft die de geest begeven en is hij kapot.
Ik heb ook al bedacht dat ik desnoods een lekkere joggingbroek aandoe in het vliegtuig zelf, maar mezelf kennende zou ik het misschien wel fijn vinden om me een beetje om te kleden ofzo. het is toch een dikke 28 uur. Toen ik naar Mexico ben gevlogen was het met alle overstappen ook een dikke 28 uur, en ik geloof dat ik destijds alleen mijn slipje en een ander tshirt heb aangedaan. Is natuurlijk ook altijd een optie.
Maar toch: is er niet iets dat modieuzer/ charmanter is dan een joggingbroek maar wel nét zo lekker zit? dat moet toch te vinden zijn?
Ik heb ook al bedacht dat ik desnoods een lekkere joggingbroek aandoe in het vliegtuig zelf, maar mezelf kennende zou ik het misschien wel fijn vinden om me een beetje om te kleden ofzo. het is toch een dikke 28 uur. Toen ik naar Mexico ben gevlogen was het met alle overstappen ook een dikke 28 uur, en ik geloof dat ik destijds alleen mijn slipje en een ander tshirt heb aangedaan. Is natuurlijk ook altijd een optie.
Maar toch: is er niet iets dat modieuzer/ charmanter is dan een joggingbroek maar wel nét zo lekker zit? dat moet toch te vinden zijn?
Caro- Ratel
Wil je in het vliegtuig alleen ook modieus zijn? Of maakt dat daar niks uit? Ik heb dan graag een joggingbroek aan (waar ze overigens ook best hippe varianten van verkopen ) en ik kleed me om zodra ik op de plek van bestemming ben. Zo lopen genoeg reizigers erbij...
Verder draag ik ook wel graag een linnen zomerbroek tijdens een lange reis. Ik heb er eentje van Vero Moda, met een elastieken band in de taille en een koordje erdoor. Zit dus nooit te strak. En ik weet niet hoe je over harembroeken denkt? Niet persé zo'n broeken met het kruis tussen je knieen, maar wijdere broeken van zo'n dunne stretchstof, kun je ook alle kanten mee uit.
Voor op reis loop ik graag in een baggy korte broek. Zoiets:
of zoiets:
maar dan een vrouwen variant. Tis wel een meer stoere stijl, ik weet niet of dat bij je past. En de linnen broek die ik al eerder noemde is dan ook fijn als lange broek!
Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Verder draag ik ook wel graag een linnen zomerbroek tijdens een lange reis. Ik heb er eentje van Vero Moda, met een elastieken band in de taille en een koordje erdoor. Zit dus nooit te strak. En ik weet niet hoe je over harembroeken denkt? Niet persé zo'n broeken met het kruis tussen je knieen, maar wijdere broeken van zo'n dunne stretchstof, kun je ook alle kanten mee uit.
Voor op reis loop ik graag in een baggy korte broek. Zoiets:
of zoiets:
maar dan een vrouwen variant. Tis wel een meer stoere stijl, ik weet niet of dat bij je past. En de linnen broek die ik al eerder noemde is dan ook fijn als lange broek!
Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Caro schreef:Niet om lullig te doen, maar die vind ik dus niet zo charmant . Ik heb tijdens onze trip naar Bali vorig jaar gewoon een linnen broek aangedaan, die was verder prima hoor. Maar inmiddels heeft die de geest begeven en is hij kapot.
Snap nooit dat mensen altijd er zo graag modieus uit willen zien..Je zegt zelf dat je 28 uur aan het reizen bent, dan is het laatste toch waar je aan denkt is om er leuk uit te zien? Maar goed.. Maar je kan toch zo iets aan doen:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/sportkleding/esprit-women-sports-sportbroek/C21_1A1_A81_988357/?KW1=49378&F=7,1,2,4,17,22&SM=0
En als makkelijke broek voor daar:
En omkleden kan toch? Dan neem je toch een extra broek/ondergoed/shirt mee? Dan kan je toch alsnog een joggingbroek/trianingsbroek aan doen..
Laatst aangepast door AngelNyn op di 5 apr 2011 - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
Ik ga altijd voor een driekwart harembroek met een leuke top en vest. In het vliegtuig lekker warm met kniesokken, op de plaats van bestemming ook leuk om zo te dragen. Ik heb zelf gewoon een harembroek van zachte stof, maar ze hebben ze ook van zacht katoen of zijde of zoiets. Ik vind het ideaal!
Of een dikke legging met een elastisch jurkje, is ook lekker comfortabel.
Of een dikke legging met een elastisch jurkje, is ook lekker comfortabel.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
AngelNyn schreef:Caro schreef:Niet om lullig te doen, maar die vind ik dus niet zo charmant . Ik heb tijdens onze trip naar Bali vorig jaar gewoon een linnen broek aangedaan, die was verder prima hoor. Maar inmiddels heeft die de geest begeven en is hij kapot.
Snap nooit dat mensen altijd er zo graag modieus uit willen zien..Je zegt zelf dat je 28 uur aan het reizen bent, dan is het laatste toch waar je aan denkt is om er leuk uit te zien? Maar goed.. Maar je kan toch zo iets aan doen:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/sportkleding/esprit-women-sports-sportbroek/C21_1A1_A81_988357/?KW1=49378&F=7,1,2,4,17,22&SM=0
En als makkelijke broek voor daar:
En omkleden kan toch? Dan neem je toch een extra broek/ondergoed/shirt mee? Dan kan je toch alsnog een joggingbroek/trianingsbroek aan doen..
Ik ben ook niet helemaal helder in mijn hoofd hoor :-) Ik weet namelijk ook best wel dat niemand ernaar kijkt behave ik.. Maar toch: het is een gevoel. En als het er echt toedoet dan kies ik echt wel comfort boven er leuk uitzien, maar er moet vast wel iets zijn waarmee ik beiden kan bereiken
Caro- Ratel
Maar zo'n lange sportbroek van Esprit, dat is toch een stuk modieuzer dan gewoon een joggingbroek?
Desnoods neem je voor tijdens je overstap iets anders mee, en kan je dus ook omkleden. En voor daar zou je natuurlijk ook jurkjes kunnen dragen!
Waar ga je eigenlijk precies heen? En met wie vlieg je? Ben ik wel benieuwdnaar!
Trouwens over oncomfortabel gesproken.. Toen ik terug vloog van SF naar Londen, zat ik naast een man die een (enorm strakke:S) leren broek aan had.. Nou dat lijkt me ook echt verrot zitten!
Desnoods neem je voor tijdens je overstap iets anders mee, en kan je dus ook omkleden. En voor daar zou je natuurlijk ook jurkjes kunnen dragen!
Waar ga je eigenlijk precies heen? En met wie vlieg je? Ben ik wel benieuwdnaar!
Trouwens over oncomfortabel gesproken.. Toen ik terug vloog van SF naar Londen, zat ik naast een man die een (enorm strakke:S) leren broek aan had.. Nou dat lijkt me ook echt verrot zitten!
TukTuk- Ratel
In het vliegtuig heb ik altijd gewoon mijn zeer classy trainingsbroek aan;
en voor tijdens de reis daar zou ik idd lekker baggy ¾ broeken aan doen.
en voor tijdens de reis daar zou ik idd lekker baggy ¾ broeken aan doen.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
i.p.v. een broek reis ik graag in een legging met een simpel jurkje met korte mouwtjes van de H&M met een lang vest er over heen, zit heerlijk. En die legging doe ik meestal uit zodra ik aan kom, is het niet zo warm. Ik heb 1 paar zeer confortabele pumps (die waar je voeten in kunnen opzwellen) met een klein hakje. Ballerina's kunnen natuurlijk ook.
Naja ik vind het charmant en toch heel lekker zitten. Wellicht is dat een idee?
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Mari schreef:i.p.v. een broek reis ik graag in een legging met een simpel jurkje met korte mouwtjes van de H&M met een lang vest er over heen, zit heerlijk. En die legging doe ik meestal uit zodra ik aan kom, is het niet zo warm. Ik heb 1 paar zeer confortabele pumps (die waar je voeten in kunnen opzwellen) met een klein hakje. Ballerina's kunnen natuurlijk ook.
Ik doe altijd m'n schoenen uit Maar zit dan ook vaak met m'n knieën opgetrokken op m'n stoel.
TukTuk- Ratel
@Niekske: toevallig had ik die bovenste net ook al gespot op H&M. Ik heb nog ongeveer eenzelfde van vorig jaar, die neem ik sowieso mee voor daar. Ook niet het meest modieuze maar voor tripjes met een strak topje erop is het prima :-)
@Angelnyn: ja die broek van Esprit is inderdaad wat modieuzer dan een normale joggingbroek. Voor thuis heb ik er nu een en daar is echt alle vorm uit. Dus die doe ik maar niet :-). Mijn man vindt het overigens heel erg raar dat ik met een joggingbroek aan in het vliegtuig wil zetten. De gekkerd :-)
We vliegen trouwens eerst op Sydney met Malaysian. we hebben een tussenstop op Kuala Lumpur: mooi om de reis beetje te doorbreken. daar blijven we overigens niet slapen, we gaan wel in een keer door. In Australie hebben we een paar binnenlandse vluchten, varierend van Tiger tot Qantas.
En serieus? Een leren broek? Die man is niet goed wijs haha!
@mari: ja daar heb ik ook al over nagedacht... Gewoon een legging met een lekker stretch jurkje. Maar dan moet ik dat in zijn geheel kopen nog... dus daar denk ik nog even over na :-). Wel bedankt voor de tip!
@Angelnyn: ja die broek van Esprit is inderdaad wat modieuzer dan een normale joggingbroek. Voor thuis heb ik er nu een en daar is echt alle vorm uit. Dus die doe ik maar niet :-). Mijn man vindt het overigens heel erg raar dat ik met een joggingbroek aan in het vliegtuig wil zetten. De gekkerd :-)
We vliegen trouwens eerst op Sydney met Malaysian. we hebben een tussenstop op Kuala Lumpur: mooi om de reis beetje te doorbreken. daar blijven we overigens niet slapen, we gaan wel in een keer door. In Australie hebben we een paar binnenlandse vluchten, varierend van Tiger tot Qantas.
@mari: ja daar heb ik ook al over nagedacht... Gewoon een legging met een lekker stretch jurkje. Maar dan moet ik dat in zijn geheel kopen nog... dus daar denk ik nog even over na :-). Wel bedankt voor de tip!
Caro- Ratel
Ik doe mn schoenen uit en pantoffels aan om vervolgens idd met mn knieën opgetrokken te zittenAngelNyn schreef:Mari schreef:i.p.v. een broek reis ik graag in een legging met een simpel jurkje met korte mouwtjes van de H&M met een lang vest er over heen, zit heerlijk. En die legging doe ik meestal uit zodra ik aan kom, is het niet zo warm. Ik heb 1 paar zeer confortabele pumps (die waar je voeten in kunnen opzwellen) met een klein hakje. Ballerina's kunnen natuurlijk ook.
Ik doe altijd m'n schoenen uit Maar zit dan ook vaak met m'n knieën opgetrokken op m'n stoel.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Caro schreef:@Niekske: toevallig had ik die bovenste net ook al gespot op H&M. Ik heb nog ongeveer eenzelfde van vorig jaar, die neem ik sowieso mee voor daar. Ook niet het meest modieuze maar voor tripjes met een strak topje erop is het prima :-)
Leuk! Hoeveel uur heb je om je op KL te vermaken? Genoeg om ff KL zelf in te kunnen? (Je krijgt een visa on arrival, dus wat dat betreft zou dat geen probleem zijn)
Maar wat vind je vriend dan dat je aan moet doen? Dat bepaal je toch nog altijd zelf
TukTuk- Ratel
Caro schreef:
Dit heb ik afgelopen keer naar New York gedaan, een legging met een tuniekje en is me erg goed bevallen. Die legging zat echt heerlijk. En dan instapper-schoentjes er bij aan, zodat je makkelijk je schoenen aan en uit kan doen als je even naar de wc moet (ik heb ze verder altijd uit).
Mijn zus vloog vorig jaar in een harembroek, dat was ook wel een succes geloof ik.
En anders zou ik toch weer een linnenbroek kopen als ik jou was. Dat is misschien ook wel het meest praktisch voor de reis, aangezien die lekker luchtig is!
ILD: Ik zit ook altijd met m'n knieen opgetrokken! Heerlijk! En dan inderdaad schoenen uit.. Ik doe dan gewoon sokken aan. In de zomer draag ik dan teenslippers en doe ik een paar sokken in m'n rugzak. En als ik dan naar de wc moet, wurm ik m'n tenen wel even in die slippers en hoef ik niet op m'n sokken naar de wc. Ideaal! Ik vind het inderdaad wel erg belangrijk om lekker comfy te zitten.
Gast- Gast
Ja, een legging met een jurkje erover is ook echt wel een goede optie. Doet een vriendin van mij ook altijd. Overigens doe ik meestal mijn all stars aan onderweg en dan mijn sokken met antislip voetjes aan zodra ik zit.
Ik vind het maar moeilijk geloof ik deze keer. Ik moet echt voor verschillende klimaten kleding meenemen... Dus ik moet kiezen en dat is dus níet mijn sterkste kant!
Ik vind het maar moeilijk geloof ik deze keer. Ik moet echt voor verschillende klimaten kleding meenemen... Dus ik moet kiezen en dat is dus níet mijn sterkste kant!
Caro- Ratel
ILD schreef:Ik doe mn schoenen uit en pantoffels aan om vervolgens idd met mn knieën opgetrokken te zittenAngelNyn schreef:Mari schreef:i.p.v. een broek reis ik graag in een legging met een simpel jurkje met korte mouwtjes van de H&M met een lang vest er over heen, zit heerlijk. En die legging doe ik meestal uit zodra ik aan kom, is het niet zo warm. Ik heb 1 paar zeer confortabele pumps (die waar je voeten in kunnen opzwellen) met een klein hakje. Ballerina's kunnen natuurlijk ook.
Haha, dat doe ik ook, maar na de vlucht krijg ik mijn voeten niet in elke schoen geperst.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Mari schreef:ILD schreef:Ik doe mn schoenen uit en pantoffels aan om vervolgens idd met mn knieën opgetrokken te zittenAngelNyn schreef:Mari schreef:i.p.v. een broek reis ik graag in een legging met een simpel jurkje met korte mouwtjes van de H&M met een lang vest er over heen, zit heerlijk. En die legging doe ik meestal uit zodra ik aan kom, is het niet zo warm. Ik heb 1 paar zeer confortabele pumps (die waar je voeten in kunnen opzwellen) met een klein hakje. Ballerina's kunnen natuurlijk ook.
Haha, dat doe ik ook, maar na de vlucht krijg ik mijn voeten niet in elke schoen geperst.
Ahh op die manier!
TukTuk- Ratel
@Angelnyn: ik beslis uiteraard zelf maar hij vond het hele concept maar raar geloof ik haha! En we hebben niet genoeg tijd nee. Ik geloof totale overstaptijd is iets van 3,5 uur ofzo..
De reiskriebels beginnen nu wel te komen hoor!
Caro- Ratel
Caro schreef:@Angelnyn: ik beslis uiteraard zelf maar hij vond het hele concept maar raar geloof ik haha! En we hebben niet genoeg tijd nee. Ik geloof totale overstaptijd is iets van 3,5 uur ofzo..
Zonde! Maarja niks aan te doen!
Misschien overbodig om te zeggen, maar even opletten dat je totaal geen enkele etenswaren invoert in Australië, en echt heel eerlijk het formulier invullen, want ze zijn echt streng daar. Zag van de week, iemand uit Azie, die had koekjes ofzo mee genomen, en daar zat ook zuivel in verwerkt, en had hij niet aangegeven,kostte hem 150 dollar.
TukTuk- Ratel
Wat dacht je van een chino? Zitten heerlijk!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
AngelNyn schreef:Caro schreef:@Angelnyn: ik beslis uiteraard zelf maar hij vond het hele concept maar raar geloof ik haha! En we hebben niet genoeg tijd nee. Ik geloof totale overstaptijd is iets van 3,5 uur ofzo..
Misschien overbodig om te zeggen, maar even opletten dat je totaal geen enkele etenswaren invoert in Australië, en echt heel eerlijk het formulier invullen, want ze zijn echt streng daar. Zag van de week, iemand uit Azie, die had koekjes ofzo mee genomen, en daar zat ook zuivel in verwerkt, en had hij niet aangegeven,kostte hem 150 dollar.
Ik weet het ja: we kijken wel eens border security op zondag en dat zie je áltijd terugkomen. Mensen die etenswaren meenemen en hoge boetes moeten betalen. Wel dank je wel voor de tip! We nemen sowieso niet zoveel mee in het vliegtuig aan etenswaren, dus ik knikker gewoon alles weg wat ik nog overheb zodra ik aankom. KAn er ook geen twijfel ontstaan :-)
Caro- Ratel
_Chance schreef:Wat dacht je van een chino? Zitten heerlijk!
Heb je een fotootje? Ik heb geloof ik hier wel eea voorbij zien komen aan chinos maar zitten ze echt zo lekker?
Caro- Ratel
oeh zon padvindersbroek vind ik altijd zo verschrikkelijk bij mensen die gaan reizen. Echt zon typisch hollandse klederdracht
Maar ik zou echt lekker een sportbroek aantrekken, die je vlak voor je land gewoon uitdoet.. boeiend hoe je er in het vliegtuig bij zit!
Of een legging en een jurkje, dat is ook echt prima! Ik had een rokje + legging aan op mn terugreis vanaf nieuw zeeland, zat heel fijn.
Maar ik zou echt lekker een sportbroek aantrekken, die je vlak voor je land gewoon uitdoet.. boeiend hoe je er in het vliegtuig bij zit!
Of een legging en een jurkje, dat is ook echt prima! Ik had een rokje + legging aan op mn terugreis vanaf nieuw zeeland, zat heel fijn.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Caro schreef:AngelNyn schreef:Caro schreef:@Angelnyn: ik beslis uiteraard zelf maar hij vond het hele concept maar raar geloof ik haha! En we hebben niet genoeg tijd nee. Ik geloof totale overstaptijd is iets van 3,5 uur ofzo..
Ik weet het ja: we kijken wel eens border security op zondag en dat zie je áltijd terugkomen. Mensen die etenswaren meenemen en hoge boetes moeten betalen. Wel dank je wel voor de tip! We nemen sowieso niet zoveel mee in het vliegtuig aan etenswaren, dus ik knikker gewoon alles weg wat ik nog overheb zodra ik aankom. KAn er ook geen twijfel ontstaan :-)
Slim idd Ja meeste mensen weten het wel, maar liever een keer teveel waarschuwen Gister toevallig ook BS gekeken, toen was het wel wat ernstiger dan eten; Dat meisje had 660 gram coke bij zich, die kon voor 6 jaar de gevangenis is.
TukTuk- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hippe reisbroek
» Wat is de ultieme Flippin' Bitch jurk?
» Ultieme zomerhit!
» Jouw ultieme zaterdagavondsnack
» Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!
» Wat is de ultieme Flippin' Bitch jurk?
» Ultieme zomerhit!
» Jouw ultieme zaterdagavondsnack
» Wie helpt ZachtCookie aan het ultieme setje?!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: