Dingen die je toen niet meer deed?
+8
Dille
Paper Crown
M@niek
Teddyaapje
MADDIE
_Lana_
Happydobby
Minx
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dingen die je toen niet meer deed?
Ik heb alles gedaan wat ik normaal ook deed (incl drinken en roken, al deed ik dat sowieso beide alleen bij bijzondere gelegenheden). Ik wilde mijn leven zo normaal mogelijk laten blijven, was bang dat het anders een té aanwezig ding zou worden, dat het je leven zou gaan beheersen zeg maar. Plus dat ik wist dat je het eventuele vruchtje zo vroeg na bevruchting nog niets 'aan kan doen' (en ik rookte en dronk zo weinig dat ik dat risico qua vruchtbaarheid wel aandurfde). Vanaf het moment van de positieve test direct met alle slechte dingen gestopt, geen enkel probleem.
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Wij zijn nu ook bezig voor een tweede en de eerste 2 weken (dus voor de eisprong) eet en drink ik gewoon wat ik lekker vind en tijdens en na de eisprong eet en drink ik niks wat evt niet mag als je zwanger bent zoals rauw vlees. En wel of geen bloedband met 4 weken zwangerschap ik wil toch niks riskeren en dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen mocht het fout gaan
Gast- Gast
in de zomer nam in zo heel af en toe een rosé o.i.d., maar verder ben ik gestopt met drinken. Ik ben sowieso geen regelmatige drinker, dus ik mistte het eigenlijk ook niet. Ik heb eigenlijk heel weinig moeten laten in de zwangerschap, omdat alles wat je niet mag, ik sowieso al bijna nooit deed/at.
Gast- Gast
_Lana_ schreef:Carrie schreef:_Lana_ schreef:Wat leuk!!
Ik ben wel gestopt met roken toen we voor een kindje gingen. Verder gewoon alles gedaan wat ik normaal ook deed.
Het is bij een positieve test vroeg genoeg om geen alcohol/rauw vlees enz meer te nemen.
Kijk als je hele lange cyclussen hebt en je zou zwanger kunnen zijn, dan zou ik er op dat moment wel even rekening mee houden.
Wij hebben er bijna 4 jaar over gedaan, dus ik ben blij dat ik gewoon af en toe mijn borrel heb genomen.
Oh 4 jaar wat lang! Waar lag dat aan, weet je dat? Of gewoon 'pech'?
We weten niet waar het uiteindelijk aan lag. Alles wat ze hebben kunnen testen, was helemaal goed. Pure pech dus denk ik. Of ja, je weet natuurlijk nooit helemaal wat er van binnen gebeurt ;-).
Maar eind goed, al goed ;-). Het is gelukkig helemaal goedgekomen.
Spannend hoor voor je. Leuk om er naartoe te leven.
Jeetje, wat gek dat er geen pijl op was te trekken dan! Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt!
Gast- Gast
Ik heb er helemaal geen verstand van, maar die vraag over hardlopen doet me denken aan Sex and the City, haha.
Toen zat Charlotte ook met die vraag. In de film zeiden ze dat, als je al een hardloper bent, het geen kwaad kan. Weet dus alleen niet in hoeverre dat waar is, maar volgens mij zijn er meer die zeggen dat het wel kan
Toen zat Charlotte ook met die vraag. In de film zeiden ze dat, als je al een hardloper bent, het geen kwaad kan. Weet dus alleen niet in hoeverre dat waar is, maar volgens mij zijn er meer die zeggen dat het wel kan
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Ik heb er helemaal geen verstand van, maar die vraag over hardlopen doet me denken aan Sex and the City, haha.
Ja ik moest ook aan Charlotte denken die ging hardlopen met haar dikke buik Maar het kan blijkbaar dus gewoon! Mocht ik er dan nog zin in hebben haha
Gast- Gast
Wat leuk dat jullie er voor willen gaan! Spannend ook.
Ik ben nu 19 weken zwanger van de tweede en ik sport nog steeds en ga er rustig mee door totdat het niet meer prettig is. Ik doe bodypump,crossfit oefeningen en hardlopen. Alles wat rustiger en vanaf nu geen echte buikspieren. Verder doen waar je je goed bij voelt.
Alcohol drink ik nu niet,stopte ik mee toen ik wist dat zwanger was en roken deed ik al niet meer. Dat je gaat stoppen is alleen maar goed!
Bij de eerste kwam ik er later achter dat ik zwanger was en daarvoor had ik nog een flink feestje met alcohol en sigaretten gehad. Uiteraard meteen gestopt toen ik het wist. Maar als je met de alcohol stopt zodra je weet dat je zwanger bent is het toch prima, je weet immers nooit hoe lang het duurt toch?
Ik ben nu 19 weken zwanger van de tweede en ik sport nog steeds en ga er rustig mee door totdat het niet meer prettig is. Ik doe bodypump,crossfit oefeningen en hardlopen. Alles wat rustiger en vanaf nu geen echte buikspieren. Verder doen waar je je goed bij voelt.
Alcohol drink ik nu niet,stopte ik mee toen ik wist dat zwanger was en roken deed ik al niet meer. Dat je gaat stoppen is alleen maar goed!
Bij de eerste kwam ik er later achter dat ik zwanger was en daarvoor had ik nog een flink feestje met alcohol en sigaretten gehad. Uiteraard meteen gestopt toen ik het wist. Maar als je met de alcohol stopt zodra je weet dat je zwanger bent is het toch prima, je weet immers nooit hoe lang het duurt toch?
superwoman- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 120
Registratiedatum : 18-11-10
spannend hoor!
Ik heb nergens opgelet tijdens het zwanger worden. Ik drink en rook sowieso al niet dus dat scheelt sowieso al. Maar net als Lana zijn wij ook 4 jaar bezig geweest en ben toch blij dat ik niet zo op het eten gelet heb. Zou anders heel wat gemist hebben in al die jaren terwijl het helemaal niet zo hoeft.
En foliumzuur, tja Siem is gezond en heb geen foliumzuur geslikt. Wel geprobeerd maar moest zo vreselijk kokhalzen en werd er misselijk van. Had dat in de zwangerschap hetzelfde met de mama vitaminen dus ook niet meer geslikt.
Ik heb nergens opgelet tijdens het zwanger worden. Ik drink en rook sowieso al niet dus dat scheelt sowieso al. Maar net als Lana zijn wij ook 4 jaar bezig geweest en ben toch blij dat ik niet zo op het eten gelet heb. Zou anders heel wat gemist hebben in al die jaren terwijl het helemaal niet zo hoeft.
En foliumzuur, tja Siem is gezond en heb geen foliumzuur geslikt. Wel geprobeerd maar moest zo vreselijk kokhalzen en werd er misselijk van. Had dat in de zwangerschap hetzelfde met de mama vitaminen dus ook niet meer geslikt.
SarahKey schreef:spannend hoor!
Oh echt? Dus van te voren slikte je foliumzuur en daar werd je misselijk van? En tijdens de zwangerschap van de mama+? Wat apart! Ja jij hebt er ook 4 jaar over gedaan he, ben heel blij voor jullie dat het eindelijk gelukt is
Gast- Gast
Ik hield er direct rekening mee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Dronk dan ook alleen alcohol als ik ongesteld was geworden en negatief had getest. Ik gebruikte clomid om een eisprong op te wekken dus vanaf dag 5 van mijn cyclusbdronk ik geen alcohol meer en at geen rauw vlees.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
superwoman schreef:Wat leuk dat jullie er voor willen gaan! Spannend ook.
Ja het is inderdaad zonde als het langer duurt en ik al die tijd dingen niet kan eten of drinken. Ik stop gewoon meteen zodra ik weet dat ik zwanger ben!
Gast- Gast
SarahKey schreef:spannend hoor!
Ja want volgens mij zijn wij er toen tegelijkertijd voor gegaan, toch? ( Dat weet ik nog van de 'oude garde' ).
En dan hebben we ook nog op bijna dezeflde dag onze kindjes gekregen .
Dat hadden we een paar jaar terug ook niet kunnen bedenken .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat deed jij in het weekend toen je nog geen kinderen had?
» Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?
» 14+6> En toen was het toch weer niet goed...
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Steeds meer 'baby' dingen alweer weg....
» Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?
» 14+6> En toen was het toch weer niet goed...
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Steeds meer 'baby' dingen alweer weg....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: