Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Warmte uitslag

5 plaatsers

Ga naar beneden

Warmte uitslag Empty Warmte uitslag

Bericht  Annie24 zo 22 jul 2012 - 7:28

We zaten er al op te wachten...het is nét boven de 20 graden met een zonnetje en Y. zit weer onder de warmte uitslag. Hij zit helemaal onder: van zijn oren tot nét boven zijn piemeltje, op zijn buik en op zijn rug. Alleen niet op zijn armen en benen.

Wie o wie heeft er een oplossing terwijl we wachten dat het zonnetje weer weggaat (het is ook nooit goed laughcry )

Warmte uitslag 544634_401207126609336_2029303341_n


Laatst aangepast door Annie24 op zo 22 jul 2012 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag Empty Re: Warmte uitslag

Bericht  Printje zo 22 jul 2012 - 7:32

R heeft daar ook regelmatig last van, ik smeer hem goed in met zonnebrand/hou hem zoveel mogelijk uit de zon en geef hem extra drinken, dit helpt iets maar toch blijft hij last houden. ow ja ik trek hem ook luchtige kleren aan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag Empty Re: Warmte uitslag

Bericht  loesje zo 22 jul 2012 - 7:33

klinkt raar maar tandpasta helpt tegen de jeuk en droogt de bultjes uit.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag Empty Re: Warmte uitslag

Bericht  Annie24 zo 22 jul 2012 - 7:37

loesje schreef:klinkt raar maar tandpasta helpt tegen de jeuk en droogt de bultjes uit.

1 tube voor de voorkant en 1 tube voor de achterkant dan maar Laughing

Het is ook zo'n fijne aandachtstrekker wat dat betreft, want we waren net uit eten en hij had geen romper aan, alleen zijn shirt. Huppa...dat shirt heeft hij wel 50x omhoog gedaan om iedereen zijn 'spikkies' te laten zien Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag Empty Re: Warmte uitslag

Bericht  Fiwen zo 22 jul 2012 - 8:45

hahahaha geweldig! Dat zou J. ook doen!

J. heeft er ook heel snel last van. Gisteren stond ze ook weer helemaal vol. Ze lijkt er alleen gelukkig weinig tot geen last van te hebben. Luchtig en koel kleden, smeren met zonnebrand en veel drinken helpen hier wel om het enigszins in de hand te houden maar echt voorkomen lukt niet.
Als ze echt vol zit zoals gisteren dan gaat ze 's avonds uitgebreid in bad om alle zonnebrand af te wassen en daarna smeer ik haar in met een vette creme en laat ik haar 's nachts in een romper slapen zodat ze het niet te warm heeft.
Meestal trekt het met 1 nacht al grotendeels weg en verdwijnt de rest binnen enkele dagen.

Verder geen echte tips helaas, hier hetzelfde probleem dus.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag Empty Re: Warmte uitslag

Bericht  PiP zo 22 jul 2012 - 8:58

Hier merkte ik wel verschil met welke zonnebrand we gebruikten.
Op het kdv gebruiken ze Zwitsal en had ze last van uitslag en thuis gebruik ik La Poche Rosay en heb ik deze ook meegegeven naar het kdv.
Het werd al snel minder. Ook smeer ik maar heel dun met aftersun of niet. Heb eens gelezen dat als je het vet houdt dat het dan minder snel weggaat.
Weet niet meer precies waarom, iets met dat de huid dan niet ademt ofzo?


Laatst aangepast door PiP op zo 22 jul 2012 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag Empty Re: Warmte uitslag

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 9:00

A. lijkt er, sinds we terug zijn uit Kreta veel minde rlast van te hebben. Hij heeft daar de eesret dag he-le-maal onder gezeten maar tot nu toe heeft hij af en toe nog maar een enkel plekje gehad.

Dus ik zou zeggen: Op naar Kreta Warmte uitslag 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag Empty Re: Warmte uitslag

Bericht  Annie24 zo 22 jul 2012 - 9:29

Pip; van dat insmeren klopt. Warmte uitslag ontstaat namelijk door verstopte porieen. Het zweet kan niet weg en daardoor komt er uitslag. Als je dus gaat smeren verstopt het nog meer.

Watermeloen; dat Y. elke keer uitslag heeft zodra het maar iets warmer is, is dus één van de redenen waarom we een tripje buitenland nog niet aandurven. Hier ziet het er al niet uit, laat staan hoe hij er uit ziet in een land waar het elke dag zo warm is Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag Empty Re: Warmte uitslag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum