Hoge koorts en de warmte
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoge koorts en de warmte
Van de week had J. al twee dagen hoge koorts en gister was het opeens weg en was hij weer helemaal vrolijk. Hij heeft ook allemaal vlekjes/spikketjes op z'n buik nu maar dat zou warmteuitslag kunnen zijn.
Nu heeft M. sinds vannacht ook koorts (39,4) en ze voelt zich echt niet lekker dus ze heeft net een pracetamol gehad. Maar ik vind haar zo zielig. Het is al zo warm en nu nog die koorts erbij. Iemand een idee wat ik nog voor haar kan doen om het wat dragelijker te maken?
Nu heeft M. sinds vannacht ook koorts (39,4) en ze voelt zich echt niet lekker dus ze heeft net een pracetamol gehad. Maar ik vind haar zo zielig. Het is al zo warm en nu nog die koorts erbij. Iemand een idee wat ik nog voor haar kan doen om het wat dragelijker te maken?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoge koorts en de warmte
Af en toe even in een lauw (niet koud!!) badje houden om wat af te koelen en verder niet meer aantrekken dan bijv. een luier. Dit zodat ze haar warmte goed kwijt kan. Hoe meer kleding des te moeilijker ze de warmte kwijt kan. En verder gewoon straks weer een paracetamol geven en veel laten drinken.
Lolly's- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Re: Hoge koorts en de warmte
Ja ik zal haar als ze straks weer wakker is inderdaad even in een badje doen. Ze ligt nu in bed met een rompertje en zomerslaapzakje (zonder gaat ze niet zo goed slapen). Meer dan d'r romper krijgt ze ook niet aan vandaag.
Zou ik haar nog extra water moeten geven? Op zich drinkt ze niet slecht. Wel iets minder dan normaal maar ze heeft nu twee flessen gehad en ruim 250 ml op. Ze krijgt nog 3 flessen vandaag.
Zou ik haar nog extra water moeten geven? Op zich drinkt ze niet slecht. Wel iets minder dan normaal maar ze heeft nu twee flessen gehad en ruim 250 ml op. Ze krijgt nog 3 flessen vandaag.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoge koorts
» Hoge koorts
» hoge koorts
» Hoge koorts bij borstontsteking
» Hoge koorts na vaccinatie
» Hoge koorts
» hoge koorts