Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Warmte uitslag?

+6
Filoria
Parisienne
Annie24
Tania
Liadan
Coco
10 plaatsers

Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Warmte uitslag?

Bericht  Coco do 24 mei 2012 - 9:20

Doen jullie daar nog iets op?
Ik denk tenminsten dat het warmte uitslag is aangezien ze het beiden hebben, voornamelijk op buik en rug. Van die minipukkeltjes en dan allemaal dicht op elkaar. Ze lijken er verder geen last van te hebben.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Liadan do 24 mei 2012 - 9:22

Dat klinkt inderdaad als warmte uitslag. Kian heeft het ook, vooral op zijn armen en buik, ik doe er zelf niks op.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Tania do 24 mei 2012 - 9:23

Ik smeer er bij mijn zoontje cardiflor zon op. Hij wijst naar z'n borst en zegt dan auw, dus ik denk dat het een beetje trekt of jeukt. Volgens mij helpt het bij hem wel.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 9:24

Ja hier hebben ze het ook allebei.
Ik dacht eerst aan de 5e/6e ziekte Warmte uitslag? 3079029344

Maar tegen de avond trekt het wat weg en het blijft op de rug/borst en bovenarmen.
En rond 10u in de ochtend komt het weer terug.
Ik smeer er niks op, a smeer ik al in met vaseline voor zijn extreem droge huid en H smeer ik na de douche in met bodylotion.
Verder niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Tania do 24 mei 2012 - 9:25

Laten jullie de kindjes wel in de zon ermee? Ik probeer J. nu uit de zon te houden of maakt dat niks uit?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Liadan do 24 mei 2012 - 9:27

Ik probeer de kinderen sowieso wel uit de zon te houden maar dat werkt niet echt...
Maar volgens mij komen de bultjes echt door de warmte. Volgens mij helpt het ook niet om ze uit de zon te houden, dat scheelt denk ik alleen bij zonne-allergie? Al is het in de zon natuurlijk warmer dan in de schaduw dus in die zin helpt het dan misschien weer wel.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Coco do 24 mei 2012 - 9:28

Ik denk dat ik ze moet vastbinden wil ik ze uit de zon houden. Laughing Gelukkig liggen de trampoline en de zandbak in de schaduw. De watertafel probeer ik ook zoveel mogelijk in de schaduw te zetten. Maar het zwembadje lukt niet in de schaduw, dan vallen er steeds kersen in. Warmte uitslag? 878948377



Mijn dochtertje had ze trouwens vanmorgen al voor het naar buiten gaan en gisteren nog niet. Vanacht had ze het goed warm dus denk dat het meer warmte dan zon is.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Tania do 24 mei 2012 - 9:29

Ja hier is hij ook niet uit de zon te houden als we buiten zijn. Hij rent de hele tuin door dus dat schiet niet op met een parasol ofzo Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Liadan do 24 mei 2012 - 9:30

Tania schreef:Ja hier is hij ook niet uit de zon te houden als we buiten zijn. Hij rent de hele tuin door dus dat schiet niet op met een parasol ofzo Very Happy
Haha, ik zie je er al achteraan rennen met een parasol Laughing .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Annie24 do 24 mei 2012 - 9:31

Y. heeft het ook. Zijn armen, borstgedeelte en nek zijn vuurrood Cry

We laten hem nu al hele dagen alleen in zijn luier rondlopen. Ik weet het anders ook niet meer.
Mijn huisarts heeft me vorig jaar eens verteld dat je ze in ieder geval voor het slapen gaan niet meer in moet smeren, want door het vettige laagje kan de warmte nergens heen en gaan ze heel erg zweten = nog meer uitslag.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Tania do 24 mei 2012 - 9:32

Liadan schreef:
Tania schreef:Ja hier is hij ook niet uit de zon te houden als we buiten zijn. Hij rent de hele tuin door dus dat schiet niet op met een parasol ofzo Very Happy
Haha, ik zie je er al achteraan rennen met een parasol Laughing .

Haha ja dat zou hij nog leuk vinden ook. Hij is dikke vriendjes met de parasol. Hij gaat steeds op de parasolvoet staan en dan rondjes draaien enz. Als we vragen of hij aan het paaldansen is gaat hij nog fanatieker z'n best doen Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Parisienne do 24 mei 2012 - 9:49

Annie24 schreef:Y. heeft het ook. Zijn armen, borstgedeelte en nek zijn vuurrood Cry

We laten hem nu al hele dagen alleen in zijn luier rondlopen. Ik weet het anders ook niet meer.
Mijn huisarts heeft me vorig jaar eens verteld dat je ze in ieder geval voor het slapen gaan niet meer in moet smeren, want door het vettige laagje kan de warmte nergens heen en gaan ze heel erg zweten = nog meer uitslag.
Voor het slapen niet insmeren? Ik heb bij N. after sun op gedaan. Kan ik dus beter niet doen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Filoria do 24 mei 2012 - 9:51

Oeps! Dat heb ik net ook gedaan: after sun op de warmte-uitslag voor het slapen gaan...
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Filoria do 24 mei 2012 - 9:51

Ik voel me meteen helemaal schuldig Embarassed Embarassed Embarassed
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Annie24 do 24 mei 2012 - 9:56

@Filoria & Parisienne; ik heb het alleen maar van mijn huisarts hé :P Maar als je er over nadenkt zit er wel iets in, want door dat smeren gaan de porien natuurlijk dicht waardoor de huid slechter kan ademen en je meer gaat zweten.

Wij smeren Y. 2x per dag in met zalf van de kinderarts ivm zijn eczeem en dat doen we ook 's morgens en 's middags rond 17 uur zodat het goed ingetrokken is als hij naar bed gaat 's avonds.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Parisienne do 24 mei 2012 - 9:59

Ik sla morgen die delen wel over met insmeren dan. N. heeft het op haar bovenarmen (maar dit heeft ze vanaf haar geboorte eigenlijk al) en nu ook een beetje aan de achterkant in haar nek.

Eigenlijk denk ik dat het ook wel klopt. Anders droogt het nooit maar blijft het vochtig. Ik denk dat alleen speciale crème het kan verminderen, maar 'invetten' met gewone crème/after sun/etc. gaat niet helpen nee.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Aagje! vr 25 mei 2012 - 0:09

Hier ook warmte uitslag op de borst. Ze lijkt er geen last van te hebben.... verder krijgt ze allemaal grotere rode bulten/vlekjes/puisten misschien beginnende waterpokken. We gaan het allemaal rustig afwachten.

Het advies van de dokter (was er vanochtend toevallig voor mezelf en toen heb ik het even laten zien) gewoon goed met zonnenbrand blijven smeren, hoge factor (mijn dochter heeft huidtype 1, dus smeer me rot) en tja uit de zon houden, hij snapte dat het een onmogelijke opgave was.

Ik heb nu gewoon haar badje en glijbaan in de schaduw staan, dan is het wel het meeste uit de zon smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  PiP vr 25 mei 2012 - 0:22

Hier ook warmteuitslag denk ik?

Warmte uitslag? DSC01663

Heb haar vanmorgen in de schaduw laten spelen en vanmiddag gaan we het weer proberen.

Hoop dat het zondag eigenlijk wel weg is, dan hebben we een fotoshoot..

Denk dat ik vanavond de aftersun ook maar eens oversla, ze is vandaag dan toch niet zo in de zon geweest.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:35

PiP, dat is warmteuitslag ja. Mijn oudste heeft het precies zo.

De jongste heeft allemaal pukkeltjes met kleine kopjes erop, twijfel toch over waterpokken eigenlijk, zit nu alleen nog op de romp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  sheila123 vr 25 mei 2012 - 8:35

Pip zo ziet het er bij J. Ook uit! Ik heb ook net aftersun opgedaan.. Dom... Maar weer wat geleerd haha! Klinkt ook wel logisch eigenlijk...
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  PiP vr 25 mei 2012 - 8:42

MamaRosa: Hier ook een enkel bultje waar een kopje op lijkt te zitten.

Sheila: Nou ja dom, aan de ene kant is het ook wel weer verzorging van de huid en als jezelf verbrand bent koelt het wel lekker af, maar het je houdt het idd wel vochtig hiermee.

Had haar vanavond haar pyama aan gedaan en twijfelde later ook of ik niet beter een hemdje aan had kunnen doen, nu hebben haar schouders borst/nek nog niet echt lucht.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Catwoman79 vr 25 mei 2012 - 10:16

Bij R.uben zagen de plekjes er net zo uit als op de foto hierboven. Maar dan echt over zijn hele romp en armen. Vanmorgen toch even laten zien bij de huisarts omdat hij aangaf dat het pijn deed.
Bij R.uben blijkt het een virale infectie te zijn. Hij heeft een drankje tegen de jeuk meegekregen en mocht de jeuk erger worden dan kon ik nog koelzalf gaan halen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Warmte uitslag? Empty Re: Warmte uitslag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum