Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Whatsapp

+16
Admin
Caro
Susan
Melis_je
ExpressoB
Discordia
Tiana
Suus
Bacio
_Nina
Zwerver
Parisienne
mzcharlotte
Raindrop
Penny Blossom
Blair
20 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Whatsapp Empty Whatsapp

Bericht  Blair zo 22 jul 2012 - 0:01

Ik wil mijn whatsapp definitief verwijderen en zag de knop "delete account" bij mijn instellingen staan, verwijderd deze mijn naam dan ook uit ieder zijn/haar lijst of blijf ik daar gewoon staan?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 0:02

Ik heb mijn hele whats app ook verwijderd, maar ik schijn nog wel bij mensen in de lijst te staan. Erg onhandig dus..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Blair zo 22 jul 2012 - 0:04

Dat dacht ik al, stom zeg!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Penny Blossom zo 22 jul 2012 - 0:06

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd waarom jullie je whatsapp willen verwijderen.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 0:10

Maakt dat uit? :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Penny Blossom zo 22 jul 2012 - 0:12

Nee, ik zeg toch ook dat ik daar benieuwd naar ben. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Als jullie dat niet willen vertellen, prima!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Blair zo 22 jul 2012 - 0:12

Dat vind ik iets persoonlijks.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 0:45

Waarom zou je daar nieuwsgierig naar zijn? Dat ontgaat me eventjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 0:48

Die vraag van Germini kwam ook even in me op omdat what's app gratis is, dus waarom zou je dan weer gaan sms'en als je ook gratis berichtjes kan sturen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 0:49

Ik dacht ook hetzelfde als Germini.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Raindrop zo 22 jul 2012 - 0:52

Mijn gsm liep de hele tijd vast door what's app en daarom heb ik het toendertijd verwijderd. Inmiddels heb ik het wel weer maar ik gebruik het niet superveel en sms'en trouwens ook niet. Ik mail liever Whatsapp 1578173417
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  mzcharlotte zo 22 jul 2012 - 0:53

Zo raar vind ik de waarom vraag niet, dat je niet wilt antwoorden is je goed recht. Het kan zijn dat je een nare ervaring hebt gehad met WA, dat je bent gehackt ofzo. Ik zou dat ook fijn vinden om te weten, zodat ik mijn toekomstig gebruik van WA daarop aanpas.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 1:03

Ik heb WA nu wel weer op mijn telefoon, maar hij kan daardoor soms wel vastlopen. Heel irritant, want dan kan ik er echt niets meer mee. Heb het een paar weken geleden ook tijdelijk verwijderd, omdat mensen me erop gingen bevragen: Je was wel online, maar reageert niet - blablabla. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Parisienne zo 22 jul 2012 - 1:07

Ik vind het ook niet een heel rara vraag. Aangezien het een gratis sms-dienst is zou ik ook nieuwsgierig zijn naar de reden waarom je het zou verwijderen. Als je niet wilt antwoorden is dat natuurlijk je goed recht, maar zo fel reageren op de vraag 'waarom' vind ik ook weer niet nodig.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 1:12

Ik ben ook wel nieuwsgierig waarom je met WA wilt stoppen. Ik heb zelf niet eens een smartphone, dus ik ben benieuwd wat de motivatie van iemand is die wel whatsappte, maar daar nu mee op wil houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Zwerver zo 22 jul 2012 - 1:13

Dat was ook de vraag wat bij mij inderdaad op kwam.

Whatsapp loopt bij mij trouwens ook super vaak vast, gek word ik er van. Moet ik eerst mijn batterij er uit halen voor ik 'm weer aan krijg!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 1:15

Ik vroeg me ook inderdaad meteen af waarom je dat zou doen, gewoon uit nieuwsgierigeheid, ik vind het namelijk erg handig.

Maargoed, wel raar dat je in lijsten van mensen blijft staan als je het verwijderd. Die mensen zelf kunnen je niet verwijderen uit hun lijst geloof ik toch? Of wel? Anders zou je eerst een berichtje kunnen sturen dat je ermee stopt zodat iedereen je er zelf uit kan halen als WA dat niet doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 1:19

Volgens mij kun je wel elf mensen verwijderen. Heb ik tenminste wel gedaan bij een aantal. Ik heb alleen geen idee of ik dan nog bij hun voorkom in de lijst.

Ik vind het trouwens wel raar als mensen je vervolgens benaderen met 'je was toch online, waarom reageer je niet?' Daar zou ik ook gek van worden en dan zou ik hem er ook afgooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 1:33

Confusion schreef:Volgens mij kun je wel elf mensen verwijderen. Heb ik tenminste wel gedaan bij een aantal. Ik heb alleen geen idee of ik dan nog bij hun voorkom in de lijst.

Ik vind het trouwens wel raar als mensen je vervolgens benaderen met 'je was toch online, waarom reageer je niet?' Daar zou ik ook gek van worden en dan zou ik hem er ook afgooien.

Ik vind WA in dat opzicht gelijkstaan aan worden gecontroleerd. Dat trek ik slecht(er) als ik dingen aan m'n hoofd heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Blair zo 22 jul 2012 - 1:59

mzcharlotte schreef:Zo raar vind ik de waarom vraag niet, dat je niet wilt antwoorden is je goed recht. Het kan zijn dat je een nare ervaring hebt gehad met WA, dat je bent gehackt ofzo. Ik zou dat ook fijn vinden om te weten, zodat ik mijn toekomstig gebruik van WA daarop aanpas.

Ik vind de vraag zelf ook niet raar, alleen wel iets persoonlijks wat ik liever niet op het forum neerzet. Overigens geen last van hackers hoor, geen zorgen!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Blair zo 22 jul 2012 - 2:01

Parisienne schreef:Ik vind het ook niet een heel rara vraag. Aangezien het een gratis sms-dienst is zou ik ook nieuwsgierig zijn naar de reden waarom je het zou verwijderen. Als je niet wilt antwoorden is dat natuurlijk je goed recht, maar zo fel reageren op de vraag 'waarom' vind ik ook weer niet nodig.

Ik reageerde toch niet fel? Gaf alleen aan dat het persoonlijk was.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Zwerver zo 22 jul 2012 - 2:03

Ik denk dat het gaat om fruity haar reactie.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 2:07

Ondanks alles vind ik het nog steeds een vreemde vraag. Ik zie gewoon niet in waarom je zou willen weten waarom iemand het verwijderd? En fel? Valt wel mee hoor. Als dat al fel is.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 2:19

Omdat ik me niet kon voorstellen waarom je dat zou willen verwijderen aangezien ik het retehandig vind!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  _Nina zo 22 jul 2012 - 2:28

Fruity schreef:Ondanks alles vind ik het nog steeds een vreemde vraag. Ik zie gewoon niet in waarom je zou willen weten waarom iemand het verwijderd? En fel? Valt wel mee hoor. Als dat al fel is.. Whatsapp 253468018
Haha, ik vind je ook wel enigzins fel hoor. Prima als jij het niet wilt vertellen maar hier zijn toch wel een aantal mensen vorbij gekomen die zich allemaal afvragen waarom. Zo'n vreemde vraag vind ik het dan ook niet. Maargoed, dat mensen zich dat afvragen, betekent niet dat jij verplicht bent tot antwoorden, dat zegt namelijk niemand.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum