Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Whatsapp

+16
Admin
Caro
Susan
Melis_je
ExpressoB
Discordia
Tiana
Suus
Bacio
_Nina
Zwerver
Parisienne
mzcharlotte
Raindrop
Penny Blossom
Blair
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Susan zo 22 jul 2012 - 7:06

Ik vroeg me ook af waarom je Whatsapp zou willen verwijderen, dus ik vond het ook geen rare vraag, vind het ook - zeker gezien de onderwerpen die hier vaak worden besproken - nou niet zo indiscreet of zo.

Heb zelf nog steeds Whatsapp, maar ik gebruik het amper, maar ik sms ook heel weinig, alleen als ik echt gericht iets wil vragen of wil zeggen, niet echt om gezellig te kletsen. Ik zie het dus gewoon als een gratis sms-service, áls ik het een keer gebruik dan is het handig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 7:11

Susan schreef:Ik vroeg me ook af waarom je Whatsapp zou willen verwijderen, dus ik vond het ook geen rare vraag, vind het ook - zeker gezien de onderwerpen die hier vaak worden besproken - nou niet zo indiscreet of zo.

Heb zelf nog steeds Whatsapp, maar ik gebruik het amper, maar ik sms ook heel weinig, alleen als ik echt gericht iets wil vragen of wil zeggen, niet echt om gezellig te kletsen. Ik zie het dus gewoon als een gratis sms-service, áls ik het een keer gebruik dan is het handig.

Zo zie ik het dus ook. Heb mijn vader vanavond ook aangemeld voor Whatsapp. Gewoon, omdat het voor mij ook goedkoper is als ik eens iets moet vragen. En hij antwoord toch altijd met Ok, dat is geen 13 cent qua sms waard.

Een vriendin van mij heeft hem ook verwijderd en bij de vraag waarom, zei ze alleen maar "Waarom niet?" Tja, dan zijn we ook gelijk uitgepraat, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  _Nina zo 22 jul 2012 - 7:12

Maura schreef:
Susan schreef:Ik vroeg me ook af waarom je Whatsapp zou willen verwijderen, dus ik vond het ook geen rare vraag, vind het ook - zeker gezien de onderwerpen die hier vaak worden besproken - nou niet zo indiscreet of zo.

Heb zelf nog steeds Whatsapp, maar ik gebruik het amper, maar ik sms ook heel weinig, alleen als ik echt gericht iets wil vragen of wil zeggen, niet echt om gezellig te kletsen. Ik zie het dus gewoon als een gratis sms-service, áls ik het een keer gebruik dan is het handig.

Zo zie ik het dus ook. Heb mijn vader vanavond ook aangemeld voor Whatsapp. Gewoon, omdat het voor mij ook goedkoper is als ik eens iets moet vragen. En hij antwoord toch altijd met Ok, dat is geen 13 cent qua sms waard.

Een vriendin van mij heeft hem ook verwijderd en bij de vraag waarom, zei ze alleen maar "Waarom niet?" Tja, dan zijn we ook gelijk uitgepraat, haha.

Als hij toch altijd maar met OK antwoord, dan kun je hem net zo goed niet smsen want je weet het antwoord toch al Whatsapp - Pagina 3 827601



Whatsapp - Pagina 3 253468018
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 7:18

Nour schreef:Ik kan me ook wel voorstellen dat iemand het zich afvraagt, maar om dat uit te spreken vind ik te ver gaan. Vind het erg benauwend als mensen het tegen me zeggen of mij dit ff wellen 'melden'. Dat heeft dan puur te maken met het meten aan hoe ik dit zelf zou doen; niet dus. smile

Ik heb het ook nooit aan iemand gevraagd inderdaad, dat is niet aan mij om daar iets over te zeggen, vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 7:21

Statler schreef:Als hij toch altijd maar met OK antwoord, dan kun je hem net zo goed niet smsen want je weet het antwoord toch al Whatsapp - Pagina 3 827601



Whatsapp - Pagina 3 253468018

Hij kent nog meer woorden. :P 'Ja', 'Prima' 'goed' en 'nee'. Wink

Maar hij heeft nu al bepaald dat de telefoon, die hij nu heeft (Samsung Galaxy Advanche) te moeilijk voor hem is. Dus zijn vrouw speelt onder zijn namen spelletjes en beantwoord zijn whatsapps. :P En hij gaat verder met zijn Nokia, haha. Whatsapp - Pagina 3 253468018

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  ExpressoB zo 22 jul 2012 - 9:13

Forumster schreef:Instellingen - chatinstellingen - geavanceerd - laatst gezien.

Zo dus ..
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Caro zo 22 jul 2012 - 9:15

Hmmm die functie van laatst gezien houdt dus ook in dat je niet meer van anderen kan zien wanneer ze online zijn geweest. En dat vind ik toch jammer haha!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  ExpressoB zo 22 jul 2012 - 9:37

Caro schreef:Hmmm die functie van laatst gezien houdt dus ook in dat je niet meer van anderen kan zien wanneer ze online zijn geweest. En dat vind ik toch jammer haha!

Haha ja ik ook. Ik probeerde de functie en checkte ff, wou hem daarom weer terug zetten.. Bummer kan met 24uur pas (raar ook)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Admin zo 22 jul 2012 - 20:40

ExpressoB schreef:
Forumster schreef:Instellingen - chatinstellingen - geavanceerd - laatst gezien.

Zo dus ..

Ik heb 'geavanceerd' niet als mogelijkheid onder chatinstellingen (htc) en mijn vriend ook niet (iphone). Jammer want we zouden het graag uitzetten. Ik hoef het van anderen ook niet te zien/ weten. Snap ook niet waarom iemand dat wel zou willen...
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:06

Admin schreef:
ExpressoB schreef:
Forumster schreef:Instellingen - chatinstellingen - geavanceerd - laatst gezien.

Zo dus ..

Ik heb 'geavanceerd' niet als mogelijkheid onder chatinstellingen (htc) en mijn vriend ook niet (iphone). Jammer want we zouden het graag uitzetten. Ik hoef het van anderen ook niet te zien/ weten. Snap ook niet waarom iemand dat wel zou willen...
Ik heb op mijn iPhone wel geavanceerd staan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:26

Mijn WA is ook niet helemaal lekker bezig, zit in een groepsgesprek met 2 anderen, maar bovenaan staat alleen 'uzelf'. En als ik bij de personen in de groep kijk zie ik ook alleen mezelf staan.

Daar word ik pas onzeker van... Blijk ik gewoon groepsgesprekken te hebben met mezelf?? Hallucineer ik die personen erbij? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Toet zo 22 jul 2012 - 23:24

Die laats gezien tijd klopt op sommige toestellen niet eens. Ik stuurde pas een berichtje naar een vriendin, die tegenover mij aan tafel zat, volgens whatapp had ze het bericht al gezien terwijl haar telefoon nog gewoon in haar tas zat.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  _Nina zo 22 jul 2012 - 23:25

Toet schreef:Die laats gezien tijd klopt op sommige toestellen niet eens. Ik stuurde pas een berichtje naar een vriendin, die tegenover mij aan tafel zat, volgens whatapp had ze het bericht al gezien terwijl haar telefoon nog gewoon in haar tas zat.

Maar doel je dan echt op de tijd of op de 1 of 2 vinkjes voor je bericht?
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Admin ma 23 jul 2012 - 0:24

Dat heb ik dus ook. Soms geeft hij aan dat ik online bwn terwijl WA afgesloten is en mijn telefoon uit staat en naast me ligt.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Nouk84 ma 23 jul 2012 - 0:28

Statler schreef:
Toet schreef:Die laats gezien tijd klopt op sommige toestellen niet eens. Ik stuurde pas een berichtje naar een vriendin, die tegenover mij aan tafel zat, volgens whatapp had ze het bericht al gezien terwijl haar telefoon nog gewoon in haar tas zat.

Maar doel je dan echt op de tijd of op de 1 of 2 vinkjes voor je bericht?
Dat betekent inderdaad niets meer dan dat het bericht afgeleverd is op de telefoon, zegt niets over dat het ook daadwerkelijk gelezen is.

Nouk84
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 22-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Toet ma 23 jul 2012 - 0:30

Statler schreef:
Toet schreef:Die laats gezien tijd klopt op sommige toestellen niet eens. Ik stuurde pas een berichtje naar een vriendin, die tegenover mij aan tafel zat, volgens whatapp had ze het bericht al gezien terwijl haar telefoon nog gewoon in haar tas zat.

Maar doel je dan echt op de tijd of op de 1 of 2 vinkjes voor je bericht?

Op de tijd. Die vinkjes betekenen alleen dat het verzonden is.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Inge ma 23 jul 2012 - 3:41

Toet schreef:
Statler schreef:
Toet schreef:Die laats gezien tijd klopt op sommige toestellen niet eens. Ik stuurde pas een berichtje naar een vriendin, die tegenover mij aan tafel zat, volgens whatapp had ze het bericht al gezien terwijl haar telefoon nog gewoon in haar tas zat.

Maar doel je dan echt op de tijd of op de 1 of 2 vinkjes voor je bericht?

Op de tijd. Die vinkjes betekenen alleen dat het verzonden is.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik om 16.34 een bericht van iemand kreeg en dan stond er laats online 12.33 Whatsapp - Pagina 3 878948377
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Bazinga ma 23 jul 2012 - 4:05

Ik zit in een 'groep whatsapp' met 2 vriendinnen en daar gaat 't ook goed in mis :/ Van één vriendin komen de berichten steeds laat aan dus 't is een heel vreemd gesprek geworden haha.

Vind die groepsdingen trouwens wel een hele fijne uitvinding! 't Zijn m'n 2 beste vriendinnen en tis zo makkelijk, op deze manier. Als er iets is, hoef je 't niet meerdere keren uit te leggen en zo, ideaal smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 3 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum