Vraag whatsapp
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraag whatsapp
Ik heb iemand uit mijn telefoonlijst een bericht gestuurd op Whatsapp (we hadden daarvoor nog nooit gewhatsappt, dus dit is het eerste bericht).
Nu heb ik normaal gesproken altijd "laatst gezien" uitstaan, maar dan kun je dat van anderen dus ook niet zien wanneer ze voor het laatst online zijn geweest, en ik was nieuwsgierig of degene het al had ontvangen.
Daarom heb ik dat vandaag om ong 14.30 uur weer aangezet. Ik kijk bij die whatsapp en het blijkt dat hij om 14.15 uur voor het laatst online is geweest. Nu kijk ik zonet nog een keer en is dat niet meer te zien. Heeft hij dan toevallig in die 2 uur dat ook uitgezet? Of kan er wat anders aan de hand zijn? De naam van die persoon verandert ook nl niet in zijn echte whatsappnaam, maar er staat nog steeds de naam uit mijn telefoonlijst (is 100% zeker niet zijn whatsappnaam)
Nu heb ik normaal gesproken altijd "laatst gezien" uitstaan, maar dan kun je dat van anderen dus ook niet zien wanneer ze voor het laatst online zijn geweest, en ik was nieuwsgierig of degene het al had ontvangen.
Daarom heb ik dat vandaag om ong 14.30 uur weer aangezet. Ik kijk bij die whatsapp en het blijkt dat hij om 14.15 uur voor het laatst online is geweest. Nu kijk ik zonet nog een keer en is dat niet meer te zien. Heeft hij dan toevallig in die 2 uur dat ook uitgezet? Of kan er wat anders aan de hand zijn? De naam van die persoon verandert ook nl niet in zijn echte whatsappnaam, maar er staat nog steeds de naam uit mijn telefoonlijst (is 100% zeker niet zijn whatsappnaam)
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vraag whatsapp
Volgens mij is dat niet helemaal goed momenteel.
Ik was gisteren met mijn vader aan het WA en terwijl hij aan het tikken was, stond er opeens: "Laatst gezien om 14.15u", terwijl het toch echt ruim 16.00u was geweest. Daarna zag ik niets meer en toen stond er weer dat hij aan het tikken was. Misschien is wa gewoon even op de hobbel?
Ik was gisteren met mijn vader aan het WA en terwijl hij aan het tikken was, stond er opeens: "Laatst gezien om 14.15u", terwijl het toch echt ruim 16.00u was geweest. Daarna zag ik niets meer en toen stond er weer dat hij aan het tikken was. Misschien is wa gewoon even op de hobbel?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ja nyx denk ik ook. Het laatst gezien bij mn vriend is ook vaak blanco, terwijl hij niets uitgeschakeld heeft.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oke, Thanks! De berichten worden dus wel gewoon verstuurd?
Lenthe- Prater
Voor zover ik weet wel. Maar dat is te zien aan de twee vinkjes aan de rechterkant, uit het hoofd, onderaan het bericht.
Eén vinkje; Bericht is wel verstuurd, maar niet ontvangen.
Twee vinkjes; Bericht is verstuurd en ook ontvangen.
Nyx- Kletskop
Ik moet geduld hebben dus....
Lenthe- Prater
Ik dacht dat het bij één vinkje zo was dat het bericht wel ontvangen, maar niet gelezen was en dat het bij twee vinkjes gelezen was.Nyx schreef:Voor zover ik weet wel. Maar dat is te zien aan de twee vinkjes aan de rechterkant, uit het hoofd, onderaan het bericht.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Sushi schreef:Ik dacht dat het bij één vinkje zo was dat het bericht wel ontvangen, maar niet gelezen was en dat het bij twee vinkjes gelezen was.Nyx schreef:Voor zover ik weet wel. Maar dat is te zien aan de twee vinkjes aan de rechterkant, uit het hoofd, onderaan het bericht.
Nee, bij twee vinkjes is hij aangekomen op de andere telefoon, maar dat zegt niet dat degene hem al gelezen heeft. Dat zegt de tijdbalk bovenin weer als degene online is geweest of er een andere tijd staat en dan na dat jouw berichtje is verstuurd.
Nyx- Kletskop
Heb ik weer wat geleerdNyx schreef:Sushi schreef:Ik dacht dat het bij één vinkje zo was dat het bericht wel ontvangen, maar niet gelezen was en dat het bij twee vinkjes gelezen was.Nyx schreef:Voor zover ik weet wel. Maar dat is te zien aan de twee vinkjes aan de rechterkant, uit het hoofd, onderaan het bericht.
Nee, bij twee vinkjes is hij aangekomen op de andere telefoon, maar dat zegt niet dat degene hem al gelezen heeft. Dat zegt de tijdbalk bovenin weer als degene online is geweest of er een andere tijd staat en dan na dat jouw berichtje is verstuurd.
Ik verbaasde me er namelijk soms al over dat er twee vinkjes stonden bij een bericht terwijl diegene het nog niet had gelezen. Ik dacht dat dat gewoon een foutje in WhatsApp zelf was, maar nu is het opgehelderd!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: