Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Whatsapp

+16
Admin
Caro
Susan
Melis_je
ExpressoB
Discordia
Tiana
Suus
Bacio
_Nina
Zwerver
Parisienne
mzcharlotte
Raindrop
Penny Blossom
Blair
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Parisienne zo 22 jul 2012 - 3:27

Babydoll schreef:
Parisienne schreef:Ik vind het ook niet een heel rara vraag. Aangezien het een gratis sms-dienst is zou ik ook nieuwsgierig zijn naar de reden waarom je het zou verwijderen. Als je niet wilt antwoorden is dat natuurlijk je goed recht, maar zo fel reageren op de vraag 'waarom' vind ik ook weer niet nodig.

Ik reageerde toch niet fel? Gaf alleen aan dat het persoonlijk was.
Nee, ik vond jouw reactie gewoon normaal. Het is je goed recht geen antwoord te geven, je gaf aan dat het iets persoonlijks is en dan is dat toch prima smile

Ik vond Fruity's reactie wel een beetje fel, met name de vreemd-kijkende-smiley erachter. Aangezien ik het een normale vraag vond, vond ik dat ze daar raar en vrij fel op reageerde (al geloof ik best dat het nog feller kan hoor, Fruity Wink). Als je het niet wil zeggen, prima, maar dat kan ook ietsjes vriendelijk gezegd worden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Bacio zo 22 jul 2012 - 3:38

Er wordt aan mij nooit gevraagd waarom ik niet reageerde terwijl ik wel online was. Ik zou dat echt heel vervelend en irritant vinden. Ook een beetje kinderachtig. Dat soort mensen zou ik misschien dan expres wel nooit meer op reageren.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 3:42

Daarom ben ik heel blij dat de functie "laatst gezien" nu uit gezet kan worden. :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Suus zo 22 jul 2012 - 3:44

Echt? Kan dat? Hoe?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 3:46

Instellingen - chatinstellingen - geavanceerd - laatst gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Suus zo 22 jul 2012 - 3:47

En dan staat er gewoon helemaal niks meer boven? Of nog wel als mensen aan het typen zijn ofzo?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Bacio zo 22 jul 2012 - 3:49

Forumster schreef:Instellingen - chatinstellingen - geavanceerd - laatst gezien.
Ik heb geen "geavanceerd" daarbij staan. Maakt op zich niks uit, want ik vind t niet erg als mensen dat van me weten. Zijn toch allemaal vrienden.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 3:50

Nog wel als ze aan het typen zijn maar je kunt niet meer aan de hand van "laatst gezien" bij iemand checken of diegene al online is geweest nadat je een appje verstuurd hebt. Er staat dan niks onder de naam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 3:51

Het is ook een nieuwe functie in de update. Met de update kun je ook een eigen foto uploaden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Tiana zo 22 jul 2012 - 3:54

Forumster schreef:Instellingen - chatinstellingen - geavanceerd - laatst gezien.

Ik zie geen geavanceerd staan. Heb trouwens een samsung galaxy s2.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Zwerver zo 22 jul 2012 - 3:57

De update met profielfoto heb ik al een tijdje maar dat uitzetten kan ik ook niet vinden. Zou wel ideaal zijn Very Happy

Welke versie heb jij Forumster?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 4:03

Versie 2.8.2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Zwerver zo 22 jul 2012 - 4:07

Heb jij een iphone?

Ik heb namelijk geen beschikbare update, heb versie 2.7!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Tiana zo 22 jul 2012 - 4:08

Ik heb 2.7.9946 maar ik kan hem niet updaten?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Discordia zo 22 jul 2012 - 4:13

Whatsapp is best handig. Maar het is ook een behoorlijke inbreuk op je privacy. Mensen kunnen zien wanneer je het berichtje hebt gelezen en wanneer je voor het laatst online bent geweest en andersom kun jij dat ook bij anderen zien. Ik werd er soms knettergek van en heb het op een gegeven moment ook een tijd niet meer op mijn telefoon gehad. Dan maar wat meer betalen.

Inmiddels heb ik weer de rust en geen gezeur in mijn leven om gewoon whatsapp te gebruiken, dus ik whatsapp er weer lustig op los.

Althans, voor de laatste update... De nieuwste update zit nog vol bugs.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 4:18

Ik heb inderdaad een iPhone.
Discordia schreef: De nieuwste update zit nog vol bugs.
Ik heb nergens last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  _Nina zo 22 jul 2012 - 4:54

Forumster schreef:Ik heb inderdaad een iPhone.
Discordia schreef: De nieuwste update zit nog vol bugs.
Ik heb nergens last van.

Ik wel, mijn account lag er ineens uit.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  ExpressoB zo 22 jul 2012 - 5:28

Heb nooit vastlopers of waar jullie het over hebben. Wel is dat hij niet verstuurd direct.
Ik heb dat is geprobeerd, "laatst gezien" uitgezet, wil ik hem weer terug zetten kan dat niet! 24uur nah zeg.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  _Nina zo 22 jul 2012 - 5:32

ExpressoB schreef:Heb nooit vastlopers of waar jullie het over hebben. Wel is dat hij niet verstuurd direct.
Ik heb dat is geprobeerd, "laatst gezien" uitgezet, wil ik hem weer terug zetten kan dat niet! 24uur nah zeg.

Waar doe je dat?
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 5:43

Maar iemand controleren om te kijken wanneer hij/zij online is kan toch alleen als je het venster opent van het gesprek? Zo nieuwsgierig ben ik nooit en ga er vanuit dat anderen het ook niet zo interessant vinden wanneer ik wel of niet online was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  _Nina zo 22 jul 2012 - 6:35

Maura schreef:Maar iemand controleren om te kijken wanneer hij/zij online is kan toch alleen als je het venster opent van het gesprek? Zo nieuwsgierig ben ik nooit en ga er vanuit dat anderen het ook niet zo interessant vinden wanneer ik wel of niet online was.
Ik heb altijd wel dat als ik iemand iets vraag en er geen reactie komt als ik zie dat die persoon wél online is geweest, dat ik daar dan wel onzeker van word. Hangt er ook wel vanaf hoe dichtbij die personen staan hoor. Dus ik open die vensters wel, maar ernaar vragen doe ik eigenlijk nooit, tenzij de vraag die ik stelde erg urgent is, en er al een flinke tijd overheen gaat en ik zie dat de persoon online is (geweest).
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 6:37

Statler schreef:
Maura schreef:Maar iemand controleren om te kijken wanneer hij/zij online is kan toch alleen als je het venster opent van het gesprek? Zo nieuwsgierig ben ik nooit en ga er vanuit dat anderen het ook niet zo interessant vinden wanneer ik wel of niet online was.
Ik heb altijd wel dat als ik iemand iets vraag en er geen reactie komt als ik zie dat die persoon wél online is geweest, dat ik daar dan wel onzeker van word. Hangt er ook wel vanaf hoe dichtbij die personen staan hoor. Dus ik open die vensters wel, maar ernaar vragen doe ik eigenlijk nooit, tenzij de vraag die ik stelde erg urgent is, en er al een flinke tijd overheen gaat en ik zie dat de persoon online is (geweest).

Dit heb ik ook, vooral bij een persoon. Embarassed Ik mag van mezelf dus ook niet meer 'controleren' als het om iets onzinnigs gaat, want dan zal hij wel gewoon geen tijd of zin hebben om te reageren. Heb ik zelf ook wel eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 6:38

Statler schreef:
Maura schreef:Maar iemand controleren om te kijken wanneer hij/zij online is kan toch alleen als je het venster opent van het gesprek? Zo nieuwsgierig ben ik nooit en ga er vanuit dat anderen het ook niet zo interessant vinden wanneer ik wel of niet online was.
Ik heb altijd wel dat als ik iemand iets vraag en er geen reactie komt als ik zie dat die persoon wél online is geweest, dat ik daar dan wel onzeker van word. Hangt er ook wel vanaf hoe dichtbij die personen staan hoor. Dus ik open die vensters wel, maar ernaar vragen doe ik eigenlijk nooit, tenzij de vraag die ik stelde erg urgent is, en er al een flinke tijd overheen gaat en ik zie dat de persoon online is (geweest).

Ja, dat onzekere gevoel ken ik dan weer wel. Maar ik ken mezelf ook. Soms heb ik iets wel gelezen, maar ben ik helemaal vergeten te reageren, omdat het net onder de afwas, tijdens een autotochtje of in de supermarkt binnenkwam. Dan is het echt pas uren later dat ik denk:"Ow, volgens mij heb ik nog niet gereageerd". En ik denk maar, dat mijn gedachten en mijn doen niet teveel afwijkt van dat van een ander, haha. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 6:58

Ik kan me ook wel voorstellen dat iemand het zich afvraagt, maar om dat uit te spreken vind ik te ver gaan. Vind het erg benauwend als mensen het tegen me zeggen of mij dit ff wellen 'melden'. Dat heeft dan puur te maken met het meten aan hoe ik dit zelf zou doen; niet dus. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Melis_je zo 22 jul 2012 - 7:01

Confusion schreef:Volgens mij kun je wel elf mensen verwijderen. Heb ik tenminste wel gedaan bij een aantal. Ik heb alleen geen idee of ik dan nog bij hun voorkom in de lijst.

Ja, je komt nog voor in hun lijst.

Confusion schreef:
Ik vind het trouwens wel raar als mensen je vervolgens benaderen met 'je was toch online, waarom reageer je niet?'

Bloedirritant. Dat kan je ook zien op Facebook en bij sommige e-mailprogramma's, maar ik beantwoord die vraag echt niet. Mijn apparatuur bezit me niet.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Whatsapp - Pagina 2 Empty Re: Whatsapp

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum