Whatsapp...
4 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Whatsapp...
Hoe moet ik dat installeren?? Mijn telefoon vind steeds dat hij te weinig geheugen heeft. Ik snap er echt de ballen niet van... Who can help me?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Whatsapp...
Geeeeeeeen idee, geen geheugenproblemen bij installatie hier. Sorry!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb helemaal geen apps erop staan
Chocolate Cookie- Ratel
Haha, welke telefoon heb je, kunnen er wel apps op? En heb je er anders veel muziek/foto's erop staan? Of heb je zo'n telefoon waarvan je het geheugen met een micro-sd-kaartje moet uitbreiden? (moet ik ff kijken, maar als dat zo is, dan heb ik die nog wel voor je).
Gast- Gast
Ik ben echt n nerd hoor haha. Ik heb er wel facebook enzo standaard opstaan. Is dat dan in feite ook een app?
Chocolate Cookie- Ratel
Maple schreef:Kun je niet wat andere apps verwijderen? Die je toch niet gebruikt?
Of naar je SD verhuizen?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb n samsung S3350 chat..
Chocolate Cookie- Ratel
Ik heb mijn geheugen eens opgeschoont. Nu kwam ik al een heel stuk verder. Maar toen ik het wilde downloaden van Andriod krijg ik de melding dat ik een Niet-ondersteunde bestandsindeling heb??
Chocolate Cookie- Ratel
Zit ff te googelen maar ik zie eigenlijk verschillende antwoorden of je whatsapp op de Samsung Chat kunt zetten. De Ă©Ă©n zegt dat het gewoon kan, de ander zegt dat het niet kan en weer een ander zegt dat je eerst moet jailbreaken...
Gast- Gast
Wattes?Maple schreef:Zit ff te googelen maar ik zie eigenlijk verschillende antwoorden of je whatsapp op de Samsung Chat kunt zetten. De Ă©Ă©n zegt dat het gewoon kan, de ander zegt dat het niet kan en weer een ander zegt dat je eerst moet jailbreaken...
Ja klopt, dat had ik ook gelezen... Ik snap er werkelijk helemaal niks van. Dacht dat pc's ingewikkeld waren, maar dat neem ik terug.
Chocolate Cookie- Ratel
Jailbreaken is volgens mij zoiets als unlocken. Ik weet niet of er in jouw woonplaats zo'n winkeltje zit, vaak gerund door buitenlandse mensen, die telefoons kunnen unlocken? Dan zou je het kunnen vragen of er een manier is om whatsapp op je telefoon te krijgen.
Gast- Gast
Ik vind nu op kieskeurig.nl een review van mijn telefoon dat hij merkgebonden is en dus geen whatsapp kan downloaden
Chocolate Cookie- Ratel
Dorpje hiernaast zit er wel eentje inderdaad.Maple schreef:Jailbreaken is volgens mij zoiets als unlocken. Ik weet niet of er in jouw woonplaats zo'n winkeltje zit, vaak gerund door buitenlandse mensen, die telefoons kunnen unlocken? Dan zou je het kunnen vragen of er een manier is om whatsapp op je telefoon te krijgen.
Chocolate Cookie- Ratel
En als je nou bijv. Pingchat hebt kan je dan ook berichten sturen naar iemand die whatsapp heeft??
Chocolate Cookie- Ratel
Nee, dan moet die persoon ook pingchat hebben. Ik zag trouwens wel dat je Palringo ofzo voor je Samsung Chat kunt downloaden, maar dat ken ik verder niet. Maar dat schijnt bijvoorbeeld ook beschikbaar te zijn voor Android-telefoons, dus dan kun je alsnog gratis berichtjes sturen
Gast- Gast
Palringo staat er standaard op bij mij. Maar dat lijkt eerder echt msn omdat je daar een emailadres invuld.. Of zeg ik nu iets doms?Maple schreef:Nee, dan moet die persoon ook pingchat hebben. Ik zag trouwens wel dat je Palringo ofzo voor je Samsung Chat kunt downloaden, maar dat ken ik verder niet. Maar dat schijnt bijvoorbeeld ook beschikbaar te zijn voor Android-telefoons, dus dan kun je alsnog gratis berichtjes sturen
Chocolate Cookie- Ratel
Nee, dat idee kreeg ik ook een beetje uit de omschrijving die ik op internet las..
Gast- Gast
Okee
Maar tis ook heel raar als je zoekt op besturingssysteem en je vind Merkgebonden (staat trouwens ook niet overal). Maar wat bedoelen ze daarmee? Want toen ik m kocht had ik het helemaal uitgekient en toen vond ik dat hij dezelfde besturing als BB had
Maar tis ook heel raar als je zoekt op besturingssysteem en je vind Merkgebonden (staat trouwens ook niet overal). Maar wat bedoelen ze daarmee? Want toen ik m kocht had ik het helemaal uitgekient en toen vond ik dat hij dezelfde besturing als BB had
Chocolate Cookie- Ratel
Samsung Chat ondersteundt idd geen Whatsapp.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vind het stom!Carola589 schreef:Samsung Chat ondersteundt idd geen Whatsapp.
Chocolate Cookie- Ratel
Nou liever dat dan die telefoonrekening iedere maandMaple schreef:Ach, 't scheelt je wel een mogelijke verslaving
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: