Whatsapp op de Iphone
+6
smurfie
Caro
Sue
Lejow
TukTuk
Stuiterbal
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Whatsapp op de Iphone
Wie heeft er een Iphone en heeft hier whatsapp op staan.
Ik krijg het niet voor elkaar. Dat ik ervoor moet betalen is geen probleem maar ik heb geen creditcard.
Wie weet hoe ik het toch op mijn Iphone krijg geïnstalleerd ?
Ik krijg het niet voor elkaar. Dat ik ervoor moet betalen is geen probleem maar ik heb geen creditcard.
Wie weet hoe ik het toch op mijn Iphone krijg geïnstalleerd ?
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Re: Whatsapp op de Iphone
Niet, zolang je geen CC hebt kan je niks in de appstore kopen.
Of je moet hem jailbreaken, dan kost het niks.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Huh, moet je op je iphone betalen om in de market te komen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Je hebt er geen CC voor nodig hoor!AngelNyn schreef:Niet, zolang je geen CC hebt kan je niks in de appstore kopen.
Je kunt ook via Itunes een kaart kopen met een tegoed erop, daarmee maak je dan een account aan en stel je in dat al je aankopen van je bankrekening worden afgeschreven. Bij iedere aankoop voer je dan je wachtwoord in.
Ook wanneer je een gratis App "koopt" moet je je wachtwoord invoeren, maar dan word er dus niets afgeschreven
Sue- Fluisteraar
- Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11
Sue schreef:Je hebt er geen CC voor nodig hoor!AngelNyn schreef:Niet, zolang je geen CC hebt kan je niks in de appstore kopen.
Je kunt ook via Itunes een kaart kopen met een tegoed erop, daarmee maak je dan een account aan en stel je in dat al je aankopen van je bankrekening worden afgeschreven. Bij iedere aankoop voer je dan je wachtwoord in.
Ook wanneer je een gratis App "koopt" moet je je wachtwoord invoeren, maar dan word er dus niets afgeschreven
Zo koop ik inderdaad ook mijn betaalde Apps. Je hebt helemaal geen CC daarvoor nodig.
Gast- Gast
Sue schreef:Je hebt er geen CC voor nodig hoor!AngelNyn schreef:Niet, zolang je geen CC hebt kan je niks in de appstore kopen.
Thnxx dan ga ik dat proberen.
Stuiterbal- Kletskop
Ik heb even gekeken maar hoe koop ik een kaart via I tunes ????
Stuiterbal- Kletskop
Stella_ schreef:Sue schreef:Je hebt er geen CC voor nodig hoor!AngelNyn schreef:Niet, zolang je geen CC hebt kan je niks in de appstore kopen.
Thnxx dan ga ik dat proberen.
Hoe het precies gaat weet ik niet meer hoor, heb al een paar jaar een iPhone dus ben het alweer vergeten
Maar je gaat vanzelf door dat menu heen dus dat komt vast wel goed
Sue- Fluisteraar
Je moet i-tunes hebben wil je iets in je app-store kopen. Lees ook iets over Jiallbreaken of zoiets, niet doen joh! Das zonde van je iPhone bovendien maakt het weer wat lastiger als je een update krijgt van je software.
Gast- Gast
Ik heb Itunes op de Iphone staan uiteraard. Ik had het ook op mijn pc maar nadat ik een update deed uitvoeren deed heel mijn Itunes het niet meer.
Via mijn Iphone heb ik ook een apple ID aangemaakt. Alleen kan ik bij betaalgegevens alleen mastercard, visa of amex invoeren.
Via mijn Iphone heb ik ook een apple ID aangemaakt. Alleen kan ik bij betaalgegevens alleen mastercard, visa of amex invoeren.
Stuiterbal- Kletskop
Oh dat wist ik niet! Weer wat geleerd Ik dacht dat een CC noodzakelijk was.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Je kunt een kaart kopen bij winkels en online. DAN krijg je een code, en die kan je dan invoeren waardoor je tegoed krijgt. Maar hoe heb je dan je iTunes acccount geactiveerd? Want je hebt toch altijd een betaalmiddel nodig?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Bij mij word het via ClickandBuy afgeschreven!
Sue- Fluisteraar
Ik heb het toen 'cadeau' gekregen van Babydoll, je kan een app ook aan iemand cadeau geven dus. Mij lukt dat niet omdat ik geen CC heb, anders had je het wel gekregen van me.
Gast- Gast
ik heb een click and buy account. dan wordt het een paar dagen later van je rekening afgeschreven. Let wel goed op dat er geld op staat want de herinneringskosten zijn 15!! euro.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik had laatst gekeken en toen was hij gratis op de iPhone?
Oh nu niet...
Oh nu niet...
Gast- Gast
Ff account aanmakem bij clickandbuy
Duurt wel ff voordat je het kunt gebruiken, want je moet een bevestiging krijgen.
Duurt wel ff voordat je het kunt gebruiken, want je moet een bevestiging krijgen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
+1 zo doet mijn man het ook. Maar volgens mij heeft hij niks betaald voor Whatsapp. Ik trouwens ook niet maar ik heb geen Iphone.smurfie schreef:ik heb een click and buy account. dan wordt het een paar dagen later van je rekening afgeschreven. Let wel goed op dat er geld op staat want de herinneringskosten zijn 15!! euro.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik heb een kaart gekocht vandaag. En whatsapp heb ik er nu opstaan. Ik heb een tegoed van 15 euro dus kan voorlopig vooruit.
Thnxx !
Thnxx !
Stuiterbal- Kletskop
Whats app kostte €0.79 zonde van zo'n kaart, ik koop nooit apps.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
maar van die kaart kun je ook muziek/cd's kopen via iTunes. Ik koop ook zelden apps maar een evt volgende keer doe ik het wel met zo'n kaart. Ik vind het onzin om m'n creditcard voor 80 cent te gaan gebruiken. En zo'n account aanmaken heb ik ook geen zin in.ExpressoB schreef:Whats app kostte €0.79 zonde van zo'n kaart, ik koop nooit apps.
Gast- Gast
Maple schreef:maar van die kaart kun je ook muziek/cd's kopen via iTunes. Ik koop ook zelden apps maar een evt volgende keer doe ik het wel met zo'n kaart. Ik vind het onzin om m'n creditcard voor 80 cent te gaan gebruiken. En zo'n account aanmaken heb ik ook geen zin in.ExpressoB schreef:Whats app kostte €0.79 zonde van zo'n kaart, ik koop nooit apps.
Ik vind een kaart ideaal. IK kan idd ook muziek nummers of hele albums kopen en ik heb al een aantal apps erop gezet. Sommige gratis en sommige betaald. Dus niet zo zonde. Ik wil namelijk geen creditcard.
Stuiterbal- Kletskop
Lejow schreef:Huh, moet je op je iphone betalen om in de market te komen?
Het kost je toch ook geen geld om naar de markt te gaan? Het kost je dan wel weer geld om dingen te kopen. Sommige applicaties (steeds meer) zijn gratis voor bepaalde systemen maar lang niet alles hoor.
Gast- Gast
Ik heb hem gratis gedownload van de zomer voor m'n iPhone. Daar heb je nu alleen niks aan.
Jammer dat je nu weer voor WA moet betalen.
Jammer dat je nu weer voor WA moet betalen.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Zelda schreef:Ik heb het toen 'cadeau' gekregen van Babydoll, je kan een app ook aan iemand cadeau geven dus. Mij lukt dat niet omdat ik geen CC heb, anders had je het wel gekregen van me.
Ik heb het Zelda inderdaad kado gedaan, kun je aan iemand vragen die het wel met CC kan doen of Click and Buy zoals ik, het is maar €0,79 cent dus misschien dat je iemand kan vinden die je dat wel geven?
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Whatsapp
» Vraagje whatsapp Iphone
» Smileys voor Whatsapp Iphone (4)
» Whatsapp downloaden in AppStore (iPhone)
» Whatsapp...
» Vraagje whatsapp Iphone
» Smileys voor Whatsapp Iphone (4)
» Whatsapp downloaden in AppStore (iPhone)
» Whatsapp...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: