Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ongeduld en kind(eren)

+9
SarahKey
Catwoman79
Tania
RYW
Twellie
Dolphinne
Susan
Printje
Flower_L
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ongeduld en kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: Ongeduld en kind(eren)

Bericht  Rouge do 19 jul 2012 - 20:52

Luce schreef:Soms heeft L van die momenten dat hij gewoon al chagerijnig uit bed komt smiddags. Dan gaat de deur open en dan mag ik niet eens naar hem kijken, want dan al explodeert hij. Dat duurt dan gerust een half uur. Daar kan ik me soms zo aan ergeren. Stiekem denk ik dan: 'sjonge ga lekker weer terug naar bed met je middaghumeur'

Dat is hier bijna elke ochtend, moet je nagaan. Gillen en op een negatieve manier aandacht trekken (maakt ook niet uit hoe je er op reageert/of niet reageert). Toen ie kleiner was kwam hij altijd vrolijk uit bed, nu niet meer. Ben benieuwd of het een fase is. Smiddags zelfde liedje. Heeft dan ook een half uur nodig om 'normaal' te doen.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeduld en kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: Ongeduld en kind(eren)

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 21:12

Ik denk wel dat het een fase is Rouge, ik lees het vaker van moeders met kinderen in deze leeftijdscategorie. Mijn nichtje gedraagt zich ook precies zo op dit moment en is ook van L's leeftijd. Tegenwoordig doe ik maar gewoon alsof hij er helemaal niet is, werkt hier het beste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeduld en kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: Ongeduld en kind(eren)

Bericht  Darius vr 20 jul 2012 - 0:42

Rejoy. schreef:normaal heb ik echt een zee van geduld, zeker als ik goed geslapen heb, maar nu... laughcry
Ik word zelfs ongeduldig van mijn eigen ongeduld. Ik kan helemaal niks meer hebben. Wij zitten nu ook in de koekjes-zeur-fase. Heeft ze net twee boterhammen op, zit ze alweer te zeuren om een 'koekie'.


En verder dat jengelen of de hele tijd praten met zo'n zielig stemmetje, vind ik ook heel vervelend om naar te luisteren. Ze is net ziek geweest en nog niet weer helemaal fit. Vind ik echt heel erg dat ik daar het geduld niet voor heb, want zij kan er nu al helemaal niks aan doen. We hebben vanmorgen wel lekker lang geslapen, dus ik hoop dat vandaag mijn lontje een klein beetje langer is.

O, gelukkig, ik voel me nu een minder slechte moeder. Mijn geduld is ook op aan het raken hoe langer de zwangerschap duurt. Voordeel is weer dat vooral Laurens erg zelfstandig wordt met schoenen aantrekken ed.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeduld en kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: Ongeduld en kind(eren)

Bericht  Teddyaapje vr 20 jul 2012 - 1:58

Ik heb best veel geduld maar ik heb echt een hekel aan het tandenpoetsen van T. Dat doet mijn vriend dus ook elke avond. Als hij er eens niet is doe ik het wel maar met heel veel tegenzin. Ik ben waarschijnlijk té precies en als T. dan ook maar een beetje niet mee wilt werken...grrr
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeduld en kind(eren) - Pagina 2 Empty Re: Ongeduld en kind(eren)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum