Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers
Pagina 15 van 22
Pagina 15 van 22 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 18 ... 22
Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
Gizmo schreef:Susan schreef:Zelda schreef:Met alle respect, maar zulke dingen hoef ik niet van andere mensen te lezen.Jerry schreef:mijn nicht vindt het fijn om haar hele facebooklijst te laten weten wanneer ze haar zoontje borstvoeding heeft gegeven
Ik vind het hooguit niet zo boeiend, maar het is in mijn ogen nou ook niet een heel intiem detail of zo.
Lijkt me vooral irritant worden als ze dat na elke voeding gaat schrijven...
En als ze van iedere maaltijd een foto maakt ook irritant.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik erger me niet zo snel aan facebook updates, het meest irritant vind ik de foto's die je 'moet' liken die al eerder in dit topic zijn langs gekomen. Aan een aantal dingen die hier staan maak ik me ook weleens schuldig. Als ik een gezellige dag met vrienden heb wil ik ook wel eens een foto van het terras plaatsen, op een jubileum met mijn vriend komt dat soms ook op facebook en als ik blij ben met de dingen die ik doe en daar intens van geniet plaats ik zelfs wel eens dat ik mijn leven leuk vind
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
**
Laatst aangepast door Zelda op vr 31 aug 2012 - 7:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahahahaha Zelda. WAAROM zou iemand zoiets plaatsen
Gast- Gast
Ik heb werkelijk geen idee echt heel raar.
Gast- Gast
Die is wel heel erg Zelda! Echt niet bij nagedacht.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Haha, Zelda, wat voor reacties krijgt ze daar op?
Gast- Gast
Ik vind statussen als "Pietje heeft vandaag voor het eerst zelf een poepje op het potje gedaan!" wel irritant. En idd, de "like if you...."
Verder stoor ik me niet zo snel aan statussen, vind het altijd wel leuk om te lezen wat mensen allemaal wel ( of niet ) doen de hele dag. Ik plaats tegenwoordig ook vrijwel 1 x per dag een update, soms zelfs vaker. Soms staat er ook niet veel meer in dan dat ik lekker ben wezen hardlopen en zin heb in de dag. Nja, als het je niet boeit, lees je er maar overheen denk ik dan
Wow Zelda, dat mensen dat plaatsen... Yak. Dat wil je toch gewoon écht niet weten van een ander, en zelf ook niet bekend maken?!?!!
Verder stoor ik me niet zo snel aan statussen, vind het altijd wel leuk om te lezen wat mensen allemaal wel ( of niet ) doen de hele dag. Ik plaats tegenwoordig ook vrijwel 1 x per dag een update, soms zelfs vaker. Soms staat er ook niet veel meer in dan dat ik lekker ben wezen hardlopen en zin heb in de dag. Nja, als het je niet boeit, lees je er maar overheen denk ik dan
Wow Zelda, dat mensen dat plaatsen... Yak. Dat wil je toch gewoon écht niet weten van een ander, en zelf ook niet bekend maken?!?!!
Gast- Gast
OMG Zelda hahaha Dat vind ik wel echt erg.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Gat-ver, zelda. Wat een maf kind.
Ik heb dus ook een raar typje die dingen tikt als 'Seriously.. It's amazing how some days can be totally fucked over by some things.. For real' en ik moet me echt inhouden om dan niet iets als 'JA JOH?! OK DOEI' te tikken.
Ik heb dus ook een raar typje die dingen tikt als 'Seriously.. It's amazing how some days can be totally fucked over by some things.. For real' en ik moet me echt inhouden om dan niet iets als 'JA JOH?! OK DOEI' te tikken.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Urban Naked schreef:Gat-ver, zelda. Wat een maf kind.
Haar het is nóg irritanter wanneer mensen dénken Engels te typen, maar dit eigenlijk gewoon niet kunnen...
Haar? Het is Maar natuurlijk
Laatst aangepast door Youandi op di 28 aug 2012 - 7:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Urban Naked schreef:
Gast- Gast
Youandi schreef:Urban Naked schreef:Gat-ver, zelda. Wat een maf kind.
Haar het is nóg irritanter wanneer mensen dénken Engels te typen, maar dit eigenlijk gewoon niet kunnen...
Ik kom zelf uit Friesland en heb een paar Friezen in m'n facebook staan die ook in het Fries posten... Prima hoor, maar grammaticaal klopt er geen reet van, vind ik ook irritant (maar volgens mij was deze trouwens ook al genoemd eerder in het topic )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Melis_je schreef:Gizmo schreef:Susan schreef:Zelda schreef:Met alle respect, maar zulke dingen hoef ik niet van andere mensen te lezen.Jerry schreef:mijn nicht vindt het fijn om haar hele facebooklijst te laten weten wanneer ze haar zoontje borstvoeding heeft gegeven
Ik vind het hooguit niet zo boeiend, maar het is in mijn ogen nou ook niet een heel intiem detail of zo.
Lijkt me vooral irritant worden als ze dat na elke voeding gaat schrijven...
En als ze van iedere maaltijd een foto maakt ook irritant.
Mijn nicht heeft wel een foto op haar facebook staan waarop te zien is hoe haar dochtertje aan de borst drinkt.. En dan niet eens discreet met een doek ofzo, maar vol alles in the picture!
Ja sorry hoor, maar sommige dingen hoeft niet iedereen te zien?!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Urban Naked schreef:Gat-ver, zelda. Wat een maf kind.
Wie is dat dan weer? Moet je doen joh, is loik!
Gast- Gast
Neh is m'n oude kapster (kapster van voeger, ze is 25 ofzo), woont nu in Alaska maar misschien komt ze ooit terug en dan wil ik dat ze weer m'n haar knipt.Carrie schreef:Urban Naked schreef:Gat-ver, zelda. Wat een maf kind.
Urban Naked- Prater
Ik heb een jongen op mijn FB die steeds update's plaatst dat hij zo depressief is, het zo moeilijk heeft, de maatschappij hem in de steek laat. (Op zich sneu natuurlijk)
Hij heeft elke 3 maanden een nieuwe vriendin waar hij mee gaat trouwen, dan plaatst hij allemaal slijmerige dingen op zijn wall. Hij was Christen, kreeg met een Moslima, vroeg haar op de 3e date ten huwelijk. Toen werd hij Moslim. Daarna plaatste hij 'die k*nkerho*r' is gewoon lesbisch, ze heeft al die tijd tegen me gelogen!" Daarna was hij weer Christen, toen was het weer aan en gingen ze trouwen, en nu is het weer uit. En dat allemaal op zijn FB.
En hij heeft wel 100 close-ups van zichzelf gepost.
En het leuke is, hij krijgt nooit reacties op zijn statussen en hij reageert op zijn eigen update's.
Hij heeft elke 3 maanden een nieuwe vriendin waar hij mee gaat trouwen, dan plaatst hij allemaal slijmerige dingen op zijn wall. Hij was Christen, kreeg met een Moslima, vroeg haar op de 3e date ten huwelijk. Toen werd hij Moslim. Daarna plaatste hij 'die k*nkerho*r' is gewoon lesbisch, ze heeft al die tijd tegen me gelogen!" Daarna was hij weer Christen, toen was het weer aan en gingen ze trouwen, en nu is het weer uit. En dat allemaal op zijn FB.
En hij heeft wel 100 close-ups van zichzelf gepost.
En het leuke is, hij krijgt nooit reacties op zijn statussen en hij reageert op zijn eigen update's.
Gast- Gast
Urban Naked schreef:Neh is m'n oude kapster (kapster van voeger, ze is 25 ofzo), woont nu in Alaska maar misschien komt ze ooit terug en dan wil ik dat ze weer m'n haar knipt.Carrie schreef:Urban Naked schreef:Gat-ver, zelda. Wat een maf kind.
Oja die aparte he? Daar heb je het wel eens over gehad. Maar ze kon wel goed krullen knippen. Ja die moet je altijd te vriend houden.
Gast- Gast
Carrie, waar ken je die gozer in godsnaam van dan?
Gast- Gast
Zelda schreef:Carrie, waar ken je die gozer in godsnaam van dan?
Het is mijn oude buurjongen. Hij wilde elke keer een biertje drinken met mijn vriend, of gamen. Mijn vriend heeft het een jaar lang af kunnen houden omdat hij hem ook raar vond, maar hij is er toch tussen gekomen
Gast- Gast
Hartstikke aardige meid die ik ken, heeft het op Facebook over een zelfmoord bij het openbaar vervoer in de strekking: Kies voor een andere, minder egoistische manier, val de conducteur en reizigers er niet mee lastig. Maar dan ook nog de reacties erop (over het algemeen naar de mond pratend).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Hartstikke aardige meid die ik ken, heeft het op Facebook over een zelfmoord bij het openbaar vervoer in de strekking: Kies voor een andere, minder egoistische manier, val de conducteur en reizigers er niet mee lastig. Maar dan ook nog de reacties erop (over het algemeen naar de mond pratend).
O bah, mensen met een inlevingsvermogen van een garnaal, daar kan ik ook heel slecht tegen.
Gast- Gast
mzcharlotte schreef:Hartstikke aardige meid die ik ken, heeft het op Facebook over een zelfmoord bij het openbaar vervoer in de strekking: Kies voor een andere, minder egoistische manier, val de conducteur en reizigers er niet mee lastig. Maar dan ook nog de reacties erop (over het algemeen naar de mond pratend).
Ik hoop dat ze machinist bedoelt, anders is het wel een beetje dom. Die discussie is hier al eens geweest, maar als ze machinist bedoelt en reizigers weg laat ben ik het wel met haar eens.
Gast- Gast
We hebben toch niet dezelfde vriendin hoop ik. Ik ken namelijk ook iemand die dit gepost heeft.
Gast- Gast
Juh maar iemand die op het punt staat om zelfmoord te gaan plegen, daar kun je nou eenmaal niet van verwachten dat hij zal denken 'oh wacht ff dat is misschien niet helemaal fijn voor anderen..'. Als dat soort gedachten nog mogelijk waren zou diegene namelijk niet zo ten einde raad zijn.Carrie schreef:mzcharlotte schreef:Hartstikke aardige meid die ik ken, heeft het op Facebook over een zelfmoord bij het openbaar vervoer in de strekking: Kies voor een andere, minder egoistische manier, val de conducteur en reizigers er niet mee lastig. Maar dan ook nog de reacties erop (over het algemeen naar de mond pratend).
Ik hoop dat ze machinist bedoelt, anders is het wel een beetje dom. Die discussie is hier al eens geweest, maar als ze machinist bedoelt en reizigers weg laat ben ik het wel met haar eens.
Je kunt zo'n iemand nou eenmaal niet beoordelen volgens onze maatstaven/normen. Die is die persoon allang verloren
Urban Naked- Prater
Pagina 15 van 22 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 18 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 15 van 22
Permissies van dit forum: