Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers
Pagina 14 van 22
Pagina 14 van 22 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22
Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
Kunnen jullie de berichtjes niet hier neerzetten? Ziet er nu al gezellig uit haha!
Gast- Gast
Ik snap geen zak van wat er gaande is Statler, maar ik vind het bericht van Babydoll op jouw status wel leuk hit 'em up style!
Gast- Gast
Haha, nee, dat vind ik dan weer laag, Jackie, de exacte reacties kopiëren
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Dat snap ik hoor, ben gewoon een beetje nieuwschierigStatler schreef:Haha, nee, dat vind ik dan weer laag, Jackie, de exacte reacties kopiëren
Gast- Gast
Mermaid Forest schreef:Ik snap geen zak van wat er gaande is Statler, maar ik vind het bericht van Babydoll op jouw status wel leuk hit 'em up style!
En ik weet nou echt niet wie wie nou is op het forum, jullie weten wel allemaal wie Babydoll nu is, boehoe!!
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Yodelahiti!
Laatst aangepast door Youandi op za 21 jul 2012 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik herkende je profielfoto van de foto's die ik hier wel eens van je heb gezien. Ik ben C.ha.... H.en.... en vul de rest zelf maar inBabydoll schreef:Mermaid Forest schreef:Ik snap geen zak van wat er gaande is Statler, maar ik vind het bericht van Babydoll op jouw status wel leuk hit 'em up style!
En ik weet nou echt niet wie wie nou is op het forum, jullie weten wel allemaal wie Babydoll nu is, boehoe!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Veel plezier nog op fb, meiden! Ik ga er een uit bed plukken voor z'n laatste fles en dan ga ik zelf ook lekker slapen. Truste alvast!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ahhhh dan is het me al wat duidelijker, haha, slaap lekker meis!
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Haha! Ik snap die collega of buurvrouw echt niet.
Gast- Gast
Recente status van iemand:
Ik denk dat ik me facebook ga verwijderen mensen... word alleen maar lastig gevallen... word niet normaal in de gaten gehouden... en gecorrigeerd maakt niet uit op wat voor manier.... dus ik zeg fans ga vooral zo door en ik kap er mee.... heel me avond is weer lekker verneukt!!!!! dit zal een van me weinige post nog zijn... Ik wil ook door niemand maar dan ook door niemand getagd meer worden....IK BEN HIER HELEMAAL KLAAR MEE!!!
Dit vind ik irritant, verwijder je account dan gewoon, zonder te vragen om aandacht.
Ik denk dat ik me facebook ga verwijderen mensen... word alleen maar lastig gevallen... word niet normaal in de gaten gehouden... en gecorrigeerd maakt niet uit op wat voor manier.... dus ik zeg fans ga vooral zo door en ik kap er mee.... heel me avond is weer lekker verneukt!!!!! dit zal een van me weinige post nog zijn... Ik wil ook door niemand maar dan ook door niemand getagd meer worden....IK BEN HIER HELEMAAL KLAAR MEE!!!
Dit vind ik irritant, verwijder je account dan gewoon, zonder te vragen om aandacht.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ow ik wil ook likken.... uhm i like'en of is het licken?
Gast- Gast
Vreselijk ja! Ik moet me altijd inhouden om er niet heel flauw op te reageren._Lacey_ schreef:Ik heb iemand in mijn lijst staan die vaak dingen als "Some things are better left unsaid" of "In moeilijke tijden kom je er pas achter wie je echte vrienden zijn" plaatst. Van die vage berichten die alleen de mensen die echt dicht bij haar staan begrijpen. Die reageren vervolgens ook minstens zo vaag.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Foto van baby, 5 dagen oud, bij papa op de arm, hoofdje leunt achterover tegen papa's hand: "(....) maar ze laat maar mooi even zien dat ze zelf d'r koppie op kan tillen!"
Zij plaatst continu van dergelijke statussen, trots op d'r dochters om de simpelste dingen (oke, dat mag), maar die eigenlijk nog niet eens 'echt' zijn ook. En d'r oudste dochter, 5x in de maand statussen dat ze ziek is enzo. Had een keer een longontsteking. Nou heb ik het idee dat een kind met een longontsteking ten allen tijden wordt opgenomen, maar had nog zoiets van nouja, het zal wel. Dus ik vraag een dag later hoe het gaat, was ze weer helemaal beter?
Misschien had ze gewoon moeten stoppen met roken tijdens d'r zwangerschappen, dan was dat arme kind niet zo aan het kwakkelen.
Zij plaatst continu van dergelijke statussen, trots op d'r dochters om de simpelste dingen (oke, dat mag), maar die eigenlijk nog niet eens 'echt' zijn ook. En d'r oudste dochter, 5x in de maand statussen dat ze ziek is enzo. Had een keer een longontsteking. Nou heb ik het idee dat een kind met een longontsteking ten allen tijden wordt opgenomen, maar had nog zoiets van nouja, het zal wel. Dus ik vraag een dag later hoe het gaat, was ze weer helemaal beter?
Misschien had ze gewoon moeten stoppen met roken tijdens d'r zwangerschappen, dan was dat arme kind niet zo aan het kwakkelen.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ik. Haat. Deze pagina.
https://www.facebook.com/#!/pages/Het-leven-is-makkelijk-de-mensen-maken-het-moeilijk-/324872729756
Een aantal mensen op mijn FB (Collega's) blijven afbeeldingen en 'diepgaande' teksten van die kolerepagina delen en ik word er schijtziek van.
Ik bedoel, hoe diep gaat deze afbeelding? Pfoei..
https://www.facebook.com/#!/pages/Het-leven-is-makkelijk-de-mensen-maken-het-moeilijk-/324872729756
Een aantal mensen op mijn FB (Collega's) blijven afbeeldingen en 'diepgaande' teksten van die kolerepagina delen en ik word er schijtziek van.
Ik bedoel, hoe diep gaat deze afbeelding? Pfoei..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Statler schreef:Foto van baby, 5 dagen oud, bij papa op de arm, hoofdje leunt achterover tegen papa's hand: "(....) maar ze laat maar mooi even zien dat ze zelf d'r koppie op kan tillen!"
Ze worden niet altijd opgenomen, mijn nichtje had ook een longontsteking en werd niet opgenomen.
Ik vind het heel irritant als mensen ruzies bespreken op Facebook of van die subtiele hints geven dat ze ruzie hebben.
Gast- Gast
Weer eentje: Iemand heeft het erover dat ze een witte bikini gekocht heeft en dat dat ding vervolgens doorschijnt als 'ie nat is
Ligt het aan mij of zit je dan gewoon te azen op reacties van je mannelijke fb-vrienden?
Ligt het aan mij of zit je dan gewoon te azen op reacties van je mannelijke fb-vrienden?
Gast- Gast
Maple schreef:Weer eentje: Iemand heeft het erover dat ze een witte bikini gekocht heeft en dat dat ding vervolgens doorschijnt als 'ie nat is
Ligt aan d'r figuurtje. Roseanne Barr kan zo'n post zovaak plaatsen als ze wilt, maar of ze gewenste reacties krijgt....
Bazinga- Ratel
Ik geloof dat ze nu ook geen gewenste reacties heeft gekregen hoorTris schreef:Maple schreef:Weer eentje: Iemand heeft het erover dat ze een witte bikini gekocht heeft en dat dat ding vervolgens doorschijnt als 'ie nat is
Ligt aan d'r figuurtje. Roseanne Barr kan zo'n post zovaak plaatsen als ze wilt, maar of ze gewenste reacties krijgt....
Gast- Gast
mijn nicht vindt het fijn om haar hele facebooklijst te laten weten wanneer ze haar zoontje borstvoeding heeft gegeven
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Met alle respect, maar zulke dingen hoef ik niet van andere mensen te lezen.Jerry schreef:mijn nicht vindt het fijn om haar hele facebooklijst te laten weten wanneer ze haar zoontje borstvoeding heeft gegeven
Gast- Gast
Zelda schreef:Met alle respect, maar zulke dingen hoef ik niet van andere mensen te lezen.Jerry schreef:mijn nicht vindt het fijn om haar hele facebooklijst te laten weten wanneer ze haar zoontje borstvoeding heeft gegeven
Ik vind het hooguit niet zo boeiend, maar het is in mijn ogen nou ook niet een heel intiem detail of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Zelda schreef:Met alle respect, maar zulke dingen hoef ik niet van andere mensen te lezen.Jerry schreef:mijn nicht vindt het fijn om haar hele facebooklijst te laten weten wanneer ze haar zoontje borstvoeding heeft gegeven
Ik vind het hooguit niet zo boeiend, maar het is in mijn ogen nou ook niet een heel intiem detail of zo.
Lijkt me vooral irritant worden als ze dat na elke voeding gaat schrijven...
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Gizmo schreef:Susan schreef:Zelda schreef:Met alle respect, maar zulke dingen hoef ik niet van andere mensen te lezen.Jerry schreef:mijn nicht vindt het fijn om haar hele facebooklijst te laten weten wanneer ze haar zoontje borstvoeding heeft gegeven
Voor haar of de lezer?
Bazinga- Ratel
Hm, nou je het zegt, beide denk ik. Wordt voor haar ook vermoeiendTris schreef:Gizmo schreef:Susan schreef:Zelda schreef:Met alle respect, maar zulke dingen hoef ik niet van andere mensen te lezen.Jerry schreef:mijn nicht vindt het fijn om haar hele facebooklijst te laten weten wanneer ze haar zoontje borstvoeding heeft gegeven
Voor haar of de lezer?
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Pagina 14 van 22 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 14 van 22
Permissies van dit forum: