Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers
Pagina 16 van 22
Pagina 16 van 22 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22
Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
Ik ben het echt zó enorm met je eens. Helaas schijnen de meeste mensen dit soort dingen niet te kunnen begrijpen (aan de ene kant maar beter ook...) en is dit een eeuwenoude discussie die op niks uitdraait.Urban Naked schreef:Juh maar iemand die op het punt staat om zelfmoord te gaan plegen, daar kun je nou eenmaal niet van verwachten dat hij zal denken 'oh wacht ff dat is misschien niet helemaal fijn voor anderen..'. Als dat soort gedachten nog mogelijk waren zou diegene namelijk niet zo ten einde raad zijn.
Je kunt zo'n iemand nou eenmaal niet beoordelen volgens onze maatstaven/normen. Die is die persoon allang verloren
Gast- Gast
Urban Naked schreef:Juh maar iemand die op het punt staat om zelfmoord te gaan plegen, daar kun je nou eenmaal niet van verwachten dat hij zal denken 'oh wacht ff dat is misschien niet helemaal fijn voor anderen..'. Als dat soort gedachten nog mogelijk waren zou diegene namelijk niet zo ten einde raad zijn.Carrie schreef:mzcharlotte schreef:Hartstikke aardige meid die ik ken, heeft het op Facebook over een zelfmoord bij het openbaar vervoer in de strekking: Kies voor een andere, minder egoistische manier, val de conducteur en reizigers er niet mee lastig. Maar dan ook nog de reacties erop (over het algemeen naar de mond pratend).
Ik hoop dat ze machinist bedoelt, anders is het wel een beetje dom. Die discussie is hier al eens geweest, maar als ze machinist bedoelt en reizigers weg laat ben ik het wel met haar eens.
Je kunt zo'n iemand nou eenmaal niet beoordelen volgens onze maatstaven/normen. Die is die persoon allang verloren
Helaas zien sommige mensen dat anders. Dat stukje egoisme van buitenstaanders begrijp ik nooit zo goed.
Gast- Gast
Dit is de tweede keer dat die persoon mij shockeert met haar (publieke) denkwijze. Op zich snap ik de frustratie over de vertraging wel, maar om zo publiekelijk zo'n harde mening te verkondigen (voorop gesteld dat ik het niet in haar mening kan vinden). Van sommige Facebook vrienden ken ik niet hun volledige geschiedenis en je kan iemand hard kwetsen met dergelijke opmerkingen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Hoezo de conducteur niet?Carrie schreef:mzcharlotte schreef:Hartstikke aardige meid die ik ken, heeft het op Facebook over een zelfmoord bij het openbaar vervoer in de strekking: Kies voor een andere, minder egoistische manier, val de conducteur en reizigers er niet mee lastig. Maar dan ook nog de reacties erop (over het algemeen naar de mond pratend).
Ik hoop dat ze machinist bedoelt, anders is het wel een beetje dom. Die discussie is hier al eens geweest, maar als ze machinist bedoelt en reizigers weg laat ben ik het wel met haar eens.
Gast- Gast
Nja, ik ga er vanuit dat ze de machinist is vergeten te vermelden, maar er stond dus conducteur. Die laatste is er toch ook voor verantwoordelijk om het lijk af te dekken?
mzcharlotte- Ratel
Ja daarom, de conducteur is ook de eerste die poolshoogte moet gaan nemen. Ik vind het dus een beetje cru om te zeggen dat je hoopt dat ze de machinist bedoelt want voor beiden is het even zwaar.mzcharlotte schreef:Nja, ik ga er vanuit dat ze de machinist is vergeten te vermelden, maar er stond dus conducteur. Die laatste is er toch ook voor verantwoordelijk om het lijk af te dekken?
Overigens snap ik de status wel, de strekking ervan in elk geval, want voor conducteurs en machinisten is dit het zwaarste uit hun beroep. Ik denk alleen niet dat je iemand die dusdanig ver heen is dat hij voor de trein springt, dat nog kunt verwijten, want die persoon kan gewoonweg niet meer helder denken.
Gast- Gast
Ik ben me ervan bewust dat het ontzettend traumatisch is voor alle partijen, maar zo stond het er niet. Het ging er meer over dat anderen er last van hebben in de zin dat ze "onnodige" vertraging opliepen. En dát vind ik dus ongelofelijk om op Facebook te plaatsen.
mzcharlotte- Ratel
Dat wel idd...mzcharlotte schreef:Ik ben me ervan bewust dat het ontzettend traumatisch is voor alle partijen, maar zo stond het er niet. Het ging er meer over dat anderen er last van hebben in de zin dat ze "onnodige" vertraging opliepen. En dát vind ik dus ongelofelijk om op Facebook te plaatsen.
Gast- Gast
Urban Naked schreef:Juh maar iemand die op het punt staat om zelfmoord te gaan plegen, daar kun je nou eenmaal niet van verwachten dat hij zal denken 'oh wacht ff dat is misschien niet helemaal fijn voor anderen..'. Als dat soort gedachten nog mogelijk waren zou diegene namelijk niet zo ten einde raad zijn.Carrie schreef:mzcharlotte schreef:Hartstikke aardige meid die ik ken, heeft het op Facebook over een zelfmoord bij het openbaar vervoer in de strekking: Kies voor een andere, minder egoistische manier, val de conducteur en reizigers er niet mee lastig. Maar dan ook nog de reacties erop (over het algemeen naar de mond pratend).
Ja daar heb je ook wel gelijk in hoor. Maar door mijn werk krijg ik extra mee hoe getraumatiseerd die machinisten zijn als ze al voor de 6e keer in hun loopbaan iemand voor hun trein krijgen.
Gast- Gast
mzcharlotte schreef:Ik ben me ervan bewust dat het ontzettend traumatisch is voor alle partijen, maar zo stond het er niet. Het ging er meer over dat anderen er last van hebben in de zin dat ze "onnodige" vertraging opliepen. En dát vind ik dus ongelofelijk om op Facebook te plaatsen.
Dat ben ik helemaal met je eens.
Gast- Gast
Ik plaats zelf wel wat dingen, maar vaak beknopt. Degene die ik het echt wel wil vertellen. Doe ik het wel op een andere manier.
Maar helaas, ken ik wel wat mensen, waar soms mijn nekharen van overeind gaan staan.
Zo, heb ik iemand leren kennen vijf jaar geleden. Toen leek alles nog kippielekker. Maar helaas, op hyves begon ze mijn stukken tekst al over te nemen en te verdraaien.
Opeens had ze het zelfde als mij. Vervolgens lees je dat ze een tatto had gezet. had ze gedaan met ambu wens. Dus vroeg ik of ze daar geen last van had gehad. Nee niet van het zetten, van de rit. Ook is ze op die manier zo voor de kerk getrouwd.
Nou oke dat kan. Maar als je later dan trouw foto's ziet waar ze op staat zonder nek kraag en op pump, dan denk je dit .
Nu, nog steeds plaatst ze werkelijk elk pijntje elke gedoetje, elk aanvalletje. Ze heeft zelfs met naam en toenaam geplaatst dat de ambulance dienst haar niet meer wilde vervoeren. Dat ze niet meer welkom was bij een bepaalde arts in Leiden. Echt toen maar weer een privé berichtje gestuurd. Dat, ze dat niet moest doen. Want, ze maakt het zo moeilijk voor zichzelf.
Weet je ik snap best dat je, je informatie kwijt wilt. Maar ook bij mij heb ik grenzen gesteld.
Maar er zijn dus mensen in mijn groep die daadwerkelijk alles erop plaatsen.
En tja dan kun je denken dan gooi je haar toch uit je facebook lijst. Ik doe wat vrijwilligers werk voor haar. Voor iets wat ik heel erg belangrijk vind. En dat vind ik belangrijker dan, toch de frustratie die haar teksten bij mij soms oproepen.
Maar helaas, ken ik wel wat mensen, waar soms mijn nekharen van overeind gaan staan.
Zo, heb ik iemand leren kennen vijf jaar geleden. Toen leek alles nog kippielekker. Maar helaas, op hyves begon ze mijn stukken tekst al over te nemen en te verdraaien.
Opeens had ze het zelfde als mij. Vervolgens lees je dat ze een tatto had gezet. had ze gedaan met ambu wens. Dus vroeg ik of ze daar geen last van had gehad. Nee niet van het zetten, van de rit. Ook is ze op die manier zo voor de kerk getrouwd.
Nou oke dat kan. Maar als je later dan trouw foto's ziet waar ze op staat zonder nek kraag en op pump, dan denk je dit .
Nu, nog steeds plaatst ze werkelijk elk pijntje elke gedoetje, elk aanvalletje. Ze heeft zelfs met naam en toenaam geplaatst dat de ambulance dienst haar niet meer wilde vervoeren. Dat ze niet meer welkom was bij een bepaalde arts in Leiden. Echt toen maar weer een privé berichtje gestuurd. Dat, ze dat niet moest doen. Want, ze maakt het zo moeilijk voor zichzelf.
Weet je ik snap best dat je, je informatie kwijt wilt. Maar ook bij mij heb ik grenzen gesteld.
Maar er zijn dus mensen in mijn groep die daadwerkelijk alles erop plaatsen.
En tja dan kun je denken dan gooi je haar toch uit je facebook lijst. Ik doe wat vrijwilligers werk voor haar. Voor iets wat ik heel erg belangrijk vind. En dat vind ik belangrijker dan, toch de frustratie die haar teksten bij mij soms oproepen.
Carrie schreef:Urban Naked schreef:Juh maar iemand die op het punt staat om zelfmoord te gaan plegen, daar kun je nou eenmaal niet van verwachten dat hij zal denken 'oh wacht ff dat is misschien niet helemaal fijn voor anderen..'. Als dat soort gedachten nog mogelijk waren zou diegene namelijk niet zo ten einde raad zijn.Carrie schreef:mzcharlotte schreef:Hartstikke aardige meid die ik ken, heeft het op Facebook over een zelfmoord bij het openbaar vervoer in de strekking: Kies voor een andere, minder egoistische manier, val de conducteur en reizigers er niet mee lastig. Maar dan ook nog de reacties erop (over het algemeen naar de mond pratend).
Ja daar heb je ook wel gelijk in hoor. Maar door mijn werk krijg ik extra mee hoe getraumatiseerd die machinisten zijn als ze al voor de 6e keer in hun loopbaan iemand voor hun trein krijgen.
Er stond gisteren een stuk over in de Metro, heel heftig. Een conducteur die al, zo uit mn hoofd, 12 keer een zelfmoord op het spoor mee had gemaakt. Want dat is dus blijkbaar de persoon die het spoor op moet om te kijken of het slachtoffer nog geholpen kan worden. Na de 10e keer was hij 2 jaar uit de running geweest wegens psychische klachten. Hij hoopte dat de regels bij de NS veranderd zouden gaan worden.
Egoistisch is niet het juiste woord, maar ik vind het wel heel erg dat mensen op die manier een einde aan hun leven maken. Het is sowieso natuurlijk erg, maar op deze manier worden er nog extra mensen bij betrokken en dat is vreselijk.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Zelda schreef:*
Laatst aangepast door Snoes op di 28 aug 2012 - 19:39; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes, zou je het uit je quote willen halen voor het geval dat die persoon dat nog leest ofzo.
Gast- Gast
Haha oh ja, geen probleem!
Snoes- Lady Post-a-lot
Heb iemand op FB, jonge meid, maar krijg bij haar echt een nog net niet aan het huis gekluisterd huisvrouwtje idee, ze is zwanger van de 3de, en vind het altijd nodig om haar hele (niet interessante) dag te delen. Nouja dat is nog tot daar aan toe, maar toen ze gister in haar status zette dat zij en haar zoontje aan buikgriep lijden en haar zoontje "zelfs zo erg dat hij heeft staan gillen van de pijn omdat zijn billen en piemeltje pijn deden" (Letterlijke quote) en dat ze zelf af en aan rende naar de wc, dacht ik echt "Moet dat nou echt op fb?"
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik snap nooit zo goed waarom mensen hun hele dagindeling op Facebook zetten. Ja, als ze nou naar een of ander feest gaan ofzo oké. Maar ''vandaag boodschappen gedaan, en gefietst, en de kleintjes weg gebracht en dit en dat'' dan denk ik: boeiend.
Gast- Gast
Ik heb, of eigenlijk had, iemand in mijn lijst die actief is bij een politieke partij en daar nu veel mee bezig is met campagne voeren. Alles leuk en aardig maar hij zeikt alleen maar andere partijen en zelfs persoonlijk politici van andere partijen af! En als daar dan op een normale manier iets van gezegd wordt dan gaat hij er nog een keer overheen.
En dan allemaal op zo'n net niet bijdehandte manier waardoor hij echt alleen zichzelf en daarmee zijn partij (die allemaal leuk +1 erbij zetten) voor schut zet.
Het is dat mijn stem überhaupt al voor een andere partij was anders was hij die van mij kwijt geweest.
Erg storend en heb hem er dus ook uitgegooid, zat me gigantisch te ergeren en dat is zo zonde over iets als Facebook
En dan allemaal op zo'n net niet bijdehandte manier waardoor hij echt alleen zichzelf en daarmee zijn partij (die allemaal leuk +1 erbij zetten) voor schut zet.
Het is dat mijn stem überhaupt al voor een andere partij was anders was hij die van mij kwijt geweest.
Erg storend en heb hem er dus ook uitgegooid, zat me gigantisch te ergeren en dat is zo zonde over iets als Facebook
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik heb een oud klasgenoot die foto's op haar facebook heeft van haar doodgeboren kindjes. Ze staan gewoon tussen de foto's van de andere kinderen dus je ziet het ook echt onverwachts en hoe erg ik het ook vind voor haar, ik had het niet willen zien en ik vind het eigenlijk ook niet kunnen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik kan er ook nooit zo goed tegen als mensen lopen te vloeken in berichten. Denk altijd moet dat nou, dat er tijdens het spreken eens wat uitfloept nog niet netjes maar als je het typt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik snap inderdaad wel dat je dat liever niet wil zien. Als ze ze dan toch persé op facebook wil zetten, kan ze de foto's beter in een apart album zetten, zodat mensen niet onverwacht een foto zien van een doodgeboren kindje.Shisha schreef:Ik heb een oud klasgenoot die foto's op haar facebook heeft van haar doodgeboren kindjes. Ze staan gewoon tussen de foto's van de andere kinderen dus je ziet het ook echt onverwachts en hoe erg ik het ook vind voor haar, ik had het niet willen zien en ik vind het eigenlijk ook niet kunnen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ik snap inderdaad wel dat je dat liever niet wil zien. Als ze ze dan toch persé op facebook wil zetten, kan ze de foto's beter in een apart album zetten, zodat mensen niet onverwacht een foto zien van een doodgeboren kindje.Shisha schreef:Ik heb een oud klasgenoot die foto's op haar facebook heeft van haar doodgeboren kindjes. Ze staan gewoon tussen de foto's van de andere kinderen dus je ziet het ook echt onverwachts en hoe erg ik het ook vind voor haar, ik had het niet willen zien en ik vind het eigenlijk ook niet kunnen.
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen dode mensen/dieren op facebook zetten. Zo iets houd je toch voor je zelf? Ook uit respect voor de overledene.
Gast- Gast
Ik heb iemand van het forum op Facebook die post werkelijk elke (oninteressante) scheet, vreselijk. Ik ga weer eens zuiveren!
Gast- Gast
Ik begrijp het wel enigszins. Ondanks dat hun kindje overleden is, is het wel onderdeel van het gezin. Ze horen er voor hen net zo goed bij als eventuele andere kinderen uit het gezin. En wie weet hebben ze familie in het buitenland en willen ze hen op deze manier toch hun kindje laten zien. Ik begrijp dus goed waarom mensen het wel zouden doen, al vind ik dan wel dat ze het inderdaad in een aparte map moeten zetten omdat niet iedereen de behoefte heeft dergelijke foto's te zien.Youandi schreef:Snoes schreef:Ik snap inderdaad wel dat je dat liever niet wil zien. Als ze ze dan toch persé op facebook wil zetten, kan ze de foto's beter in een apart album zetten, zodat mensen niet onverwacht een foto zien van een doodgeboren kindje.Shisha schreef:Ik heb een oud klasgenoot die foto's op haar facebook heeft van haar doodgeboren kindjes. Ze staan gewoon tussen de foto's van de andere kinderen dus je ziet het ook echt onverwachts en hoe erg ik het ook vind voor haar, ik had het niet willen zien en ik vind het eigenlijk ook niet kunnen.
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen dode mensen/dieren op facebook zetten. Zo iets houd je toch voor je zelf? Ook uit respect voor de overledene.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 16 van 22 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 16 van 22
Permissies van dit forum: