Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers

Pagina 9 van 22 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 9 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Bolleke do 19 jul 2012 - 21:06

Ik denk dat mensen zich ook wel aan mij irriteren op fb want ik plaats veel over C. En ik gebruik #Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 9 561177 en soms zet ik er echt niet nuttige dingen op. Maar goed.

Ik heb er twee in mijn fb die echt vervelend zijn, een jongen die vrijgezel is, 28 jaar en nu net op zichzelf is gaan wonen. Hij zet hele updates erop over het weer (wat ook nooit klopt), 5 dagen voor hij een film in de bioscoop gaat zien gaat hij al aftellen met iedere dag een nieuwe update, zo eigenlijk met alles wat hij gaat doen.

En een meid dat via een medisch traject een kindje heeft gekregen en daar tot in detail al een dik jaar iedere dag verslag van doet, nu is ze bevallen en werkelijk iedere foto staat op fb, van dat ze in de auto naar het ziekenhuis gaan tot de foto waar het meisje er met het hoofdje uit is... Daarna foto' s van na de bevalling, alles nog bloederig en vies, en nu volgen er iedere 3 uur foto' s van het badje, flesje, eerste keer dit broekje aan, eerste keer deze sokjes.. Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 9 394967
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 9 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  RYW do 19 jul 2012 - 21:14

Caroline. schreef:
Minneke schreef:
Jerry schreef:Ik heb een vriendin die alleen maar loopt te zeiken als ze iets post, vaak over vertraging met de trein...

En ook iemand in mn lijst die over iedere scheet van haar zoon post (bij wijze van) en nu op n school werkt en ook allemaal foto's van de kinderen op fb zet Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 9 878948377

Serieus? Het lijkt me dat dat niet zomaar mag, toch?

Een vriendin van mij deed dat ook, zij geeft les bij de kleuters en plaatste de klassenfoto ook op fb enzo. Zij heeft toen van de school waar ze werkt een waarschuwing gekregen. Ik snap niet dat ze zelf niet begreep dat dat niet mocht... Ze was heel verbaasd en eigenlijk ook een beetje gepikeerd 'want ze deed toch niets verkeerds?'

Zo, dit zou ik niet bepaald waarderen als dit mijn kinderen betrof... Ik kies liever zelf hoe, wanneer en ik welke mate zij op internet te zien zijn...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey do 19 jul 2012 - 21:16

wij mogen ook geen foto's op facebook/hyves zetten. Heel begrijpelijk. Wij mogen ook niets over kinderen er neer zetten, ook heel begrijpelijk.

Maar wat ik dan niet begrijp... dat ouders dan zelf op openbare forums klassenfoto's of foto's waar andere kinderen ook op staan neer kwakken. Vind ik zo respectloos.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 21:16

**

Ik flikker hem uit mijn Facebook.

Laatst aangepast door Mermaid Forest op vr 20 jul 2012 - 1:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  loura do 19 jul 2012 - 21:25

Mermaid Forest schreef:.

Irritant idd.. Van die zeikers.. Wou al zeggen gewoon uit facebook gooien ben je er vanaf Very Happy

Laatst aangepast door loura op vr 20 jul 2012 - 2:11; in totaal 1 keer bewerkt
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lady Starstruck do 19 jul 2012 - 21:34

Oh dat #lovemylife wat ik lees verschrikkelijk. Ik heb er ook 1 die dat doet.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  RYW do 19 jul 2012 - 21:37

Hij klaagt dus eigenlijk over klagers, dus doet precies hetzelfde Wink

Alsof het ook allemaal zo makkelijk is. Slecht weer? Dan vlieg je toch even naar Barbados, kost verder niets. Geen werk? Dan zoek je toch een baan, die hangen tenslotte in overvloed aan de bomen. Nee, dat soort betweter-gebeuren zou ik ook wel zat zijn..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 21:38

RYW schreef:Hij klaagt dus eigenlijk over klagers, dus doet precies hetzelfde Wink

Alsof het ook allemaal zo makkelijk is. Slecht weer? Dan vlieg je toch even naar Barbados, kost verder niets. Geen werk? Dan zoek je toch een baan, die hangen tenslotte in overvloed aan de bomen. Nee, dat soort betweter-gebeuren zou ik ook wel zat zijn..
Ik ben dat echt vreselijk zat inderdaad, dat hij zo kortzichtig en simpel denkt....het is echt een intelligente jongen, maar zó kortzichtig en arrogant.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 21:39

Loura wil je de quote er even uithalen aub? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  RYW do 19 jul 2012 - 21:41

SarahKey schreef:wij mogen ook geen foto's op facebook/hyves zetten. Heel begrijpelijk. Wij mogen ook niets over kinderen er neer zetten, ook heel begrijpelijk.

Maar wat ik dan niet begrijp... dat ouders dan zelf op openbare forums klassenfoto's of foto's waar andere kinderen ook op staan neer kwakken. Vind ik zo respectloos.

Vind ik ook raar. Ik ga ook niet andermans kind online gooien en verwacht dat ook van anderen. De Bso waar mijn zoons zitten heeft een oudergedeelte op de site waar je kan inloggen en daar staan dan foto's. En zelfs daar vragen ze netjes toestemming voor.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Elliot do 19 jul 2012 - 22:10

RYW schreef:
SarahKey schreef:wij mogen ook geen foto's op facebook/hyves zetten. Heel begrijpelijk. Wij mogen ook niets over kinderen er neer zetten, ook heel begrijpelijk.

Vind ik ook raar. Ik ga ook niet andermans kind online gooien en verwacht dat ook van anderen. De Bso waar mijn zoons zitten heeft een oudergedeelte op de site waar je kan inloggen en daar staan dan foto's. En zelfs daar vragen ze netjes toestemming voor.

Nee ik vind het echt belachelijk. Ik heb geen kinderen maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dat als ouders echt niet waardeert.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Jezzie do 19 jul 2012 - 22:17

Vind ik idd ook niet kunnen.
Hier op het kdv was een keer een jongetje jarig, en die ouders hadden gevraagd of we wilden filmen met hun camera, dus wij dat gedaan.
Bleek dat die die filmpjes op youtube gezet had, maar er stonden dus ook leidsters en kinderen op het filmpje. Er is toen wel wat van gezegt tegen haar, maar volgensmij heeft ze de filmpjes er nooit afgehaald.
Toen zijn broertje jarig was, hebben we alleen hem in beeld gehad met filmen en verder niemand!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 23:05

Foto's van het KDV/basisschool vind ik inderdaad ook niet zomaar kunnen (tenzij je weet dat de andere ouders het oke vinden!).

Maar soms maak je weleens een foto in een speeltuin/dierentuin/park etc. en daar staat dan heus weleens een ander kindje bij. Dat vind ik dan weer niet zo'n probleem, omdat dat een anonieme situatie is. Dat maakt voor mij wel verschil eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gympie do 19 jul 2012 - 23:19

Wooo, wat een ergenissen. Ik vind het allemaal een beetje mierengeneuk, haha. Ik bedoel, als je je ergert, gooi je die persoon er toch gewoon uit of blokkeer je de updates. Ik denk alleen als ik dit lees dat er weinig overblijft aan vrienden dan. Er mag niet zoveel meer wat binnen de kaders zou passen voor een geschikte update.

Ik vind het serieus een beetje apart, haha. Ik heb me wel eens geergerd, maar die persoon heb ik er gewoon uitgegooid. Voor de rest vind ik het wel prima, krijg ik tenminste een werkelijk beeld van die persoon en zijn/haar leven.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  RYW do 19 jul 2012 - 23:21

Gympie schreef:Wooo, wat een ergenissen. Ik vind het allemaal een beetje mierengeneuk, haha. Ik bedoel, als je je ergert, gooi je die persoon er toch gewoon uit of blokkeer je de updates. Ik denk alleen als ik dit lees dat er weinig overblijft aan vrienden dan. Er mag niet zoveel meer wat binnen de kaders zou passen voor een geschikte update.

Ik vind het serieus een beetje apart, haha. Ik heb me wel eens geergerd, maar die persoon heb ik er gewoon uitgegooid. Voor de rest vind ik het wel prima, krijg ik tenminste een werkelijk beeld van die persoon en zijn/haar leven.

Als je alles bij elkaar optelt zijn het wel een hoop ergernissen, ja. Maar als je per persoon gaat kijken wat de ergernissen zijn, dan valt het hartstikke mee. Niet iedereen heeft natuurlijk alle ergernissen die hier genoemd staan.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 23:29

.

Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 12:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Elysia do 19 jul 2012 - 23:32

Luce schreef:Waarom gooi je haar er dan niet uit..? Als je haar updates al niet leest omdat het op standje negeren staat.

Sowieso mieter ik mensen uit mijn lijst als ik me eraan erger. Wat voor zin heeft het om ze dan in je lijst te houden. Facebook moet toch leuk zijn of mis ik iets?

Ja dat is waar, maar wat ik zeg omdat ik het verder een aardige meid vind vind ik het lullig om haar er zo uit te gooien ofzo, slaat helemaal nergens op want het is maar Facebook maar goed.
Mensen waar ik me echt enorm aan erger gooi ik er wel uit, maar dat zijn vaak ook de mensen die ik al nooit zo heb gemogen en waarvan ik me af vroeg waarom ik ze überhaupt ooit had toegevoegd.
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gympie do 19 jul 2012 - 23:32

Dat is zo, RYW.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Lies do 19 jul 2012 - 23:36

Van de week had iemand uit mijn lijst een foto van de wc gemaakt, incl de eerste drol die haar zoontje op de pot gelegd had... Rolling Eyes
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885

Bericht  Poubelle do 19 jul 2012 - 23:36

Yasmin schreef:Ik denk dat ik ondertussen al mn halve lijst heb geblokkeerd van updates Very Happy Mn zusje bijv, erg leuke meid hoor maar dan is het van: Gezellig op terras met (en dan 2 vriendinnen), of zometeen eerst keuken schoonmaken en daarna om boodschappen!
Het komt eigenlijk een beetje over van dat je vindt dat je zelf zo'n geweldig leven hebt dat iedereen dat ook moet weten, eigenlijk is het gewoon arrogantie :P

Wat zet jij dan op facebook?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Jezzie do 19 jul 2012 - 23:57

Lies schreef:Van de week had iemand uit mijn lijst een foto van de wc gemaakt, incl de eerste drol die haar zoontje op de pot gelegd had... Rolling Eyes

lol! , je kan er maar trots op zijn! Ik zou er niet eens een foto van maken...laat staan die delen met al mijn vrienden.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  loura vr 20 jul 2012 - 0:08

Lies schreef:Van de week had iemand uit mijn lijst een foto van de wc gemaakt, incl de eerste drol die haar zoontje op de pot gelegd had... Rolling Eyes

Gatverdamme hoe haal je het in je hoofd om dat op internet te zetten?
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 0:11

Pixie schreef:
Yasmin schreef:Ik denk dat ik ondertussen al mn halve lijst heb geblokkeerd van updates Very Happy Mn zusje bijv, erg leuke meid hoor maar dan is het van: Gezellig op terras met (en dan 2 vriendinnen), of zometeen eerst keuken schoonmaken en daarna om boodschappen!
Het komt eigenlijk een beetje over van dat je vindt dat je zelf zo'n geweldig leven hebt dat iedereen dat ook moet weten, eigenlijk is het gewoon arrogantie :P

Wat zet jij dan op facebook?
Bijna niks smile Ik gebruik eigenlijk alleen de chatfunctie, verder doe ik er vrij weinig mee. Heel af en toe post ik een grappige foto bijv van iets, zoals die ene foto van dat franse kwakje

Gast
Gast

Bericht  Coco vr 20 jul 2012 - 0:18

Susan schreef:

Die update kan op zich nog wel een uur na het ongeluk zijn geplaatst, ik zou het meer raar vinden dat je er een foto van gaat maken als je kind met zijn hoofd tegen de tafel is gelopen.

Oh, nou daar maak ik ook weleens een foto van als mijn man wil weten hoe groot de schade is en heb er ook al eens 1 geplaatst in de zwangerschapspijler met de vraag of anderen ermee naar de huisarts zouden gaan.[/quote]
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Shisha vr 20 jul 2012 - 0:19

Ik heb ook iemand op facebook die echt bijna iedere avond post dat hij gaat slapen en iedereen weltruten wenst. Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 9 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 22 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: