Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers
Pagina 8 van 22
Pagina 8 van 22 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22
Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
Lavendel schreef:Haha ik las het als Bats-Kippen en ik dacht het is vast een vreemde vertaling voor seks hebben
Hahaha hier moest ik echt hardop om lachen!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Japie schreef:Ik heb momenteel mijn facebook vol staan met updates over het weer. De een naar de ander zet erop dat het prutweer is en dat ze niks kunnen doen en dat het de hele dag al regent en dat dit toch geen zomer is enz....
Prima als je van het weer baalt, dat doe ik ook wel eens, maar dat hoeft toch niet tientallen keren vermeldt te worden.
Ja, maar het zijn allemaal verschillende mensen die er iets over zeggen, toch? Ze kunnen moeilijk een rooster maken wie er op welke dag iets over het weer mag zeggen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Japie schreef:Ik heb momenteel mijn facebook vol staan met updates over het weer. De een naar de ander zet erop dat het prutweer is en dat ze niks kunnen doen en dat het de hele dag al regent en dat dit toch geen zomer is enz....
Prima als je van het weer baalt, dat doe ik ook wel eens, maar dat hoeft toch niet tientallen keren vermeldt te worden.
Ja, maar het zijn allemaal verschillende mensen die er iets over zeggen, toch? Ze kunnen moeilijk een rooster maken wie er op welke dag iets over het weer mag zeggen.
Er zitten ook mensen bij die het elke dag herhalen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Mermaid Forest schreef:Ik gok boodschappen. Nu ben ik sowieso al niet weg van de Friese taal maar dit slaat allesSusan schreef:Bwatskippen?
Is idd boodschappen, alleen schrijf je het normaal gesproken als boadskippen. Zoals zij het schrijft is ongeveer zoals je het uitspreekt.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Sogood schreef:Ik stoor me echt het allermeest aan aandacht trekkers:
"Ik ben gezellig weer met mijn ouders, helaas is de reden stukken minder leuk" Vervolgens honderden mensen die reageren (Why mensen?!!) "Ohh, wat erg voor je wat er dan in hemelsnaam aan de hand, meisje?" om vervolgens nooit meer wat te horen.
Of mensen die bij ieder pijntje gaan wegzetten dat ze weer ziek zijn. Op mijn Hyves had ik eens iemand die foto's (!!!) van zijn herstellende wond m.b.t. zijn blindedarmoperatie van week tot week ging uploaden.
Ook heb ik iemand die vertelt dat de de hele nacht op de toilet heeft gezeten i.v.m. haar darmen en diarree.
Sorry hoor, maar dat vind ik echt gewoon absurt. Je wil toch niet dat anderen weten dat je de hele nacht kut hebt geslapen omdat je diarree hebt?!!
En idd deze: "Weer lekker met een dekentje en een kopje thee op de bank na een hele drukke dag met boodschapjes, een bezoekje aan de kinderboerderij, gelukkig heeft het niet geregend. Begin wel last van mijn keel te krijgen en een loopneus. Kindjes weer in bedje en nu lekker kijken naar een nieuwe aflevering Boer Zoekt Vrouw, goh voor wie zou boer Bert nu eens kiezen? Spannend #IkbenzobenieuwdvoorwieBoerBertkiestmet mijnsnottebeluitmijnneus
Haha om deze post moest ik wel erg lachen! Zo herkenbaar he..
Idd dat aandacht vragen en daarna niets meer antwoorden. Of vaag doen net alsof iemand dood is en na 100 reacties uiteindelijk zeggen dat je een verkoudheid hebt opgelopen of zoiets
Ittitant ook aan elk eind van je verhaaltje #opdezemaniertetypenzodatjehetamperkanlezen. Doe normaal
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik hou ook niet van die #-afsluiters. Als je nou op twitter bezig bent, prima... maar op facebook?
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Statler schreef:Ik hou ook niet van die #-afsluiters. Als je nou op twitter bezig bent, prima... maar op facebook?
Volgens mij komt het dan automatisch op twitter en facebook ofzo maar ik vind die #mooiweerenthuis dingen ook echt helemaal niets.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mijn zusje is ook een ster in het plaatsen van onzin dingen. Soms plaatst ze de hele dag door onzinnege dingen en dan denk ik, waarom in hemelsnaam? Zo heeft zo ooit al eens de inhoud van een poepluier gefotografeerd, en steekt ze het ook niet bepaald onder stoelen of banken wanneer ze haar kids beu is, oja en afgelopen week was haar zoontje tegen de punt van de tafel gelopen. Op facebook stond: Onze ... heeft zojuist kennis gemaakt met de punt van de tafel, foto erbij waar haar zoontje met tranen op stond en een wond. Deze was vlak na het ongeluktje gemaakt en op FB geplaatst. En dan denk ik: dat doe je toch niet! Troost dat kind, i.p.v. je facebook verslaving te bevredigen. En de ruzie met de onderburen werd ook flink kenbaar gemaakt op FB (zelfs dat zij hun verdenkte van kinder mishandeling).
Zo ontzettend fout, allemaal!
Gast- Gast
Zomersproetjes schreef:Mijn zusje is ook een ster in het plaatsen van onzin dingen. Soms plaatst ze de hele dag door onzinnege dingen en dan denk ik, waarom in hemelsnaam? Zo heeft zo ooit al eens de inhoud van een poepluier gefotografeerd, en steekt ze het ook niet bepaald onder stoelen of banken wanneer ze haar kids beu is, oja en afgelopen week was haar zoontje tegen de punt van de tafel gelopen. Op facebook stond: Onze ... heeft zojuist kennis gemaakt met de punt van de tafel, foto erbij waar haar zoontje met tranen op stond en een wond. Deze was vlak na het ongeluktje gemaakt en op FB geplaatst. En dan denk ik: dat doe je toch niet! Troost dat kind, i.p.v. je facebook verslaving te bevredigen. En de ruzie met de onderburen werd ook flink kenbaar gemaakt op FB (zelfs dat zij hun verdenkte van kinder mishandeling).
Die update kan op zich nog wel een uur na het ongeluk zijn geplaatst, ik zou het meer raar vinden dat je er een foto van gaat maken als je kind met zijn hoofd tegen de tafel is gelopen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Printje schreef:Statler schreef:Ik hou ook niet van die #-afsluiters. Als je nou op twitter bezig bent, prima... maar op facebook?
Volgens mij komt het dan automatisch op twitter en facebook ofzo maar ik vind die #mooiweerenthuis dingen ook echt helemaal niets.
Ze zijn ook aan elkaar gekoppeld, soms.
Gast- Gast
Ja dan zie je dat eronder staan.. Maar heel vaak is het niet zo, bij mij danMaura schreef:Printje schreef:Statler schreef:Ik hou ook niet van die #-afsluiters. Als je nou op twitter bezig bent, prima... maar op facebook?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Overigens heb ik meerdere mensen in m'n lijst staan die er een sport van maken om zoveel mogelijk te zeiken op de NS. Ik kan daar echt enorm slecht tegen, ook toen ik zelf altijd met de trein ging en ik die zeurende forensen om me heen had, en nu m'n halve schoonfamilie op de trein blijkt te werken eigenlijk al helemaal. Prima, NS kan stukken beter, but stop whining.... En plaats eens wat pósitiefs op je tijdlijn.
_Nina- Prater
Susan schreef:Zomersproetjes schreef:Mijn zusje is ook een ster in het plaatsen van onzin dingen. Soms plaatst ze de hele dag door onzinnege dingen en dan denk ik, waarom in hemelsnaam? Zo heeft zo ooit al eens de inhoud van een poepluier gefotografeerd, en steekt ze het ook niet bepaald onder stoelen of banken wanneer ze haar kids beu is, oja en afgelopen week was haar zoontje tegen de punt van de tafel gelopen. Op facebook stond: Onze ... heeft zojuist kennis gemaakt met de punt van de tafel, foto erbij waar haar zoontje met tranen op stond en een wond. Deze was vlak na het ongeluktje gemaakt en op FB geplaatst. En dan denk ik: dat doe je toch niet! Troost dat kind, i.p.v. je facebook verslaving te bevredigen. En de ruzie met de onderburen werd ook flink kenbaar gemaakt op FB (zelfs dat zij hun verdenkte van kinder mishandeling).
Die update kan op zich nog wel een uur na het ongeluk zijn geplaatst, ik zou het meer raar vinden dat je er een foto van gaat maken als je kind met zijn hoofd tegen de tafel is gelopen.
Als je mijn haar kent... dan niet. Daarom erger ik me er ook zo aan. Ik zou nooit van onze T. zo'n foto maken, en al helemaal niet op FB plaatsen!
Laatst aangepast door Zomersproetjes op do 19 jul 2012 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
loura schreef:Ja dan zie je dat eronder staan.. Maar heel vaak is het niet zo, bij mij danMaura schreef:Printje schreef:Statler schreef:Ik hou ook niet van die #-afsluiters. Als je nou op twitter bezig bent, prima... maar op facebook?
Oeh, daar heb ik dan geen weet van. Maar ik zag het er inderdaad onder staan. 'Mis mijn liefje! #misjezo' Gepost via Twitter.
Gast- Gast
Statler schreef:Overigens heb ik meerdere mensen in m'n lijst staan die er een sport van maken om zoveel mogelijk te zeiken op de NS. Ik kan daar echt enorm slecht tegen, ook toen ik zelf altijd met de trein ging en ik die zeurende forensen om me heen had, en nu m'n halve schoonfamilie op de trein blijkt te werken eigenlijk al helemaal. Prima, NS kan stukken beter, but stop whining.... En plaats eens wat pósitiefs op je tijdlijn.
Ja, er is nou nooit iemand die zegt: 'goh, de trein reed lekker op tijd en ik kon nog zitten én mijn rugtas op een stoel leggen ook! Heerlijk! #fijnmetdetrein'
Zou ik ook verfrissend vinden om te lezen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Haha, of wat posten over die ene leuke jongen in de trein of die leuke (zeldzaam, maar ze bestaan) conducteur... of gewoon iets anders leuks, los van al dat kritiek overal op.RYW schreef:Statler schreef:Overigens heb ik meerdere mensen in m'n lijst staan die er een sport van maken om zoveel mogelijk te zeiken op de NS. Ik kan daar echt enorm slecht tegen, ook toen ik zelf altijd met de trein ging en ik die zeurende forensen om me heen had, en nu m'n halve schoonfamilie op de trein blijkt te werken eigenlijk al helemaal. Prima, NS kan stukken beter, but stop whining.... En plaats eens wat pósitiefs op je tijdlijn.
Ja, er is nou nooit iemand die zegt: 'goh, de trein reed lekker op tijd en ik kon nog zitten én mijn rugtas op een stoel leggen ook! Heerlijk! #fijnmetdetrein'
_Nina- Prater
Ik heb er nu 1 die wel 10 keer per dag post hoe erg ze haar vriend mist die op vakantie is.
En dat is echt niet overdreven.
Plus allerlei hele slijmerige berichten erbij, waarin ze hem oa vriendlief noemt (en daar ben ik sowieso al allergisch voor ). Als vent krijg je daar toch ook helemaal de kriebels van?
Verder is het wel een aardige meid, maar krijg elke keer de neiging om haar eruit te gooien.
Heb het nu maar zo ingesteld dat ik haar berichten niet meer in mijn news feed zie, probleem opgelost.
Leuk topic overigens, ik vind het altijd prachtig om te lezen wat mensen allemaal delen met de buitenwereld.
Want ja, we willen allemaal weten wat ze die dag eten, wanneer ze boodschappen gaan doen, en wanneer ze naar de wc gaan (ja, er zijn mensen die foto's posten als ze op de wc zitten , van de wc-rol ofzo).
En dat is echt niet overdreven.
Plus allerlei hele slijmerige berichten erbij, waarin ze hem oa vriendlief noemt (en daar ben ik sowieso al allergisch voor ). Als vent krijg je daar toch ook helemaal de kriebels van?
Verder is het wel een aardige meid, maar krijg elke keer de neiging om haar eruit te gooien.
Heb het nu maar zo ingesteld dat ik haar berichten niet meer in mijn news feed zie, probleem opgelost.
Leuk topic overigens, ik vind het altijd prachtig om te lezen wat mensen allemaal delen met de buitenwereld.
Want ja, we willen allemaal weten wat ze die dag eten, wanneer ze boodschappen gaan doen, en wanneer ze naar de wc gaan (ja, er zijn mensen die foto's posten als ze op de wc zitten , van de wc-rol ofzo).
Elysia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12
Waarom gooi je haar er dan niet uit..? Als je haar updates al niet leest omdat het op standje negeren staat.
Sowieso mieter ik mensen uit mijn lijst als ik me eraan erger. Wat voor zin heeft het om ze dan in je lijst te houden. Facebook moet toch leuk zijn of mis ik iets?
Sowieso mieter ik mensen uit mijn lijst als ik me eraan erger. Wat voor zin heeft het om ze dan in je lijst te houden. Facebook moet toch leuk zijn of mis ik iets?
Gast- Gast
RYW schreef:Statler schreef:Overigens heb ik meerdere mensen in m'n lijst staan die er een sport van maken om zoveel mogelijk te zeiken op de NS. Ik kan daar echt enorm slecht tegen, ook toen ik zelf altijd met de trein ging en ik die zeurende forensen om me heen had, en nu m'n halve schoonfamilie op de trein blijkt te werken eigenlijk al helemaal. Prima, NS kan stukken beter, but stop whining.... En plaats eens wat pósitiefs op je tijdlijn.
Of iemand die eens op prorail begint te zeuren ipv op de ns. De ns is namelijk 9/10 keer niet de schuldige van de vertraging
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik erger me wel aan die 'if you think' foto's inderdaad. En dat je dan een heel lelijk kind ziet. En dat je dan moet liken omdat je vindt dat ze mooi is. Nee, ik vind haar niet mooi. Kan ze ziek zijn, vind ik heel zielig. Maar het maakt niet dat ik haar ineens mooi vindt want dat is ze gewoon niet.
Gast- Gast
lesbische seks, duh!Lavendel schreef:Haha ik las het als Bats-Kippen en ik dacht het is vast een vreemde vertaling voor seks hebben
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb een vriendin die alleen maar loopt te zeiken als ze iets post, vaak over vertraging met de trein...
En ook iemand in mn lijst die over iedere scheet van haar zoon post (bij wijze van) en nu op n school werkt en ook allemaal foto's van de kinderen op fb zet
En ook iemand in mn lijst die over iedere scheet van haar zoon post (bij wijze van) en nu op n school werkt en ook allemaal foto's van de kinderen op fb zet
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Ik heb een vriendin die alleen maar loopt te zeiken als ze iets post, vaak over vertraging met de trein...
Serieus? Het lijkt me dat dat niet zomaar mag, toch?
Gast- Gast
Dat lijkt mij ook en ik snap ook niet dat zij dat niet snapt...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Minneke schreef:Jerry schreef:Ik heb een vriendin die alleen maar loopt te zeiken als ze iets post, vaak over vertraging met de trein...
Serieus? Het lijkt me dat dat niet zomaar mag, toch?
Een vriendin van mij deed dat ook, zij geeft les bij de kleuters en plaatste de klassenfoto ook op fb enzo. Zij heeft toen van de school waar ze werkt een waarschuwing gekregen. Ik snap niet dat ze zelf niet begreep dat dat niet mocht... Ze was heel verbaasd en eigenlijk ook een beetje gepikeerd 'want ze deed toch niets verkeerds?'
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pagina 8 van 22 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 8 van 22
Permissies van dit forum: