Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers
Pagina 6 van 22
Pagina 6 van 22 • 1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22
Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
Letterlijk genipt en geplakt: Dit 'meisje' is overigens bijna 30.
me ventje is even weg, dus ik heb lekker kunnen poetsen van boven tot onder alles weer lekker schoon :-) lekker weekend samen met me manneke en ons kindje Binkie.
Binkie is de poes.
me ventje is even weg, dus ik heb lekker kunnen poetsen van boven tot onder alles weer lekker schoon :-) lekker weekend samen met me manneke en ons kindje Binkie.
Binkie is de poes.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb ook iemand die complete sollicitatieinfo geeft zo van ik heb die dag op dat tijdstip een sollicitatie naar die functie bij dat bedrijf voor die locatie. Dat gaat me ook wat te ver, voor de rest irriteer ik me niet zo snel.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Sogood schreef:Letterlijk genipt en geplakt: Dit 'meisje' is overigens bijna 30.
Binkie is de poes.
Oh my lord! Vooral dat 'me manneke', 'me ventje' en 'ons kindje'.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, hier kan ik wel om lachen, storend niet echt. Alhoewel ik mijn kat geen kindje noem? Hoogstens monster!Sogood schreef:Letterlijk genipt en geplakt: Dit 'meisje' is overigens bijna 30.
Binkie is de poes.
Gast- Gast
Waar ik me bij anderen aan irriteer, maar me zelf ook schuldig aan maak is het op Facebook verkondigen van je sportieve prestaties.. Het viel mij op bij een bepaalde kennis, maar eigenlijk doe ik dat zelf ook. Ik zet er dan bijvoorbeeld neer dat ik heerlijk gespind heb een uurtje of dat ik weer lekker hardgelopen heb (en dan upload ik de trainingsgegevens ook nog van Endomondo).. Bij een ander denk ik altijd: uitslover.. Maar dat blijk ik zelf ook te zijn
Gast- Gast
Ik stoor me echt het allermeest aan aandacht trekkers:
"Ik ben gezellig weer met mijn ouders, helaas is de reden stukken minder leuk" Vervolgens honderden mensen die reageren (Why mensen?!!) "Ohh, wat erg voor je wat er dan in hemelsnaam aan de hand, meisje?" om vervolgens nooit meer wat te horen.
Of mensen die bij ieder pijntje gaan wegzetten dat ze weer ziek zijn. Op mijn Hyves had ik eens iemand die foto's (!!!) van zijn herstellende wond m.b.t. zijn blindedarmoperatie van week tot week ging uploaden.
Ook heb ik iemand die vertelt dat de de hele nacht op de toilet heeft gezeten i.v.m. haar darmen en diarree.
Sorry hoor, maar dat vind ik echt gewoon absurt. Je wil toch niet dat anderen weten dat je de hele nacht kut hebt geslapen omdat je diarree hebt?!!
En idd deze: "Weer lekker met een dekentje en een kopje thee op de bank na een hele drukke dag met boodschapjes, een bezoekje aan de kinderboerderij, gelukkig heeft het niet geregend. Begin wel last van mijn keel te krijgen en een loopneus. Kindjes weer in bedje en nu lekker kijken naar een nieuwe aflevering Boer Zoekt Vrouw, goh voor wie zou boer Bert nu eens kiezen? Spannend #IkbenzobenieuwdvoorwieBoerBertkiestmet mijnsnottebeluitmijnneus
"Ik ben gezellig weer met mijn ouders, helaas is de reden stukken minder leuk" Vervolgens honderden mensen die reageren (Why mensen?!!) "Ohh, wat erg voor je wat er dan in hemelsnaam aan de hand, meisje?" om vervolgens nooit meer wat te horen.
Of mensen die bij ieder pijntje gaan wegzetten dat ze weer ziek zijn. Op mijn Hyves had ik eens iemand die foto's (!!!) van zijn herstellende wond m.b.t. zijn blindedarmoperatie van week tot week ging uploaden.
Ook heb ik iemand die vertelt dat de de hele nacht op de toilet heeft gezeten i.v.m. haar darmen en diarree.
Sorry hoor, maar dat vind ik echt gewoon absurt. Je wil toch niet dat anderen weten dat je de hele nacht kut hebt geslapen omdat je diarree hebt?!!
En idd deze: "Weer lekker met een dekentje en een kopje thee op de bank na een hele drukke dag met boodschapjes, een bezoekje aan de kinderboerderij, gelukkig heeft het niet geregend. Begin wel last van mijn keel te krijgen en een loopneus. Kindjes weer in bedje en nu lekker kijken naar een nieuwe aflevering Boer Zoekt Vrouw, goh voor wie zou boer Bert nu eens kiezen? Spannend #IkbenzobenieuwdvoorwieBoerBertkiestmet mijnsnottebeluitmijnneus
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hahahahaaaaa Sogood, ik lach me dood Vréselijk idd!
Het ergste vind ik ook die mysterieuze aandachttrekkerige statussen, waarbij je moet raden wat er aan de hand is. Zég het gewoon, of zeg niks.
Het ergste vind ik ook die mysterieuze aandachttrekkerige statussen, waarbij je moet raden wat er aan de hand is. Zég het gewoon, of zeg niks.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Sterre schreef:Of mensen die via hun status blijven klagen over dagelijkse ongemakken. Dan moet ik altijd hier aan denken:
http://m.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00
Hahaha, ja ik ook!
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Ik vind alleen de statussen waarbij je moet raden naar watvoor 'vreselijks' er aan de hand is irritant. Verder vind ik eigenlijk niks vervelend en anders lees ik er wel overheen.
Oh ja laatst had iemand een status met 'net heerlijke sex gehad', uhm ja dat hoef ik ook niet zonodig te weten.
Oh ja laatst had iemand een status met 'net heerlijke sex gehad', uhm ja dat hoef ik ook niet zonodig te weten.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:
Hahaha, dat vind ik wel weer hilarisch. Nou ja, van een van mijn vrienden/vriendinnen dan, niet van mijn tante ofzo
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik irriteer me alle kleuren aan een ex collega. Haar dochtertje is 5 dagen ouder als E en alles wat ik over E plaats, plaatst zij een dag of 2 daarna ook. Echt te irritant. Wij hebben een tijdje terug een hobbelpaard gekocht voor E en zijn die zelf gaan verfen en pimpen, zij nu ook. Nou ja, en zo zijn er nog een stuk of 30 keer dingen herhaald/ nageaapt!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb een oudere collega die via YouTube nummers uit "haar tijd" plaatst. Opzich is dat soms best leuk, maar er zijn dagen dat ze 15 nummers er op heeft staan en ik echt moet gaan scrollen om iets van andere vrienden te kunnen zien
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Tania schreef:
Hahaha, dat vind ik wel weer hilarisch. Nou ja, van een van mijn vrienden/vriendinnen dan, niet van mijn tante ofzo
Ja dit was dus van een 52 jarige kennis
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Pien schreef:Ik irriteer me alle kleuren aan een ex collega. Haar dochtertje is 5 dagen ouder als E en alles wat ik over E plaats, plaatst zij een dag of 2 daarna ook. Echt te irritant. Wij hebben een tijdje terug een hobbelpaard gekocht voor E en zijn die zelf gaan verfen en pimpen, zij nu ook. Nou ja, en zo zijn er nog een stuk of 30 keer dingen herhaald/ nageaapt!
Ik had er dan eens iets opgezet in de trant van: E's haar even geverfd voor haar verjaardag, het is nu paars!
En die nieuwe neuspiercing staat ook zo bizar goed!SarahKey schreef:Ik had er dan eens iets opgezet in de trant van: E's haar even geverfd voor haar verjaardag, het is nu paars!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Haha oké, dat vind ik er dan wel weer over.Tania schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Urban Naked schreef:En die nieuwe neuspiercing staat ook zo bizar goed!SarahKey schreef:Ik had er dan eens iets opgezet in de trant van: E's haar even geverfd voor haar verjaardag, het is nu paars!
haha ja!
Och zou er nog wel meer weten Zou zoiets zeer irritant vinden dat naapen!
....Dat het prutweer is.....
Vandaag ook 1 na de ander
Vandaag ook 1 na de ander
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb ook wel FB vriendjes die hun hele levene rop zetten, ik stoor me er niet zo aan, ik ben zelf wat minder actief op FB dan zij. Waar ik me wel gruwelijk aan erger: Een vriendin van me had een week na de geboorte van haar zoontje al een FB pagina voor hem aangemaakt... Daar zet ze alle foto's van hem op en statussen alsof dat kind ze zelf zegt, zo van 'vandaag zijn ome die en tante die op bezoek geweest en ze vonden me super schattig!'.
En nee, ik durfde het vriendschapsverzoek van die kleine niet te weigeren, erg he... had me wel aardig wat tenenkrommende momenten bespaard
En nee, ik durfde het vriendschapsverzoek van die kleine niet te weigeren, erg he... had me wel aardig wat tenenkrommende momenten bespaard
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Iemand die in de breezer tijd is blijven hangen:
VandaaG mn aller, allerlaatste dienstJee gehad @ de ..., Botter 4!! Bedankt voor deze fantastische tijd die ik bij jullie heb gehad!!! Liefurds, Kgaaa jullie missen..!!!
Gelukkig Ook nOg un lichtpuntJeee vandaag, mag Over 2 weekieJs Op sollicitatie gesprek Komen vOor un werkplek in ...!!!#JippieJ!!
En diegene post alles zo.
VandaaG mn aller, allerlaatste dienstJee gehad @ de ..., Botter 4!! Bedankt voor deze fantastische tijd die ik bij jullie heb gehad!!! Liefurds, Kgaaa jullie missen..!!!
Gelukkig Ook nOg un lichtpuntJeee vandaag, mag Over 2 weekieJs Op sollicitatie gesprek Komen vOor un werkplek in ...!!!#JippieJ!!
En diegene post alles zo.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Haha Niekske, dat vind ik ook zo raar hè...een Facebook maken voor je kind incl dat soort status updates
Gast- Gast
Mermaid Forest schreef:Haha Niekske, dat vind ik ook zo raar hè...een Facebook maken voor je kind incl dat soort status updates
+1. Superraar. Ik zou dat nooit doen.
Ik heb een vroege vlam op staan, die schrijft alles zo:
YoU WOnt LaST a DaY iN MY SHoeS HoMeY!
iM a WoRKING ProGREss JuST LiKe eVeRYBody ElSE #PLeaSeBeLieVe
En dan echt alle alle updates op die manier plaatsen..
Man van 29..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:
Ik heb een vroege vlam op staan, die schrijft alles zo:
YoU WOnt LaST a DaY iN MY SHoeS HoMeY!
iM a WoRKING ProGREss JuST LiKe eVeRYBody ElSE #PLeaSeBeLieVe
En dan echt alle alle updates op die manier plaatsen..
Man van 29..
Haha, afknapper!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
ik had een man van begin 40 erop staan mischien wel ouder. die poste elke dag foto's met de tekst '' ik vind dat ik er vandaag goed uit zie '' of foto's van ontbloot boven lichaam staand in de sneeuw met alleen snowboots en een boxershort.... ik heb hem gedelte toen er een foto stond met de tekst '' ik vind mezelf een knappe gozer... vind jij dit ook ? laat dan een reactie achter. wel weer grappig dat niemand reageerde.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
schuddebuikje schreef:ik had een man van begin 40 erop staan mischien wel ouder. die poste elke dag foto's met de tekst '' ik vind dat ik er vandaag goed uit zie '' of foto's van ontbloot boven lichaam staand in de sneeuw met alleen snowboots en een boxershort.... ik heb hem gedelte toen er een foto stond met de tekst '' ik vind mezelf een knappe gozer... vind jij dit ook ? laat dan een reactie achter. wel weer grappig dat niemand reageerde.
Die is wel zo'n beetje het ergst van wat ik hier lees.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Pagina 6 van 22 • 1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 6 van 22
Permissies van dit forum: