Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo veel stof in huis

2 plaatsers

Ga naar beneden

Zo veel stof in huis Empty Zo veel stof in huis

Bericht  SuzieQ wo 18 jul 2012 - 2:05

Ik poets 1x per week, maar merk elke week weer dat er echt zoveel stof overal ligt. Vooral op de trap (die is wit) ligt veel stof en haren en op de witte vensterbanken en de bedrand. Ik heb wel altijd de ramen van de slaapkamers open staan en de dauerluftung beneden, zou het daardoor kunnen komen?
Volgens mijn schoonmoeder is het normaal dat er na een week weer zoveel stof ligt, maar ik heb het idee dat het in mijn vorige huizen echt minder was. Ik neem het altijd af met een vochtige doek met Ajax (die naar eucalyptus ruikt, omdat dat zo lekker schoon ruikt).
Hebben jullie hier ook last van en hoe vaak poetsen jullie dan?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo veel stof in huis Empty Re: Zo veel stof in huis

Bericht  Rush wo 18 jul 2012 - 2:06

Wij hebben ook een witte trap en die droog ik altijd na het dweilen, anders liggen er na 5 minuten weer haren en stof op.

Vocht trekt zo aan en dan lijkt het ook 10x zo snel weer ranzig. Evil or Very Mad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo veel stof in huis Empty Re: Zo veel stof in huis

Bericht  SuzieQ wo 18 jul 2012 - 2:08

Ja dat doe ik ook wel altijd, maar een dag later ligt er toch weer van alles op. Ik overweeg nu om de muren wit te maken en de trap grijs. De trap heeft ook allemaal zwarte strepen waar de voeten (van mijn vriend, want toen hij hier nog niet woonde had ik dat nog niet) tegenaan komen (dus die stukken waar je zeg maar tegenaan kijkt). En die krijg ik er niet af.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo veel stof in huis Empty Re: Zo veel stof in huis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum