Zo veel stof in huis
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zo veel stof in huis
Ik poets 1x per week, maar merk elke week weer dat er echt zoveel stof overal ligt. Vooral op de trap (die is wit) ligt veel stof en haren en op de witte vensterbanken en de bedrand. Ik heb wel altijd de ramen van de slaapkamers open staan en de dauerluftung beneden, zou het daardoor kunnen komen?
Volgens mijn schoonmoeder is het normaal dat er na een week weer zoveel stof ligt, maar ik heb het idee dat het in mijn vorige huizen echt minder was. Ik neem het altijd af met een vochtige doek met Ajax (die naar eucalyptus ruikt, omdat dat zo lekker schoon ruikt).
Hebben jullie hier ook last van en hoe vaak poetsen jullie dan?
Volgens mijn schoonmoeder is het normaal dat er na een week weer zoveel stof ligt, maar ik heb het idee dat het in mijn vorige huizen echt minder was. Ik neem het altijd af met een vochtige doek met Ajax (die naar eucalyptus ruikt, omdat dat zo lekker schoon ruikt).
Hebben jullie hier ook last van en hoe vaak poetsen jullie dan?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Zo veel stof in huis
Wij hebben ook een witte trap en die droog ik altijd na het dweilen, anders liggen er na 5 minuten weer haren en stof op.
Vocht trekt zo aan en dan lijkt het ook 10x zo snel weer ranzig.
Vocht trekt zo aan en dan lijkt het ook 10x zo snel weer ranzig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Zo veel stof in huis
Ja dat doe ik ook wel altijd, maar een dag later ligt er toch weer van alles op. Ik overweeg nu om de muren wit te maken en de trap grijs. De trap heeft ook allemaal zwarte strepen waar de voeten (van mijn vriend, want toen hij hier nog niet woonde had ik dat nog niet) tegenaan komen (dus die stukken waar je zeg maar tegenaan kijkt). En die krijg ik er niet af.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Soortgelijke onderwerpen
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Bank: stof of leer?
» Welke stof??
» Stof om een stoel te bekleden
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Bank: stof of leer?
» Welke stof??
» Stof om een stoel te bekleden
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: