Welke stof??
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke stof??
Ik heb deze stoelen gekocht en ben er echt zoooo blij mee!
Ik ga ze wit verven. Maar wat zal ik met de zitting doen?
Op dit moment rooep ik heel hard dat ik een grijs met witte streep wil!
Maar nu zat ik net wat te googlen en eigenlijk is zo;n vreselijk zoet roze stofje met bloemetjes/vogeltjes (beetje a la pip) ook wel leuk. Of toch niet?
We krijgen eind maart grijze vrouwgordijnen, we hebben een grote grijze loungebank, krijgen ene steigerhouten tv meubel en de salontafel en eetkamertafel worden wit met grijs blad. De buffetkast is ook wit. Misschein dat een kleurtje dan juist wel erg leuk is? Maar gaat dat niet snel vervelen? En grijs met wit is veel neutraler natuurlijk...
Dus... Wat zouden jullie doen want deze mevrouw twijfelkont komt er (weer eens) niet uit.
Maar nu zat ik net wat te googlen en eigenlijk is zo;n vreselijk zoet roze stofje met bloemetjes/vogeltjes (beetje a la pip) ook wel leuk. Of toch niet?
We krijgen eind maart grijze vrouwgordijnen, we hebben een grote grijze loungebank, krijgen ene steigerhouten tv meubel en de salontafel en eetkamertafel worden wit met grijs blad. De buffetkast is ook wit. Misschein dat een kleurtje dan juist wel erg leuk is? Maar gaat dat niet snel vervelen? En grijs met wit is veel neutraler natuurlijk...
Dus... Wat zouden jullie doen want deze mevrouw twijfelkont komt er (weer eens) niet uit.
Gast- Gast
Re: Welke stof??
Ik zou grijs/wit doen. Aar evt zou je ook de stoelen gewoon wit kunnen verven en er losse kussens op leggen? Dan kun je nog eens variëren als je het zat bent.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ben bang dat ik dan heel veel moet plamuren en schuren om het netjes te krijgen.
Maar ik zal het weekend eens kijken anders is dat inderdaad ook nog een optie!
Haf jij mij toen die link van C.orne Z.ijlmans mij gegeven voor de gordijnen?
Gast- Gast
Sybella schreef:Ik heb deze stoelen gekocht en ben er echt zoooo blij mee!
Is dat een nieuw soort gordijnen?
Ik zou denk ik voor een stofje met printje in Pip-stijl gaan. Als ik het zo lees dan wordt het vooral wit/grijs in jullie huis en ik denk dat een kleurtje erbij dan wel leuk is! Wat doe je met je accessoires? Als die ook een beetje in roze-tinten zijn dan zou ik zeker voor een een stofje in Pip-stijl gaan.
Mocht je een andere kleur accessoires hebben dan zou ik het stofje daar op aanpassen. Ik zou niet voor een grijze en/of witte stof kiezen, zo'n stoel mag ook wel een beetje 'sprekend' zijn, enigszins opvallend.
En mocht je voor een printje gaan en het toch snel beu zijn, dan zit er toch zo weer 'n nieuw stofje omheen?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Haha. Ja, ken je dat nog niet? Dan ben je niet echt hip hoor...
Ja, zucht. Dat is ook wel weer zo.
Nou, ik had mijn man al zover dat de meubels er na 3 jaar weer uit mochten dus dan krijg ik zo;n pip stofje er ook vast wel doorheen. Ja, ik wil roze en paarse of roze en lichtblauwe (pastel) aan accessoires halen. Ook dat weet mijn man nog niet.
Ja, zucht. Dat is ook wel weer zo.
Nou, ik had mijn man al zover dat de meubels er na 3 jaar weer uit mochten dus dan krijg ik zo;n pip stofje er ook vast wel doorheen. Ja, ik wil roze en paarse of roze en lichtblauwe (pastel) aan accessoires halen. Ook dat weet mijn man nog niet.
Gast- Gast
Nee ken ik nog niet... Komt zeker uit het noorden? Duurt ff hè, voordat wij in het zuiden dan ook op de hoogte zijn! En ik ben sowieso niet hip
Ik zou voor roze en blauw gaan en dan écht voor zo'n stofje gaan, zie het al voor me! Gaat het ook echt maar om deze twee stoelen of heb je er meer? Twee stoelen is natuurlijk te overzien en ze mogen wel een blikvanger zijn! Maar ook als je er meer hebt zou ik voor een stofje met kleur/print gaan.
Haha, nou, succes dan, met het overhalen van je man!
Ik zou voor roze en blauw gaan en dan écht voor zo'n stofje gaan, zie het al voor me! Gaat het ook echt maar om deze twee stoelen of heb je er meer? Twee stoelen is natuurlijk te overzien en ze mogen wel een blikvanger zijn! Maar ook als je er meer hebt zou ik voor een stofje met kleur/print gaan.
Haha, nou, succes dan, met het overhalen van je man!
Wahahaha. Nee hoor. Ik woon tussen Eindhoven en Den Bosch in. Brabantser kan dus bijna niet.
Het zijn 4 stoelen in totaal. Heb mijn man net alvast voorzichtig voorbereid dat ik wellicht, vrijwel zeker toch voor een kleuriger stofje ga....
Het zijn 4 stoelen in totaal. Heb mijn man net alvast voorzichtig voorbereid dat ik wellicht, vrijwel zeker toch voor een kleuriger stofje ga....
Gast- Gast
Sybella schreef:Ik ben bang dat ik dan heel veel moet plamuren en schuren om het netjes te krijgen.
Dat was ik!
Ik zou trouwens veilig voor grijs/wit gestreept gaan en dan de kleur aanbrengen met accessoires.
Sybella schreef:Wahahaha. Nee hoor. Ik woon tussen Eindhoven en Den Bosch in. Brabantser kan dus bijna niet.
Hahaha! Dat is wel écht Brabant/zuiden ja!
Ik zou het gewoon doen hoor! Wat was zijn reactie?
Ik wist dat het iets met een taart was
Hebben jullie ze al? Hoe hangt het? Is het netjes?
Angela: Hij is werken, heb nog niks terug gekregen. Ik hou het er maar op dat het druk is. Althans, dat was het vanmorgen en vanmiddag wel toen ik aan het werk was.
Angela: Hij is werken, heb nog niks terug gekregen. Ik hou het er maar op dat het druk is. Althans, dat was het vanmorgen en vanmiddag wel toen ik aan het werk was.
Gast- Gast
Of hij is van de schrik aan het bekomen...
Succes iig met het maken van de definitieve keuze én het shoppen! Laat je een foto zien als de stoelen klaar zijn? Ben benieuwd!
Succes iig met het maken van de definitieve keuze én het shoppen! Laat je een foto zien als de stoelen klaar zijn? Ben benieuwd!
Ja, ik laat natuurlijk een foto zien!
Weet alleen niet wanneer. Heb namelijk ook nog een kast, een salontafel en een eetkamertafel om op te knappen. En een tafeltje en twee stoeltjes voor de kindjes.
Weet alleen niet wanneer. Heb namelijk ook nog een kast, een salontafel en een eetkamertafel om op te knappen. En een tafeltje en twee stoeltjes voor de kindjes.
Gast- Gast
Ik zou ook voor grijs/wit gestreept gaan en dan je gehele woonkamer met accesoires wat kleur geven. Dan kan je toch sneller wisselen mocht je het beu zijn. Dit jaar bijv. alles groen en volgend jaar bijv. weer roze.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Sybella schreef:Ik wist dat het iets met een taart was
Ze hangen! We hebben er lang op moeten wachten doordat er iets fout was gegaan (onze stof en die van een andere bestelling waren verwisseld), maar het was het wachten waard. Het ziet er echt heel mooi uit!
Wat fijn!! Hier komen ze eind van de maand!
Nu kan ik helemaal niet meer wachten, hahaha.
Nu kan ik helemaal niet meer wachten, hahaha.
Gast- Gast
Wat een geweldige stoeltjes!! Als ik zulke dingen zie baal ik altijd dat ik twee linkerhanden heb op dat gebied
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Maar dit is toch zoooo makkelijk.
Hier hoef je helemaal geen goed klusser voor te zijn hoor.
En anders oefen je eerst op 1 stoeltje. Die stoelen kosten geen knoop op marktplaats.
Voor 4 van deze stoelen heb ik 30,- betaald.
Hier hoef je helemaal geen goed klusser voor te zijn hoor.
En anders oefen je eerst op 1 stoeltje. Die stoelen kosten geen knoop op marktplaats.
Voor 4 van deze stoelen heb ik 30,- betaald.
Gast- Gast
Het komt denk ik ook omdat ik dingen te snel af wil hebben Heb het laatst geprobeerd met een nachtkastje, maar dan schilder ik te snel en in een te dikke laag.. Twee lagen gedaan uiteindelijk, en niet echt tevreden over het resultaat. Misschien binnenkort nog eens een poging wagen met een nieuw project!
Ben trouwens benieuwd naar het eindresultaat straks van de stoeltjes, lijkt me echt mooi!
Ben trouwens benieuwd naar het eindresultaat straks van de stoeltjes, lijkt me echt mooi!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Hahaha, dat had ik ook de eerste keren. Of dat ik het niet meer nakeek en dan hingen er allemaal druppels aan. Als het oppervlak het toe laat zou ik ook met een rollertje werken. Is veel sneller, makkelijker en je moet echt je best doen wil je er een dikke laag op krijgen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Welke stof te gebruiken voor kussens? (barkruk)
» Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?
» Zo veel stof in huis
» Stof om een stoel te bekleden
» Bank: stof of leer?
» Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?
» Zo veel stof in huis
» Stof om een stoel te bekleden
» Bank: stof of leer?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: