Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stof om een stoel te bekleden

5 plaatsers

Ga naar beneden

Stof om een stoel te bekleden Empty Stof om een stoel te bekleden

Bericht  *Lookie* di 2 jul 2013 - 7:57

Wie weet een goed (web-)adres voor een mooie meubelstof (om een stoel mee te bekleden, het is een soort medaillonstoel dus beetje sierlijk). Liefst webwinkel, of anders winkel in het noorden van het land.
Ik heb me al suf gegoogled, ik hou van een beetje landelijk/romantisch bijvoorbeeld een linnen stof met Franse tekst of iets in die stijl. Maar heel veel kom ik niet tegen, tot nu toe maar 1 site waar ik echt mooie stoffen zie.
Ik ga ook graag kijken op stoffenmarkten maar volgens mij is er deze maand niet echt een grote markt, toch> Stoffenspektakel is hier meestal eind september.. Oja, en ik ga binnenkort sowieso even bij Jan Sikkes kijken maar ben wel benieuwd of jullie nog iets anders weten.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stof om een stoel te bekleden Empty Re: Stof om een stoel te bekleden

Bericht  Char1 di 2 jul 2013 - 10:25

Volgens mij hebben ze bij de kwantum ook meubelstof, maar ik heb er geen ervaring mee.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Stof om een stoel te bekleden Empty Re: Stof om een stoel te bekleden

Bericht  GreenGrass di 2 jul 2013 - 18:08

In Heerenveen heb je 2 zaken, één vol met stoffen en een andere is een handwerkwinkel waar ook stoffen aanwezig zijn. Ik weet niet of ze hebben wat jij bedoelt, maar misschien het proberen waard? 

http://www.oenemanaaimachines.nl/ (handwerkwinkel, heeft ook naaimachines)
http://www.destoffenkraam.nl/winkel_heerenveen.html (stoffenwinkel, ook online te zien wat ze hebben).
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stof om een stoel te bekleden Empty Re: Stof om een stoel te bekleden

Bericht  SDL di 2 jul 2013 - 20:54

Ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont maar in Utrecht hebben ze iedere zaterdag lapjesmarkt. Ik heb hier eens een soort van zwart fluweel gekocht waar je mee kon bekleden.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stof om een stoel te bekleden Empty Re: Stof om een stoel te bekleden

Bericht  *Lookie* di 2 jul 2013 - 23:43

Char: Is inderdaad een goeie, volgens mij is het daar ook niet zo duur en ik wil er ook heen voor gordijnen. 

GG: Ja, die ken ik allebei, misschien maar eens kijken inderdaad! Bedankt voor de tip van die site, die kende ik niet.

SDL: Utrecht is helaas een beetje ver weg voor mij, zeker 2 uren reizen. Maar bedankt voor de tip, mocht ik eens in de buurt zijn dan is het sowieso leuk om even te kijken.

Edit: GG, nogmaals bedankt want hoewel het aanbod qua meubelstif niet heel ruim is, hebben ze wel érg leuke stof:



 Stof om een stoel te bekleden 70497-Interieurstof_net_als_anderen_795_1
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stof om een stoel te bekleden Empty Re: Stof om een stoel te bekleden

Bericht  minoessepoes wo 3 jul 2013 - 2:54

Ik heb toen op de markt speciale meubelstof gekocht, het lijkt ook wel een beetje vuil afstotend of zo, het is namelijk zwart/wit gestreept en het wit wordt niet blauwig door afgevende spijkerbroeken bijvoorbeeld. Ik heb van Ikea ook een dikke stof trouwens, zou heel goed weleens meubelstof kunnen zijn.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stof om een stoel te bekleden Empty Re: Stof om een stoel te bekleden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum