KletsTopic
+35
Lavendel
ellibre
Lady4
Gympie
Rush
Blair
Toet
Middleme
Poubelle
Champagne
Japie
Cheesegirl
Elliot
_Lacey_
Snoes
Oasis
doarg
Raindrop
Jade
May
Kowalski
Rose
Tiana
Bimbam
Pompoen
_Nina
Stuiterbal
Zwerver
Burn
VeryCherry
Ibbeltje
ExpressoB
Alex
Sjaantje
Erin
39 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: KletsTopic
Nuttig, nuttig, het moet gewoon... Ik moet iets dan, anders word ik onrustig
Ik kan de afwas gaan doen en wat op gaan ruimen, moet twee rekeningen betalen, kaartjes schrijven, stapel papieren uitzoeken, nagels doen etc.
Ik kan de afwas gaan doen en wat op gaan ruimen, moet twee rekeningen betalen, kaartjes schrijven, stapel papieren uitzoeken, nagels doen etc.
Gast- Gast
Nou ga dat eerst maar doen dan! Succes!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hallo!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Dag Sjaantje
Erin- Ratel
Goeienavond!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Afwas gedaan, keuken opties schoon en vuilnis weggebracht.. Als ik nu ook de rest nog even doe
Gast- Gast
Hebben jullie het goeie nieuws al gehoord? Een soort van indirecte Mijlpaal:
Vijf jaar geleden is mijn huidige rolstoel aangemeten met een bepaald frame voor mensen met knieën die niet zo goed kunnen buigen. Nu zit ik dus inmiddels heel anders in mijn rolstoel, wél met flink gebogen knieën dus dat zit niet lekker want ik glijd bijna aan de achterkant van de voetplaat af. Het frame kan helaas niet aangepast worden.
En nu heeft de gemeente dus besloten om mij vervroegd een nieuwe rolstoel te geven!!!! Anders had ik m pas over 2 jaar aan mogen vragen maar nu mag ik al gaan 'shoppen' voor een nieuwe!
Oh en de aanvraag van mijn aangepaste fiets begint ook eindelijk te lopen!
Vijf jaar geleden is mijn huidige rolstoel aangemeten met een bepaald frame voor mensen met knieën die niet zo goed kunnen buigen. Nu zit ik dus inmiddels heel anders in mijn rolstoel, wél met flink gebogen knieën dus dat zit niet lekker want ik glijd bijna aan de achterkant van de voetplaat af. Het frame kan helaas niet aangepast worden.
En nu heeft de gemeente dus besloten om mij vervroegd een nieuwe rolstoel te geven!!!! Anders had ik m pas over 2 jaar aan mogen vragen maar nu mag ik al gaan 'shoppen' voor een nieuwe!
Oh en de aanvraag van mijn aangepaste fiets begint ook eindelijk te lopen!
Hoe gaat het dames? Goed gedaan Smikk!
Erin- Ratel
Hoera voor Sjaantje!
Erin- Ratel
Hoera voor Sjaan!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dankudanku!
Ik ga nog es even een rondje met de logeerhond, dan kan ik morgen lekker uitslapen. Kom zo nog wel effies kletsen
Ik ga nog es even een rondje met de logeerhond, dan kan ik morgen lekker uitslapen. Kom zo nog wel effies kletsen
Bij nader inzien ga ik toch maar wijselijk mijn bedje in *gaap*
Truste!
Truste!
Hey meiden, goedemorgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Sjaan wat fijn dat je al eerder een nieuwe rolstoel krijgt en ik hoop dat je ook de fiets mag nemen die je wilt!
Sjaan wat fijn dat je al eerder een nieuwe rolstoel krijgt en ik hoop dat je ook de fiets mag nemen die je wilt!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
SG:, ik heb inmiddels een officieel advies van de ergo waarom het juist die fiets moet worden en geen andere dus dat gaat hoogstwaarschijnlijk wel goed komen!
Nu nog een mooie rolstoel uitzoeken, weet nog niet zo goed of ik voor degelijk of stoer zal gaan qua kleuren. Ligt ook aan de meerprijs als ik die zelf moet bijbetalen.
Fijne dag vandaag!
Nu nog een mooie rolstoel uitzoeken, weet nog niet zo goed of ik voor degelijk of stoer zal gaan qua kleuren. Ligt ook aan de meerprijs als ik die zelf moet bijbetalen.
Fijne dag vandaag!
Whahaha, ik krijg deze week schilders op m'n balkon. Slaapkamer is aan balkonkant, rolgordijnen dicht maar je kan door de kiertjes wel eenvoudig tussen de rolgordijnen door kijken. Komen ze net op m'n balkon, lig ik ff met laptop in bed. Hoor ik ineens steeds weer gelach en gegiechel, en woorden als 'sex sex sex'. Die gekke Polen denken blijkbaar meteen dat ik vieze filmpjes lig te kijken.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Betrapt, Statler!!
Oeh, N komt misschien vanavond al thuis, en anders in ieder geval morgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ooh, dat is fijn Sjaantje!
Hahaha Statler!
VC, ik hoop voor jou dat hij vanavond al komt! Hoef je hem minder lang te missen!
Hahaha Statler!
VC, ik hoop voor jou dat hij vanavond al komt! Hoef je hem minder lang te missen!
Tiana- Ratel
Hoe komt het Kenya?
Tiana- Ratel
Slecht geslapen. Wel geslapen maar weer 4 dromen die ik allemaal onthoud. En dan zijn het geen vervelende dromen ofzo, maar wordt dan zo gaar wakker. En dus later dan gepland. Heb nog vakantie maar een enorme waslijst aan dingen om nog te doen waardoor ik (na drie weken ondertussen) ook geen echt vakantiegevoel heb. Daarnaast zijn vriendinnen óf op vakantie óf gewoon aan het werk zodat ik ook weinig kan afspreken en daar baal ik van. Heb meer mensen om me heen nodig maar dat gaat ff niet, en terwijl ik juist een zogenaamde 'loner' ben heb ik er nu wel behoefte aan. Gewoon een beetje bluh dus vandaag.
Gast- Gast
Balen dat je je zo voelt! Kun je jezelf niet een paar dagen echt vrij geven door niks te doen van die waslijst? Dat van het weinig afspreken herken ik helaas, had daar deze vakantie ook wat meer behoefte aan maar helaas, dat zat er niet in! Hopelijk voel je je snel weer wat minder bluh.
Tiana- Ratel
Wat fijn VC!
Ik ga vandaag mijn laptop vooor school bestellen het komt nu wel érg dichtbij....over 2 weken al de eerste introductiedag, kennismaken met klasgenoten enzo. Gelukkig zijn ze allemaal 18+, dat scheelt!
Ik ga vandaag mijn laptop vooor school bestellen het komt nu wel érg dichtbij....over 2 weken al de eerste introductiedag, kennismaken met klasgenoten enzo. Gelukkig zijn ze allemaal 18+, dat scheelt!
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: