KletsTopic
+35
Lavendel
ellibre
Lady4
Gympie
Rush
Blair
Toet
Middleme
Poubelle
Champagne
Japie
Cheesegirl
Elliot
_Lacey_
Snoes
Oasis
doarg
Raindrop
Jade
May
Kowalski
Rose
Tiana
Bimbam
Pompoen
_Nina
Stuiterbal
Zwerver
Burn
VeryCherry
Ibbeltje
ExpressoB
Alex
Sjaantje
Erin
39 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: KletsTopic
Goedeavond ladies !!!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Sjaantje schreef:Altijd handigExpressoB schreef:Gaat over auto's en dan verschijnt er ineens een man
Geen verstand van auto's dus daar ben ik niet zo handig mee
Ha Stuitertje! Hoe ist met je boeken??
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
doarg schreef:Sjaantje schreef:Altijd handigExpressoB schreef:Gaat over auto's en dan verschijnt er ineens een man
Waar heb je wel verstand van dan?! en hoe kom jij hier terecht..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Is voor mij ook een hoop geld weg vakantiegeld, kan nu niks leuks meer doen helaas...
Maja ik wil en moet mijn auto hebben.
Ik weet niet eens met wie ik het erover had. Maar ik woon in zo'n gat dat een auto gewoon nodig is. Het OV rijdt hier wel, maar niet optimaal. Zou ik ergens wonen waarbij trein/bus/event. tram zou rijden, dan had ik mijn auto jaren geleden al van de hand gedaan. Maar dat is niet en dus heb ik haar vandaag een dashboardklopje gegeven. Acht jaar en taai!
Sjaan; Ik weet niet of je het van mij wilt horen. Maar ik vind het oprecht heel erg voor je. Het ene overwonnen en het andere staat alweer voor de deur. Sterkte!
Doarg; Frankrijk ligt niet naast de deur. Veel vakantieplezier trouwens! En ik drink ook gewoon ouderwets gezet Douwe Egberts. Beter bestaat niet.
Gast- Gast
Dankjewel Maura!
Je kent met goed genoeg om te weten dat ik hier ook wel overheen ga komen. Maar baal er nu wel echt even flink van
Je kent met goed genoeg om te weten dat ik hier ook wel overheen ga komen. Maar baal er nu wel echt even flink van
Sjaantje schreef:Ha Stuitertje! Hoe ist met je boeken??
Goehoed !!!! damn maar het is wel veel hahaha
Stuiterbal- Kletskop
doarg schreef:Sjaantje schreef:Altijd handigExpressoB schreef:Gaat over auto's en dan verschijnt er ineens een man
Maar je beseft wel dat je op een vrouwenforum beland bent?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Dankjewel Maura!
Logisch dat je baalt !!!!
Stuiterbal- Kletskop
Sjaantje schreef:Dankjewel Maura!
Je gaat hier zeker overheen komen en nog sterker dan ooit. Ik heb nog nooit zo'n sterke vrouw ontmoet en dat meen ik uit het diepste van mijn hart.
En kijk naar alle overwinningen/mijlpalen. Daar gaan alleen maar meer en meer en meer bijkomen.
Gast- Gast
Avond dames!!
Stuiterbal hoeveel was jij ongeveer kwijt voor jouw boeken? Of wil je dat niet (op het forum) zeggen?
Stuiterbal hoeveel was jij ongeveer kwijt voor jouw boeken? Of wil je dat niet (op het forum) zeggen?
Gast- Gast
ExpressoB schreef:doarg schreef:Sjaantje schreef:Altijd handigExpressoB schreef:Gaat over auto's en dan verschijnt er ineens een man
Waar heb je wel verstand van dan?! en hoe kom jij hier terecht..
Verstand vind ik een ruim begrip, heb wel hobbies enzo maar waar ik echt verstand van heb ik lekker leven!
Wel gaat het mij goed af in het dagelijkse sociaale leven achter/in/rondom de computer, huis verbouwen, geld uitgeven,
noem maar op er is eigenlijk een heele hoop
Betreffende het terecht komen hier, via forum fox
Maura; ja he die senseo die je wel eens krijgt is maar niks ~:/
Over mijlpalen gesproken, ik had er vandaag weer eentje!
Ik heb een wandeling gemaakt van 750 METER ZONDER KRUKKEN!!
En dat balen, ach, er komt nu gewoon even teveel tegelijk op me af. M'n emmertje dreigt over te stromen...
Ik heb een wandeling gemaakt van 750 METER ZONDER KRUKKEN!!
En dat balen, ach, er komt nu gewoon even teveel tegelijk op me af. M'n emmertje dreigt over te stromen...
doarg schreef:
Maura; ja he die senseo die je wel eens krijgt is maar niks ~:/
Nee, dan neem ik toch liever een kopje thee. Is beter te doen.
Fox Vakanties forum?
Gast- Gast
Sjaan
ik heb een grote pan erwtensoep op het vuur staan voor morgen. Had er helemaal zin in gekregen door dit weer en tja, waarom niet?
ik heb een grote pan erwtensoep op het vuur staan voor morgen. Had er helemaal zin in gekregen door dit weer en tja, waarom niet?
Gast- Gast
Zusje schreef:doarg schreef:Sjaantje schreef:Altijd handigExpressoB schreef:Gaat over auto's en dan verschijnt er ineens een man
Maar je beseft wel dat je op een vrouwenforum beland bent?
Heb het in de gaaten *slok van te warme koffie neemt, en kucht wat koffie over toetsenbord heen*
Aghum.. is weer eens wat anders dan computer tweaks enzo.. ben ook benieuwd hoe lang ik het hier vol ga houden.
Haha ja het is echt winterkost-weer. Ik plan al de hele week zuurkool maar er komt steeds iets tussen!
En ja, bijna een kilometer
En ja, bijna een kilometer
Wij ookdoarg schreef:ben ook benieuwd hoe lang ik het hier vol ga houden.
Trouwens, nog een nieuwtje. Ben vandaag weer naar de tandarts geweest. Meneer heeft ze gepolijst tot ze de orginele vorm weer hadden. Maar ehmz, ze voelen zo niet meer van mij...
Gast- Gast
Mermaid Forest schreef:Avond dames!!
910 euries
Stuiterbal- Kletskop
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: