Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'(

+2
Ibbeltje
Sjaantje
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'( - Pagina 2 Empty Re: Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'(

Bericht  Pompoen wo 18 jul 2012 - 9:26

Sjaantje schreef:Douchen? Gewoon... met een parapluutje Very Happy Nee, dan moet mijn gips-arm ingepakt worden maar dat kan ik niet zelf met mijn andere arm. En inzepen... tja, daar heb ik ws ook heel veel hulp bij nodig!

of een abonnementje op de wasstraat van het benzinestation

Nou ja, ik kan je wél een lift geven naar de wasstraat... angel
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'( - Pagina 2 Empty Re: Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'(

Bericht  Sjaantje wo 18 jul 2012 - 9:30

тыквашка schreef:
Sjaantje schreef:Douchen? Gewoon... met een parapluutje Very Happy Nee, dan moet mijn gips-arm ingepakt worden maar dat kan ik niet zelf met mijn andere arm. En inzepen... tja, daar heb ik ws ook heel veel hulp bij nodig!

of een abonnementje op de wasstraat van het benzinestation

Nou ja, ik kan je wél een lift geven naar de wasstraat... Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'( - Pagina 2 2474380249
Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'( - Pagina 2 3920004554 Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'( - Pagina 2 281626781 Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'( - Pagina 2 3920004554 Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'( - Pagina 2 281626781 Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'( - Pagina 2 3920004554
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Minx wo 18 jul 2012 - 19:11

Ja die vergoeding die er af is gehaald is echt belachelijk al heb ik wel gelezen dat de reuma vereniging er mee bezig is aangezien dit heel veel mensen benadeeld.

Maar is er al iets van een datum bekend? Want weet zeker dat er mensen zijn die eventueel wel willen helpen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Angela_1986 do 19 jul 2012 - 8:00

Jeetje Sjaan... nóg een hoop 'regel-gedoe' erbij! Daar zat je ook niet op te wachten...

Ik hoop dat je een goede oplossing kunt vinden en je daar ook hulp bij krijgt! Je hebt tenslotte al genoeg aan je hoofd...

Nogmaals maar 'n hug voor jou!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sjaantje do 19 jul 2012 - 9:35

Nee, er is nog geen datum bekend. Ik ben aangemeld voor de wachtlijst en de wachttijd is 3 maanden dus het zou ergens in oktober plaats kunnen vinden. Goede nieuws is dat de woningmaatschappij wilt gaan proberen de renovatie van mijn woning uit te stellen tot mei 2013 maar daarover wordt pas meer bekend na de volgende bouwvergadering over een maand. Dat zou echt zó fijn zijn als dat gaat lukken...

Angela, het gaat heus wel goedkomen. Dat moet gewoon! cheers
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 23:57

Sjaan, lieve lieve schat Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'( - Pagina 2 699888

Er zijn vast wel oplossingen en na afloop zul je vast zeggen 'zie je wel, het is allemaal goedgekomen'.

Sterkte met het hele gebeuren. Het lijkt trouwens wel of je nooit 'rust' hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: