daar ga ik dan maar weer.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
daar ga ik dan maar weer.
Wij zijn nog steeds mede-eigenaar van een bedrijf, ik ben nu sinds dik 7 maanden thuisblijfmama dat kon omdat er genoeg budget was om met personeel te gaan werken..Maar goed dat is er dus niet meer, en ik kan vanaf deze week weer meer dan full time terug aan de slag, zit er echt even van in de put
Dat betekend wéér mijn man amper zien, zeg maar gewoon niet mijn kinderen amper zien. Het kan gewoon niet anders en het is echt maar tijdelijk(wat tijdelijk dan weer mag zijn) Het aller leukste is dan ook nog dat ik er geen enkele cent mee verdien.
Nou ja, het zal wel weer wennen en voor ik het weet zit ik weer gewoon lekker thuis, maar even echt BAH
Dat betekend wéér mijn man amper zien, zeg maar gewoon niet mijn kinderen amper zien. Het kan gewoon niet anders en het is echt maar tijdelijk(wat tijdelijk dan weer mag zijn) Het aller leukste is dan ook nog dat ik er geen enkele cent mee verdien.
Nou ja, het zal wel weer wennen en voor ik het weet zit ik weer gewoon lekker thuis, maar even echt BAH
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Re: daar ga ik dan maar weer.
Ooh daar zou ik ook van balen.. Succes, en maar hopen dat het niet te lang gaat duren.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Sylvana schreef:Ooh daar zou ik ook van balen.. Succes, en maar hopen dat het niet te lang gaat duren.
+1
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
ooooooo zo lief, personeel wil af en toe gratis voor me invallen! Krijg net een sms wat een lieve mensen zijn er toch hé!
frolic- Fluisteraar
Dat was de bedoeling, heb ik vorige week gedaan maar heb het nu tot 3 dagen gebracht dat is iets behapbaarder
frolic- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Daar gaan we weer...
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Daar is hij weer.. hoe zit jij er nu bij?
» Daar is-ie weer.. Belastingcentjes!
» Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'(
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Daar is hij weer.. hoe zit jij er nu bij?
» Daar is-ie weer.. Belastingcentjes!
» Daar gaan we weer: elleboog in de revisie :'(
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: