Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je een visite vriendelijk toilet?

+40
Le Chat Noir
Caresses
Prosecco
Parisienne
Sushi
Sylvana
Feline
Pannetoet
Lilypie
Mari
Alex
Snoes
Arwyn
minoessepoes
Verona
Rouxxxe
RYW
Pien
Lejow
Zwerver
Ooh La La!
SuzieQ
Lady Starstruck
Kalamina
Mizz_S
Ibbeltje
kajaka88
M@niek
Dennenappel
Fayebella
Sarah1985
Dora
Zonnetje
PapillonRose
sanne-84
Marin
Benthe
Rush
Tania
Blair
44 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Heb je een visite vriendelijk toilet?  - Pagina 3 Empty Re: Heb je een visite vriendelijk toilet?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 7:08

Ja, alles staat in het toilet, zelfs geurkaarsen Heb je een visite vriendelijk toilet?  - Pagina 3 394967

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een visite vriendelijk toilet?  - Pagina 3 Empty Re: Heb je een visite vriendelijk toilet?

Bericht  Feline di 17 jul 2012 - 7:11

Nee, ik woon in een studentenhuis. Hij is wel schoon maar de bril kan niet meer omhoog want dan valt ie meteen weer naar beneden (hebben al wat mannen problemen mee gehad Laughing ) En als je zit kijk je tegen seksstandjes stickers van de Viva aan. Er staat wel een familiepak wc-rollen smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Sylvana di 17 jul 2012 - 7:27

Marin schreef:Ook alles en met visite zelfs een kaarsje aan voor de gezelligheid en geur.

scratch

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sushi di 17 jul 2012 - 7:29

Mijn wc is in de badkamer.
Ik heb een wc-borstel en luchtverfrisser en zo'n wc-rolhouder die bijna altijd helemaal vol zit met rollen. Prullenbakje staat naast de wastafel en daar hangt ook een handdoekje en er is zeep. Toiletblokje had ik eerst wel altijd, maar nu niet meer. Vind het viezig en ik maak de wc toch wel een paar keer per week schoon.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Lady Starstruck di 17 jul 2012 - 9:31

Ibbeltje schreef:
Lady Starstruck schreef:Alles is aanwezig. Alleen kan me voorstellen dat het voor kinderen nogal eng is soms. Er hangen enorm veel lijstjes van rock sterren aan de muur bij mijn wc (is weer eens wat anders) en er hangt ook 1 of andere enge zombie.
\

Jouw wc is gewoon super gaaf! (iig de laatste keer toen ik er was :P)

Dank je haha vind hem zelf ook geweldig Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Parisienne di 17 jul 2012 - 20:06

Wij hebben in de wc een kastje met daarin: extra toiletrollen, tampons, hygiënische schoonmaakdoekjes en een luchtverfrisser. Ook staan er geurstokjes en een prullenbakje. Achter het toilet zelf staat ook nog een fles schoonmaakmiddel. Fonteintje hebben we niet.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Prosecco di 17 jul 2012 - 22:03

Sylvana schreef:
Marin schreef:Ook alles en met visite zelfs een kaarsje aan voor de gezelligheid en geur.

scratch

Dat doe ik ook!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Marin di 17 jul 2012 - 22:47

Prosecco schreef:
Sylvana schreef:

scratch

Dat doe ik ook!

Dat staat toch leuk?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Caresses di 17 jul 2012 - 23:35

Wij hebben wel:
* een wc-borstel
* een luchtverfrisser
* genoeg toiletpapier

In de wc staat geen:
* een prullebakje
* een toiletblokje (wel een ander geur dingetje).

Ook hebben we geen handdoekje en zeepje (wel een fonteintje). Maar handen wassen kan of in de badkamer die er direct naast zit of in de keuken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Le Chat Noir za 21 jul 2012 - 23:03

Wij hebben een wc-borstel, wc-eend, een toiletblokje, een bakje met geurparels en een (lekker ruikende) spuitbus. Daarnaast nog geurstokjes.. Okee ik ben dus gesteld op een frisse geur Wink. Overigens alles in lavendelgeur, dus niet dat je van alles door elkaar ruikt. Verder nog een prullenbakje. Dat vind ik dan wel weer gastvrij, want stel je hebt iemand met maandverband die het nergens kwijt kan?? En een mooie voorraad toiletrollen.
Verder heb ik er nog nooit bij stil gestaan dat ik een doos met tampons of maandverband moet neerzetten om extra gastvrij te zijn haha. Ik vind het juist altijd een beetje raar als ik dat bij anderen zie staan confused . Bij 1 vriendin thuis zag je altijd gewoon pakken (nacht)maandverband en tampons open en bloot liggen in een mandje naast het toilet, dat vond ik vroeger altijd al raar hahaa. Okee het kan ook discreet in een trommeltje, maar ik ga het zelf niet doen. Ik heb het zelf boven in het badkamerkastje liggen. Meestal pak ik een tampon daarvandaan of uit mijn tas ofzo. Heb nog nooit gehad dat een gast er om vroeg.
We hebben helaas geen ruimte voor een fonteintje, dus moet iedereen in de keuken handen wassen. Vind het zelf altijd wat onhygienisch idee dat men dan eerst nog een verschillende deurklinken zit, maar goed niets aan te doen!
Ik wil nog een kalender neerhangen, maar voor de rest niet teveel dingetjes.
Ook moet er eigenlijk nog een spiegel in de hal komen, want vind het zelf ook altijd prettig bij een ander om even te kunnen kijken hoe ik er bij loop smile.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 23:10

Er staat chloor, een wc-spray en een bus deo.
Meestal 3 rollen papier op voorraad, een prullenbakje, een wasbakje, zeep en een handdoek.
En een verjaardagskalender Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 2:09

Yep, alles uit de OP staat/ligt/hangt hier ook, behalve het toiletblokje. Die vind ik vies en niet zo nuttig. Maak de wc gewoon zelf (nouja, man dan) wel schoon. Verder staan er lucifers (truc uit grootmoeders tijd tegen stank), soms een plantje, en kun je genieten van het delftsblauw design Heb je een visite vriendelijk toilet?  - Pagina 3 1578173417 en leuke tegeltjesspreuken. Ohja, en vochtig toiletpapier!

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje zo 22 jul 2012 - 2:36

Ja alles is aanwezig bij ons op het toilet. Vervang ook vaak de handdoek voor een schone, want niets is zo goor als een handdoek die er te lang hangt. De wc-hanger gooi ik weg na 3x de navulling gebruikt te hebben. Koop dus regelmatig een nieuwe. Ik heb alleen geen tampons en maandverband op het toilet, de meeste mensen in de familie zijn man en ik vind het niet zo heel prettig als mannen dat zien liggen (en er is ook geen plaats voor).
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Flower_L ma 23 jul 2012 - 8:29

in ons toilet kun je iig de benen kwijt, dat is ook best 'visite vriendelijk'

naast de standaard dingen geen lectuur oid. Vind het altijd vies om krantjes op het toilet te lezen bij anderen, van die verfrommelde boekjes bah Heb je een visite vriendelijk toilet?  - Pagina 3 561177
Het is er altijd schoon en fris naar mijn idee, dus vind het vriendelijk genoeg.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Lousanne ma 23 jul 2012 - 22:26

Ik_zelf_87 schreef:Wij hebben echt een enorm grote wc haha.. 3m lang en ruim 1m breed..
Maar er staat naast een wc en een badkamer-achtig-meubel verder niets in.. Ik heb geen toiletblokje want dat vind ik smerig en ook geen prullenbakje, op de één of andere manier vind ik dat nooit zo hygiënisch. Lege toiletrollen gooien we meteen weg en ik word bijna nooit meer ongesteld (mirena spiraal). Ik heb wel altijd een mandje er staan met geurende dingen en nog een geurding.. en er staat nog een grote felgroene nepplant Heb je een visite vriendelijk toilet?  - Pagina 3 253468018 Handdoekjes/toiletpapier/luchtverfrisser/zeepje is altijd aanwezig..

Maar als er dan vrouwen op bezoek zijn die hun maandverband/tampon moeten wisselen kunnen ze het dus nergens kwijt? Vind ik niet gastvriendelijk, ik heb ook weleens gehad dat ik ergens naar het toilet ging en er geen prullenbakje stond, sta je daar met je tampon in een toiletpapiertje die je ergens anders (ongezien) weg moet zien te gooien.. Niet handig..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Marin ma 23 jul 2012 - 22:34

Oh dat haat ik echt, als je te gast bent bij iemand en je moet een tampon verwisselen en dan dus naar de keuken of badkamer lopen (of nog erger door de woonkamer naar de keuken) met een wcpapiertje in je hand met je tampon er in.
Als het even kan wacht ik dan met verwisselen maar soms kan dat echt niet.

Dat vind ik niet echt visitevriendelijk nee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Esperanza di 24 jul 2012 - 0:47

* een wc-borstel Ja
* een luchtverfrisser Nee
* genoeg toiletpapier Ja
* een prullebakje Nee
* een toiletblokje Nee

Als je een fonteintje hebt, heb je daar dan ook:

* een handdoekje
* een zeepje

Niet echt heel gastvrij dus Heb je een visite vriendelijk toilet?  - Pagina 3 394967 Ik heb maar een hele kleine wc en kan er vrij weinig kwijt.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: