Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Traptreden in toilet

4 plaatsers

Ga naar beneden

Traptreden in toilet Empty Traptreden in toilet

Bericht  Char1 vr 8 maa 2013 - 22:48

Wie van jullie heeft de achterkant van een aantal traptreden zichtbaar in het toilet en wil een foto plaatsen van hoe het eruit ziet?
Maandag wordt mijn toilet vernieuwd. Het was een heel klein hokje, dus de achtermuur is eruit gehaald. Daardoor kan het toilet een heet stuk naar achteren. Doordat ik een ronde trap heb, is het eigenlijk niet mogelijk om alles daarna netjes strak af te timmeren, zonder straks steeds je hoofd te stoten. Maar ik kan me zo slecht indenken hoe 'rommelig' of onrustig het er straks uit gaat zien. Maar misschien kan het ook wel heel netjes worden. Ik ben dus gewoon even benieuwd naar foto's van toiletten waarin traptreden zichtbaar zijn. Wie wil me helpen?

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Traptreden in toilet Empty Re: Traptreden in toilet

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 22:56

Ik was gisteren bij iemand die heeft het toilet ook onder de trap, en daar zijn de treden niet zichtbaar, maar hebben ze het mooi weg gewerkt. Hoe weet ik niet, maar bij hun is het dus helemaal dicht gewerkt en vervolgens gestuct, zodat je alleen maar een ronding ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Traptreden in toilet Empty Re: Traptreden in toilet

Bericht  Char1 vr 8 maa 2013 - 23:00

Volgens de monteur was dat bij mij erg lastig en wordt het daardoor dan ook niet zo mooi. Of je stoot je hoofd, ook niet handig dus. Ik leg me er nu dus maar bij neer dat dat waarschijnlijk niet kan.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Traptreden in toilet Empty Re: Traptreden in toilet

Bericht  Paper Crown vr 8 maa 2013 - 23:01

Mijn ouders hebben dat. Ziet er prima uit! Het is gewoon ook netjes wit, helemaal niet storend hoor.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Traptreden in toilet Empty Re: Traptreden in toilet

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 23:04

Char1 schreef:Volgens de monteur was dat bij mij erg lastig en wordt het daardoor dan ook niet zo mooi. Of je stoot je hoofd, ook niet handig dus. Ik leg me er nu dus maar bij neer dat dat waarschijnlijk niet kan.
maar als je je hoofd daartegen stoot, stoot je je hoofd toch ook tegen de treden? Ik denk namelijk niet dat het dan ineens 10 cm verder naar beneden komt ofzo. Volgens mij hebben zij iets wat gewoon direct over de meest uitstekende delen van de treden heen zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Traptreden in toilet Empty Re: Traptreden in toilet

Bericht  Char1 vr 8 maa 2013 - 23:04

Hoeveel treden zijn er bij hun zichtbaar pc? En hebben ze dan ook nog zo'n soort plateau wat je bovenop een hangtoilet vaak hebt?

En Lennox, dat zou inderdaad moeten kunnen. Aards, als de monteur zegt dat het bijna niet kan en je het zelf niet kunt maken wordt het toch lastig Wink


Laatst aangepast door Char1 op vr 8 maa 2013 - 23:06; in totaal 1 keer bewerkt

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Traptreden in toilet Empty Re: Traptreden in toilet

Bericht  SoGood vr 8 maa 2013 - 23:05

Het lijkt me eerlijk gezegd wel gezellig van die traptreden! Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Traptreden in toilet Empty Re: Traptreden in toilet

Bericht  Linnie1985 vr 8 maa 2013 - 23:07

Bij ons zit niet het toilet, maar de douche onder de trap. Bij ons is dat netjes schuin afgewerkt met (ik denk) gips. Het was al zo voordat mijn vriend er kwam wonen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Traptreden in toilet Empty Re: Traptreden in toilet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum