Heb je een visite vriendelijk toilet?
+40
Le Chat Noir
Caresses
Prosecco
Parisienne
Sushi
Sylvana
Feline
Pannetoet
Lilypie
Mari
Alex
Snoes
Arwyn
minoessepoes
Verona
Rouxxxe
RYW
Pien
Lejow
Zwerver
Ooh La La!
SuzieQ
Lady Starstruck
Kalamina
Mizz_S
Ibbeltje
kajaka88
M@niek
Dennenappel
Fayebella
Sarah1985
Dora
Zonnetje
PapillonRose
sanne-84
Marin
Benthe
Rush
Tania
Blair
44 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Heb je een visite vriendelijk toilet?
Alles is aanwezig. Alleen kan me voorstellen dat het voor kinderen nogal eng is soms. Er hangen enorm veel lijstjes van rock sterren aan de muur bij mijn wc (is weer eens wat anders) en er hangt ook 1 of andere enge zombie.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb normaal gesproken ook alles (behalve een zeeppompje ipv een zeepje). Nu zijn we de wc aan het verbouwen dus moet iedereen boven op de badkamer naar de wc (waar ook alles aanwezig is).
Ipv een toiletblokje heb ik ook wel eens die Mr Muscle fresh discs. Die ruiken lekker, maar zien er wel een beetje raar uit als ze er al een tijdje in zitten (dat spul smelt dan weg zeg maar).
Ik vind het altijd een beetje vies om geen fonteintje te hebben op de wc, mijn zusje heeft er bv geen. Zij heeft dus ook altijd in de gaten als er gasten zijn die hun handen niet wassen. Die gaan na toiletbezoek niet even in de keuken hun handen wassen. Ik zou dan de hele avond denken, he getver hij heeft zijn handen niet gewassen... En als je wel een fonteintje hebt, dan heb je dat niet zo in de gaten.
Ipv een toiletblokje heb ik ook wel eens die Mr Muscle fresh discs. Die ruiken lekker, maar zien er wel een beetje raar uit als ze er al een tijdje in zitten (dat spul smelt dan weg zeg maar).
Ik vind het altijd een beetje vies om geen fonteintje te hebben op de wc, mijn zusje heeft er bv geen. Zij heeft dus ook altijd in de gaten als er gasten zijn die hun handen niet wassen. Die gaan na toiletbezoek niet even in de keuken hun handen wassen. Ik zou dan de hele avond denken, he getver hij heeft zijn handen niet gewassen... En als je wel een fonteintje hebt, dan heb je dat niet zo in de gaten.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Pippa schreef:Mijn toilet is in de badkamer! Ik heb alles wat je noemt,en ik heb een pot met tampons/maandverband staan.Ook liggen er tijdschriften & boeken, dus men hoeft zich niet te vervelen
+1
Laatst aangepast door Ooh La La! op ma 16 jul 2012 - 20:10; in totaal 1 keer bewerkt
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Nee nog niet. Heb nu alleen een blokje in de toilet, wc rol hangen(geen extra) en een luchtvervrisser. Als de verhuizing achter de rug is dan zeker
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een fonteintje met handdoekje (geen zeep.. oeps)
Wc papier, en nog een extra rol op zo'n houder
Wc borstel
Prullenbakje
Geen WC blokje
Wc papier, en nog een extra rol op zo'n houder
Wc borstel
Prullenbakje
Geen WC blokje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Forumster schreef:Dus is er op jouw toilet aanwezig:
* een wc-borstel. ja
* een luchtverfrisser. ja.
* genoeg toiletpapier. ja.
* een prullebakje. ja.
* een toiletblokje. ja.
Als je een fonteintje hebt, heb je daar dan ook:
* een handdoekje. ja.
* een zeeppompje. ja.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb ook alles uit de OP, en ook een fonteintje maar daar hangt een spiegeltje boven en in het fonteintje ligt mijn make-up tasje. Maar in de wc heb ik verder ook nog mooie foto's, en in plaats van de verplichte verjaardagkalender heb ik een Maya-kalender en een Azteken-kalender. Is weer eens wat anders
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
\Lady Starstruck schreef:Alles is aanwezig. Alleen kan me voorstellen dat het voor kinderen nogal eng is soms. Er hangen enorm veel lijstjes van rock sterren aan de muur bij mijn wc (is weer eens wat anders) en er hangt ook 1 of andere enge zombie.
Jouw wc is gewoon super gaaf! (iig de laatste keer toen ik er was )
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mijn toilet is visite onvriendelijk.
Mijn wc-borstel staat in de bergruimte, waar de ketel ook hangt geen handdoekje, geen handzeep. Wel een spuitbus, geen wc blokje. Laatste werkt niet bijmijn toilet (sanibroyeur). Ik moet daar toch echt iets aan doen, wel zo gastvrij.
Mijn wc-borstel staat in de bergruimte, waar de ketel ook hangt geen handdoekje, geen handzeep. Wel een spuitbus, geen wc blokje. Laatste werkt niet bijmijn toilet (sanibroyeur). Ik moet daar toch echt iets aan doen, wel zo gastvrij.
Gast- Gast
Waarom ligt jouw wc borstel in de berging? Is je wc zo klein? Als je schoon heb gemaakt, moet je dan met dat natte ding t huis door om m weer op te bergen? Dat kleine stukje tussen wc en opbergplek naast de wc vind ik al vies als t drupt. Hoe doe jij dat dan?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik lees bij veel meiden dat er een voorraadje tampons en maandverband in alle maten ligt. Gebruiken jullie dit zelf in alle maten of koop je dit speciaal voor je gasten?
Mijn toilet is in de badkamer en in het kastje onder mijn wastafel liggen mijn tampons en inlegkruisjes, naast de handdoeken en het scheerschuim van m'n vriend. Ik weet natuurlijk niet wat mijn gasten uitspoken en of ze in het kastje op zoek gaan, maar om nou speciaal maandverband te kopen voor m'n gasten terwijl ik dit zelf niet gebruik vind ik lichtelijk overdreven eigenlijk...
Mijn toilet is in de badkamer en in het kastje onder mijn wastafel liggen mijn tampons en inlegkruisjes, naast de handdoeken en het scheerschuim van m'n vriend. Ik weet natuurlijk niet wat mijn gasten uitspoken en of ze in het kastje op zoek gaan, maar om nou speciaal maandverband te kopen voor m'n gasten terwijl ik dit zelf niet gebruik vind ik lichtelijk overdreven eigenlijk...
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ooh La La! schreef:Ik lees bij veel meiden dat er een voorraadje tampons en maandverband in alle maten ligt. Gebruiken jullie dit zelf in alle maten of koop je dit speciaal voor je gasten?:
Ik heb zelf ook een mandje staan met tampons en maandverband maar die is in de eerste plaats voor mezelf haha, daar bewaar ik het gewoon. Maar als visite daarvan pakt vind ik het uiteraard prima. Verder hebben wij alles uit de OP dus wel gebruiksvriendelijk ja. Nadeel is dat ons toilet in onze badkamer zit, en mensen dus meteen in je badkamer zitten. En het fonteintje is dan meteen de wastafel.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb geen zeep en handdoekje en geen prullenbak. Je kan je kont al nauwelijks keren in onze wc en om dan ook nog deze dingen erin te hebben, maakt het helemaal onmogelijk. Ik zie dus inderdaad wie zijn handen wel en niet wast, al ben je daar niet altijd mee bezig als er visite is.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Ik heb geen wc blokje en geen spuitbus. Ik vind die goedkope geurtjes altijd zo vies, echt viezer als gewoon toilet gebruik. Er staat wel een fles wc eend naast de wc, mochten gasten zich heel erg opgelaten voelen, moeten ze dat er maar in gooien. Ik snap ook nooit zo de toegevoegde waarde van zo'n toiletblokje, dan maak ik liever wat vaker de toilet echt schoon.
Verder is onze toilet in de badkamer en hebben we dus automatisch een wastafel, ik heb daar wel een apart gastendoekje hangen, maar geen blok zeep of zo liggen. Er staat douchegel in de douche . Ik vind zo'n half gebruikt, uitgedroogd blok zeep ook altijd maar vies en een zeeppompje zou daar gewoon een beetje gek staan/ is geen plek voor. Wij wassen zelf vaak onze handen in de keuken, daar staat wel een zeeppompje.
Er kunnen bij ons 2 wc rollen op de houder, dat doe ik altijd als er bezoek komt, zodat er wat voorraad is. Tampons e.d. heb ik gewoon opgeruimd, ik vind het niet nodig om dat neer te zetten voor gasten.
Verder is onze toilet in de badkamer en hebben we dus automatisch een wastafel, ik heb daar wel een apart gastendoekje hangen, maar geen blok zeep of zo liggen. Er staat douchegel in de douche . Ik vind zo'n half gebruikt, uitgedroogd blok zeep ook altijd maar vies en een zeeppompje zou daar gewoon een beetje gek staan/ is geen plek voor. Wij wassen zelf vaak onze handen in de keuken, daar staat wel een zeeppompje.
Er kunnen bij ons 2 wc rollen op de houder, dat doe ik altijd als er bezoek komt, zodat er wat voorraad is. Tampons e.d. heb ik gewoon opgeruimd, ik vind het niet nodig om dat neer te zetten voor gasten.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
De dingen die in de OP staan, hebben we wel, maar toch is ons toilet niet echt visite vriendelijk, haha.
Het hokje is gewoon net wat te klein, waardoor je bij wijze van je benen niet kwijt kan en het doortrekken moet door aan een stang te trekken, iets wat bijna niemand gelijk ziet waardoor ze dat moeten vragen. En tsja, dat is natuurlijk niet echt een favoriete vraag om te stellen
Het hokje is gewoon net wat te klein, waardoor je bij wijze van je benen niet kwijt kan en het doortrekken moet door aan een stang te trekken, iets wat bijna niemand gelijk ziet waardoor ze dat moeten vragen. En tsja, dat is natuurlijk niet echt een favoriete vraag om te stellen
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ja allemaal, en ook nog een gastenhanddoekje.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dus is er op jouw toilet aanwezig:
* een wc-borstel check!
* een luchtverfrisser check!
* genoeg toiletpapier check!
* een prullenbakje check!
* een toiletblokje check!
We hebben helaas geen fonteintje.
* een wc-borstel check!
* een luchtverfrisser check!
* genoeg toiletpapier check!
* een prullenbakje check!
* een toiletblokje check!
We hebben helaas geen fonteintje.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alles is aanwezig, en ook maandverband, tampons, en wc-bril doekjes.
Voor er visite komt, maak ik sowieso het toilet even extra schoon.
Ik vind het zo ranzig al ik bij mensen kom en het toilet is zichtbaar vies, dan maar er boven hangen.
Voor er visite komt, maak ik sowieso het toilet even extra schoon.
Ik vind het zo ranzig al ik bij mensen kom en het toilet is zichtbaar vies, dan maar er boven hangen.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Forumster schreef:Dus is er op jouw toilet aanwezig:
* een wc-borstel
* een luchtverfrisser
* genoeg toiletpapier
* een prullebakje
* een toiletblokje
* een handdoekje
* een zeepje
Ik heb al het bovenstaande, plus maandverband, tampons en maandverbandzakjes.
Gast- Gast
Ooh La La! schreef:Ik lees bij veel meiden dat er een voorraadje tampons en maandverband in alle maten ligt. Gebruiken jullie dit zelf in alle maten of koop je dit speciaal voor je gasten?
Tampons gebruik ik zelf in alle maten, maandverband heb ik speciaal voor visite liggen. Ik heb visite gehad die misgreep, en dan is het een kleine moeite om het gewoon in huis te hebben toch? Het zit in 1 grote trommel op de WC en iedereen kan het pakken, dan gaan ze ook niet in mijn kastjes zitten
Gast- Gast
Hier heb ik het bovenstaande ook allemaal plus wat tijdschriften en de tv gids.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Wij hebben alles, behalve luchtverfrisser. Dat vind ik vaak stinken en het is in onze badkamer/wc zo goed geventileerd dat je eigenlijk nooit iets ruikt nadat je naar de wc bent geweest. Ik heb trouwens ook nog desinfecterende schoonmaakdoekjes naast de wc staan, voor het geval iemand dat wil gebruiken om de bril even schoon te maken. Dat is eigenlijk vooral omdat wij vaak feestjes geven en niet iedereen die halfdronken is de wc netjes achter kan laten en ik geen zin heb om de hele avond te checken of de wc nog wel schoon is.
Gast- Gast
Dus is er op jouw toilet aanwezig:
* een wc-borstel
* een luchtverfrisser
* genoeg toiletpapier
* een prullebakje
* een toiletblokje
* een handdoekje
* een zeepje.
Ik heb wel een fonteintje maar geen zeep en handdoekje (had ik vroeger trouwens wel). Zelf loop ik altijd direct naar de badkamer om mijn handen te wassen. Daar staat Rituals handzeep en lotion
* een wc-borstel
* een luchtverfrisser
* genoeg toiletpapier
* een prullebakje
* een toiletblokje
* een handdoekje
* een zeepje.
Ik heb wel een fonteintje maar geen zeep en handdoekje (had ik vroeger trouwens wel). Zelf loop ik altijd direct naar de badkamer om mijn handen te wassen. Daar staat Rituals handzeep en lotion
Gast- Gast
Wij hebben echt een enorm grote wc haha.. 3m lang en ruim 1m breed..
Maar er staat naast een wc en een badkamer-achtig-meubel verder niets in.. Ik heb geen toiletblokje want dat vind ik smerig en ook geen prullenbakje, op de één of andere manier vind ik dat nooit zo hygiënisch. Lege toiletrollen gooien we meteen weg en ik word bijna nooit meer ongesteld (mirena spiraal). Ik heb wel altijd een mandje er staan met geurende dingen en nog een geurding.. en er staat nog een grote felgroene nepplant Handdoekjes/toiletpapier/luchtverfrisser/zeepje is altijd aanwezig..
Maar er staat naast een wc en een badkamer-achtig-meubel verder niets in.. Ik heb geen toiletblokje want dat vind ik smerig en ook geen prullenbakje, op de één of andere manier vind ik dat nooit zo hygiënisch. Lege toiletrollen gooien we meteen weg en ik word bijna nooit meer ongesteld (mirena spiraal). Ik heb wel altijd een mandje er staan met geurende dingen en nog een geurding.. en er staat nog een grote felgroene nepplant Handdoekjes/toiletpapier/luchtverfrisser/zeepje is altijd aanwezig..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Mijn 'berging' is tegenover de douche. De borstel zit al drie jar in een houder, de houder zit al drie jaar in het schuim en het geheel zit al drie jaar in de doos. Als ik mijn toilet schoonmaak, haal ik de doos tevoorschijn (klinkt zooo fout, maar daar heb ik de laatste dagen vaker last van), borstel de toilet, spoel het toilet door, doe de borstel nog even extra door het toilet, doe een scheutje chloor in de houder van de borstel en zet hem weer in de berging.Marin schreef:Waarom ligt jouw wc borstel in de berging? Is je wc zo klein? Als je schoon heb gemaakt, moet je dan met dat natte ding t huis door om m weer op te bergen? Dat kleine stukje tussen wc en opbergplek naast de wc vind ik al vies als t drupt. Hoe doe jij dat dan?
Tijdens het verbouwen van de badkamer hebben ze wel alle badkamerspullen besteld en deze zijn ook geleverd. Maar tijdens het opbouwen hebben ze geen rekening gehouden met het ophangen van deze dingen. Zelfs als ik er een plastic borstelhouder met borstel neer zou zetten voor de gasten, dan nog zitten ze praktisch met hun 'dinges' in de borstel. Ook niet erg fijn.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Traptreden in toilet
» Tegels toilet
» Toilet decoratie?
» fonteintje in toilet??
» nav: Show je toilet!
» Tegels toilet
» Toilet decoratie?
» fonteintje in toilet??
» nav: Show je toilet!