Toilet schoonmaken
+28
Caresses
Rovine
PapillonRose
Mizz_S
nina
Bolleke
blondje1313
Elsje
Beachgirl
Lindsya
Schaapke
rianne287
Shisha
mandarijn
VeryCherry
Flinder
Ugly Betty
Caroow
Kabouter
Snoes
Atelier Madame
Marie
Zwerver
Oasis
Sarah1985
Jerry
Roze Roos
Jeanette
32 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Toilet schoonmaken
Ik woon nog thuis, dus meestal mijn moeder haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik woon alleen dus meestal 1 x per week goed en 2-3 x per week een beetje bleek erin!
Las in een ander topic dat iemand elke dag de wc schoon maakt
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
N.a.v. daarvan heb ik dit topic ook geopend..Roze Roos schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:En hoe vaak doet je moeder dat?
Haha sowieso 2x in de week, maar wij hebben 3 wc's thuis. En soms nog iets vaker.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Te weinig
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Haha aaah ok! Ik dacht al "ik zeg maar niks, mensen zullen nog denken dat ik een vies meisje ben"
Roze Roos- Ratel
soms dagelijks soms om de dag. Hangt vanaf hoe vies die is. Of als iemand ziek is ofzo. Doe wel dagelijks glorix in de wc. En ook wel vaak een vochtig doekje over de bril, hebben een zware bril daar zie je alles op
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
_Donnaa schreef:N.a.v. daarvan heb ik dit topic ook geopend..Roze Roos schreef:
Nou zo absurd vind ik dat niet hoor. Ik maak 'm zelf zo'n 2 keer per week schoon. En dan 1x per week met bleek in de pot
Gast- Gast
2x in de week is toch iets heel anders dan dagelijks..Razz_ schreef:_Donnaa schreef:N.a.v. daarvan heb ik dit topic ook geopend..Roze Roos schreef:
Nou zo absurd vind ik dat niet hoor. Ik maak 'm zelf zo'n 2 keer per week schoon. En dan 1x per week met bleek in de pot
Gast- Gast
Ik maak 'm 2x per week schoon en 1x grondig, meestal in het weekend.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ja inderdaad, dagelijk is wel heel enthousiast..
Roze Roos- Ratel
Paris1985 schreef:soms dagelijks soms om de dag. Hangt vanaf hoe vies die is. Of als iemand ziek is ofzo. Doe wel dagelijks glorix in de wc. En ook wel vaak een vochtig doekje over de bril, hebben een zware bril daar zie je alles op
Als ik m'n wc schoonmaak, doe ik dat niet 'omdat ie zo vies is' maar meer het idee 'hij moet weer schoongemaakt worden'... Is die van jou dan echt vies-vies als in spetters op de bril en sporen in de pot?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
IrmaLaPoes schreef:Ik maak 'm 2x per week schoon en 1x grondig, meestal in het weekend.
Ik ook. Wij werken beide de hele week en s'avonds en in het weekend zijn we veel weg. Zoveel wordt het toilet dus niet gebruikt.
Gast- Gast
IrmaLaPoes schreef:Ik maak 'm 2x per week schoon en 1x grondig, meestal in het weekend.
+1.
Gast- Gast
+2Alex schreef:IrmaLaPoes schreef:Ik maak 'm 2x per week schoon en 1x grondig, meestal in het weekend.
+1.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik woon in een studentenhuis met 10 studenten en 2 wc's.. Bij ons worden helaas de toiletten maar 1x per week schoongemaakt, veel te weinig als je het mij vraagt.
Ook hangt er nooit een toiletblok o.i.d. in het toilet, maar daar heb ik verandering in gebracht. Ik vind het vies als zo'n wc maar 1x per week wordt schoongemaakt er niks van schoonmaakmiddel in hangt...
Ook hangt er nooit een toiletblok o.i.d. in het toilet, maar daar heb ik verandering in gebracht. Ik vind het vies als zo'n wc maar 1x per week wordt schoongemaakt er niks van schoonmaakmiddel in hangt...
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Ja toen ik op kamers woonde poetste ik er ook vrolijk op los, had ook een beetje vieze huisgenoten
Roze Roos- Ratel
1 keer in de week Zijn allebei toch de hele dag niet thuis..
Maar wat is het verschil tussen uitgebreid en even snel? Ik doen altijd bleek/wcschoonmaakmiddel oid in de pot, ff goed met de borstel erdoorheen. Vervolgens de wc helemaal afnemen met een doekje met allesreiniger..
Maar wat is het verschil tussen uitgebreid en even snel? Ik doen altijd bleek/wcschoonmaakmiddel oid in de pot, ff goed met de borstel erdoorheen. Vervolgens de wc helemaal afnemen met een doekje met allesreiniger..
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
1/2 keer in de week. Mijn vriend plast zittend, dus heb ook geen last van plasspetters
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:1 keer in de week Zijn allebei toch de hele dag niet thuis..
Dit is bij mij even snel. En bij uitgebreid dan doe ik ook even de wc-mat in de was, vloertje stofzuigen en dweilen, de deur afnemen (want spetters ), raamkozijn afnemen (daar komt ook stof) en een nieuwe zak in het prullenbakje.
Gast- Gast
1x per week grondig. Als we vrij zijn dan doe ik het meestal nog een keer per week snel. Wij werken beiden fulltime overdag, dus megaveel wordt het toilet niet gebruikt hier. En van plasspetters hebben we gelukkig ook geen last.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
wc-eend schreef:+2Alex schreef:IrmaLaPoes schreef:Ik maak 'm 2x per week schoon en 1x grondig, meestal in het weekend.
+1.
Hier gaat het ook zo..en grondig is meteen met de badkamer mee, we hebben geen aparte wc.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Voegen vloertegens badkamer / toilet schoonmaken
» Show je toilet
» Toilet decoratie?
» Traptreden in toilet
» Tegels toilet
» Show je toilet