Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je een visite vriendelijk toilet?

+40
Le Chat Noir
Caresses
Prosecco
Parisienne
Sushi
Sylvana
Feline
Pannetoet
Lilypie
Mari
Alex
Snoes
Arwyn
minoessepoes
Verona
Rouxxxe
RYW
Pien
Lejow
Zwerver
Ooh La La!
SuzieQ
Lady Starstruck
Kalamina
Mizz_S
Ibbeltje
kajaka88
M@niek
Dennenappel
Fayebella
Sarah1985
Dora
Zonnetje
PapillonRose
sanne-84
Marin
Benthe
Rush
Tania
Blair
44 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heb je een visite vriendelijk toilet?  Empty Heb je een visite vriendelijk toilet?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 6:01

Dus is er op jouw toilet aanwezig:

* een wc-borstel
* een luchtverfrisser
* genoeg toiletpapier
* een prullebakje
* een toiletblokje

Als je een fonteintje hebt, heb je daar dan ook:

* een handdoekje
* een zeepje

Laatst aangepast door Forumster op ma 16 jul 2012 - 6:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een visite vriendelijk toilet?  Empty Re: Heb je een visite vriendelijk toilet?

Bericht  Blair ma 16 jul 2012 - 6:02

Ja, heb ook een gastendoekje & zeep aan mijn fonteintje hangen, en mooie foto's waar ze naar kunnen kijken (lol) Laughing
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Heb je een visite vriendelijk toilet?  Empty Re: Heb je een visite vriendelijk toilet?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 6:05

Ook alle bovenstaande dingen welke genoemd zijn + meestal liggen er ook nog wel tijdschriften Wink

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 16 jul 2012 - 6:07

Ja alleen de luchtverfrisser is op maar normaal hangt die er ook.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush ma 16 jul 2012 - 6:11

Ja dat heb ik allemaal en ik heb ook nog zo`n geurstokje ding en tampons en wat ander spul in een mandje liggen. Dat gebruik ik zelf niet, maar je weet nooit wie het nodig kan hebben.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 6:13

Mijn toilet is in de badkamer! Ik heb alles wat je noemt, en ik heb een pot met tampons/maandverband staan. Ook liggen er tijdschriften & boeken, dus men hoeft zich niet te vervelen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 6:16

Mijn toilet is ook in de badkamer! Alles wat je noemt is aanwezig. In de badkamerkast staat ook een doosje tampons en een pakje maandverband, maar ik weet niet of mensen in die kast gaan neuzen.. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 6:16

Alle dingen in de openingspost.

Gast
Gast

Bericht  Benthe ma 16 jul 2012 - 6:23

Het meeste wel, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet altijd op let. Wij hebben namlijk twee wc's en ik kom zelf eigenlijk nooit op de wc beneden. Dus die staat soms weken ongebruikt. En als er dan eens visite komt dan denk ik op eens: oh jee, is het toilet eigenlijk wel schoon/fris/met voldoende toiletpapier e.d?
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Marin ma 16 jul 2012 - 6:26

Ook alles en met visite zelfs een kaarsje aan voor de gezelligheid en geur.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  sanne-84 ma 16 jul 2012 - 6:27

yep+ puzzelboekje.

alleen helemaal visitevriendelijk is ie niet, hij kan namelijk niet op slot:lol:
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  PapillonRose ma 16 jul 2012 - 6:30

Ik heb geen handdoekje in het toilet Embarassed Zeg er ook altijd bij dat de handen ook in de keuken gewassen kunnen worden. De reden dat ik dat niet heb is dat het namelijk erg onfris is om een handdoekje in dezelfde ruimte als het toilet te hangen, en je handen daar aan afvegen heeft daardoor niet zoveel nut. Toen ik in mijn vorige huis het toilet in de badkamer had zat mijn tandenborstel ook mooi in een kastje en niet open en bloot op de wastafel Razz Heb verder geen smetvrees hoor, maar van de wc ben ik toch wel vies, ook al maak ik hem schoon.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 6:33

PapillonRose schreef:Ik heb geen handdoekje in het toilet Embarassed Zeg er ook altijd bij dat de handen ook in de keuken gewassen kunnen worden. De reden dat ik dat niet heb is dat het namelijk erg onfris is om een handdoekje in dezelfde ruimte als het toilet te hangen, en je handen daar aan afvegen heeft daardoor niet zoveel nut. Toen ik in mijn vorige huis het toilet in de badkamer had zat mijn tandenborstel ook mooi in een kastje en niet open en bloot op de wastafel Heb je een visite vriendelijk toilet?  1578173417 Heb verder geen smetvrees hoor, maar van de wc ben ik toch wel vies, ook al maak ik hem schoon.

Huh vliegen de bacterien van het toilet rond dan? Ik heb maar één badkamer/toilet en daar staat ook nog eens mijn wasmachine in maar ik heb wel gewoon mijn tandenborstel op de wastafel staan hoor..

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje ma 16 jul 2012 - 6:37

Bij mij is alles aanwezig, behalve een toiletblokje. Die had ik wel, maar is op em ik heb nog geen nieuwe gekocht.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  PapillonRose ma 16 jul 2012 - 6:37

Zoey schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb geen handdoekje in het toilet Embarassed Zeg er ook altijd bij dat de handen ook in de keuken gewassen kunnen worden. De reden dat ik dat niet heb is dat het namelijk erg onfris is om een handdoekje in dezelfde ruimte als het toilet te hangen, en je handen daar aan afvegen heeft daardoor niet zoveel nut. Toen ik in mijn vorige huis het toilet in de badkamer had zat mijn tandenborstel ook mooi in een kastje en niet open en bloot op de wastafel Heb je een visite vriendelijk toilet?  1578173417 Heb verder geen smetvrees hoor, maar van de wc ben ik toch wel vies, ook al maak ik hem schoon.

Huh vliegen de bacterien van het toilet rond dan? Ik heb maar één badkamer/toilet en daar staat ook nog eens mijn wasmachine in maar ik heb wel gewoon mijn tandenborstel op de wastafel staan hoor..
Ja, dat doen ze. Wist ik eerst ook niet, en had dat eerder ook gewoon zo. Niks van gekregen ook volgens mij hoor. Maar ik zag eens een programma op tv waar ze dat soort dingen onderzochten. En als je het toilet doorspoelde waren er binnen een straal van een aantal meter allerlei bacteriën terug te vinden. Alleen de gedachte deed me meteen mijn tandenborstel opbergen Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Rush ma 16 jul 2012 - 6:38

Ik koop trouwens wel altijd een nieuw toiletblokje, geen navulling.

Vind het echt enorm ranzig om dat oude ding eruit te moeten halen en er dan een nieuw in te drukken. Nee hoor, dan betaal ik wel €1 extra, brr!! pale
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Dora ma 16 jul 2012 - 7:11

Alles wat je neer hebt gezet, behalve een fonteintje met zeep en handdoekje.

Ook liggen er tampons en maandverband.
En qua lectuur hebben we een heleboel geboortekaartjes aan de binnenkant van de deur gehangen.

Maar visite-vriendelijk is ie niet, want mensen die langer zijn zitten met de knieën in hun nek.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Sarah1985 ma 16 jul 2012 - 7:15

op dit moment

De wc papier zit nog 1 rol in de houder
de toilet blok is leeg

Maar de wc is wel schoon en netjes. Hebben een fotobord met hele leuke foto's erop en een quest scheurkalender die ook erg leuk is. Veel gasten lezen daar altijd even op
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Fayebella ma 16 jul 2012 - 7:27

Bijna alles uit de openingspost. Alleen geen toiletblokje in de wc. Ik vind die dingen zo vies. Die komen er niet in, met name als ik de oude eruit moet halen. Bah.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Dennenappel ma 16 jul 2012 - 7:40

Alles uit de openingspost op een toiletblokje en zeepje na.
Wel allemaal vrolijke kaartjes waar je op uit kijkt als je zit en een scheurkalender vol wijsheden.
De badkamer zit direct naast de wc, zelf was ik daar mijn handen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  M@niek ma 16 jul 2012 - 7:53

Forumster schreef:Dus is er op jouw toilet aanwezig:

* een wc-borstel
* een luchtverfrisser
* genoeg toiletpapier
* een prullebakje
* een toiletblokje

* een handdoekje
* een zeepje

Alles is aanwezig van bovenstaand lijstje. In het prullenbakje zit bij mij ook een zakje.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  kajaka88 ma 16 jul 2012 - 8:00

* een wc-borstel -ja
* een luchtverfrisser - ja
* genoeg toiletpapier - ja
* een prullebakje -ja
* een toiletblokje -nee, vind ik vies!

* een handdoekje -ja
* een zeepje -ja, een zeeppompje
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Ibbeltje ma 16 jul 2012 - 8:20

Zonnetje schreef:Bij mij is alles aanwezig, behalve een toiletblokje. Die had ik wel, maar is op em ik heb nog geen nieuwe gekocht.

Nou ik had een nieuwe gekocht maar die is nergens meer te vinden scratch Dus maar weer een nieuwe halen van de week.

Voor de rest heb ik wel alles. Oh alleen weet ik even niet of momenteel de luchtverfrisser in het kastje staat of op het randje. (overigens is onze wc ook in de badkamer)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Mizz_S ma 16 jul 2012 - 8:30

Ja, alle dingen die je noemt heb ik. Verder een mandje met wat maandverband/inlegkruisjes/tampons etc. En een kalender, lijst met foto's en schilderijtje om gezellig naar te kijken... Laughing
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Kalamina ma 16 jul 2012 - 8:38

Ik heb al het bovenstaande, en ook nog een bakje tampons in alle maten en een pakje vochtig toiletpapier.

Kalamina
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 06-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: