Show je toilet
+5
Plien84
Sarah1985
Error
kajaka88
SuzieQ
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Show je toilet
Hij is geloof ik wel al eens voorbij gekomen, maar ik wil nog wel eens wc's zien
Wij zijn bezig met ons toilet, hij is gesloopt en de stellage (hoe noem je zo'n ding?) staat ook. Nu moet alles nog gestuukt worden en betegeld. Uiteindelijk wordt de vloer en de achterkant van het toilet grijs (30x60 tegels) en de muren wit (ook 30x60). We krijgen een wit fonteintje met een wit kastje eronder. Het wordt tot de helft betegeld en de bovenste helft wil ik ook gewoon wit schilderen en dan een mooie spiegel tegen de muur. Eigenlijk wil ik graag zo'n marokkaanse lamp, maar de lichtaansluiting zit tegen de muur ipv aan het plafond. Heel raar eigenlijk, en ook wel jamme,r maar dat wordt een lamp tegen de muur.
Wij zijn bezig met ons toilet, hij is gesloopt en de stellage (hoe noem je zo'n ding?) staat ook. Nu moet alles nog gestuukt worden en betegeld. Uiteindelijk wordt de vloer en de achterkant van het toilet grijs (30x60 tegels) en de muren wit (ook 30x60). We krijgen een wit fonteintje met een wit kastje eronder. Het wordt tot de helft betegeld en de bovenste helft wil ik ook gewoon wit schilderen en dan een mooie spiegel tegen de muur. Eigenlijk wil ik graag zo'n marokkaanse lamp, maar de lichtaansluiting zit tegen de muur ipv aan het plafond. Heel raar eigenlijk, en ook wel jamme,r maar dat wordt een lamp tegen de muur.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Show je toilet
Niet heel spannend nog.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Niet quoten aub
Laatst aangepast door Plien84 op wo 6 feb 2013 - 6:51; in totaal 1 keer bewerkt
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg het maar niet voor elkaar om foto's te plaatsen.
Maar hier is ie erg klein, meer dan de pot met het waterresevoir past er niet in.
Wanneer je op de pot zit kijk je naar de deur (en als je wat langer bent heb je je knieën in je nek ongeveer), en die deur hang vol met geboortekaartjes
Maar hier is ie erg klein, meer dan de pot met het waterresevoir past er niet in.
Wanneer je op de pot zit kijk je naar de deur (en als je wat langer bent heb je je knieën in je nek ongeveer), en die deur hang vol met geboortekaartjes
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
SuzieQ schreef:Hij is geloof ik wel al eens voorbij gekomen, maar ik wil nog wel eens wc's zien
Grappig, klinkt precies als ons toilet! Toen we dit huis kochten was het toilet een hele vieze groene kleur met bruinige tegeltjes. Alle tegels zijn eruit gesloopt en het toilet is opnieuw gestuukt. Er zitten nieuwe witte grote tegels op, horizontaal. We hebben 1 brede strip met allemaal kleine tegeltjes in het grijs op de muur. Op de vloer zitten donkere grijze marmeren tegels, met een soort gouden waas er over. Een witte vierkanten fonteintje, een hangend toilet met soft close bril. De muren en het plafond gaan we wit schilderen, en we hebben een klein Marokkaans hanglampje. Als het allemaal af is zal ik foto's plaatsen.
Gast- Gast
Toen ie net af was. Er staat nu nog wat deco in.
Edit: dit was voor trouwens
Edit: dit was voor trouwens
Gast- Gast
Haha dat is een héle verbetering charlie
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Mooi hor! Wou dat mijn vriend zo handig was ( voor de badkamer dan )
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Wow Charlie wat een verschil zeg!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: