Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moe en veel drinken

3 plaatsers

Ga naar beneden

moe en veel drinken Empty moe en veel drinken

Bericht  chipa zo 15 jul 2012 - 1:43

Ik maak me een beetje zorgen de laatste tijd. F drinkt echt ontzettend veel. Naast zijn papje en flesje (samen 400cc) drinkt hij ook nog 3x 200 cc water/sap. Totaal dus ongeveer 1 liter vocht per dag. Ik vind dit best veel voor een jochie van 13 maanden. Of valt dat wel mee?
Daarnaast slapt hij de laatste tijd veel en lang. Zijn ochtendslaapje was gisteren bijvoorbeeld 3 uur! 's middags nog eens 2 uur en 's nachts slaapt hij 12 uur. En dan nog heeft hij vaak van die rode kringen onder zijn ogen.
Hij is verder niet ziek, en eet als een bouwvakker.
Ik heb verder geen referentiekader dus ben even benieuwd of de hoeveelheid die hij drinkt en slaapt redelijk normaal is voor zijn leeftijd.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moe en veel drinken Empty Re: moe en veel drinken

Bericht  Ezzer zo 15 jul 2012 - 1:45

Mijn zoon drinkt gemiddeld ook zo iets op een dag. Zeker nu het wat warmer is drinkt hij die hoeveelheid.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moe en veel drinken Empty Re: moe en veel drinken

Bericht  Filoria zo 15 jul 2012 - 1:47

Ik kan me nog herinneren dat Tomas precies hetzelfde deed toen hij die leeftijd had: veel drinken en veel slapen. 's Nachts sliep hij ook het klokje rond en dan overdag nog een uurtje of drie. En we moesten zijn luier heel vaak verschonen door al het drinken en plassen.

Hoe komt je zoon verder over? Fit en vrolijk? Dan zou ik me geen zorgen maken. Liever teveel drinken en slapen dan te weinig.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

moe en veel drinken Empty Re: moe en veel drinken

Bericht  Ezzer zo 15 jul 2012 - 1:49

Mijn zoon slaapt trouwens de laatste tijd ook meer. Eerst hadden we een periode dat hij 1x een slaapje van 2 á 3 uur deed. Nu slaapt hij makkelijk 2x 2 uur.

S. is wel beweeglijker geworden. Is nu echt gaan kruipen en loopt nu veel (langs de tafel e.d.) dus ik denk dat daar de slaap en evt de dorst vandaan komt.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moe en veel drinken Empty Re: moe en veel drinken

Bericht  chipa zo 15 jul 2012 - 1:50

Verder is hij ontzettend vrolijk en van alles aan het ontdekken. Tot 7-8 maanden sliep hij nauwelijks overdag en had geen rimte (sinds we bij een chiropractor zijn geweest die erachter kwam dat hij waarschijnlijk zijn sleutelbeen heeft gebroken bij de bevalling en hem daarvoor heeft behandeld wel). Dus het is ook echt even wennen dat hij zoveel slaapt. Ben blij dat hij zo goed drinkt hoor, maar leek me zoveel.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moe en veel drinken Empty Re: moe en veel drinken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum