Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even klagen (veel drinken in de nacht)

+7
Sanne
Happydobby
sanne-84
Linda
Dora
Paper Crown
Caroow
11 plaatsers

Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Caroow di 6 aug 2013 - 17:17

R heeft een hele tijd van 21.00 tot ongeveer 06.30 geslapen, maar nu is het al een ruime week feest hier in de nacht. Elke keer drinkt hij om 21.00, dan brengen we hem naar bed. Hij wordt wakker om ongeveer 0.30, 2.00, 3.30, 5.00 en 6.30. Hij wil echt drinken, anders stopt hij niet met huilen.

Ik ben de hele dag moe en doe dus bijzonder weinig in huis. Mijn vriend wordt sporadisch een keer 's nachts wakker en reageert dan heel aangebrand, waardoor ik nog minder vrolijk mijn bed uit ga smorgens. Ik ben dan zo lui als wat, en daar ergert mijn vriend zich weer aan, ik erger me daar weer aan omdat ik vind dat hij niet zulke hoge eisen moet stellen.


Ik snap dat hij het vervelend vindt dat er naar zijn maatstaven te weinig gebeurd in huis, maar het komt niet helemaal bij hem binnen hoe vaak ik wakker ben 's nachts. En R kan er natuurlijk helemaal niks aan doen, dorst is dorst maar ik ben blij als hij straks 6 maanden is, als het dan nog steeds zo'n feest is weet ik niet hoe lang ik dan nog door ga met borstvoeding.

Sleep Sleep Sleep 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Paper Crown di 6 aug 2013 - 17:25

Hier precies zo, niet dat aangebrande van man, we hebben daar over gesproken maar geloof me maar je bent net zo vermoeid als je even een beetje drinken moet gaan geven omdat je evengoed wakker moet worden, verschil is dat je vriend dan ook kan gaan maar zie flesvoeding aub niet als holy grail want het werkt niet per se zo dat ze er van doorslapen. Julian was gisteravond om 21:30 knock out, 00:00 - 01:45 - 03:51 - 05:00 en 05:50:shock: 

Doodmoe ben je.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Caroow di 6 aug 2013 - 17:51

Ja fv is vast ook de oplossing niet, maar dat kan ik ook eens uit handen geven natuurlijk. Ik ben nu maar eerder naar het werk gegaan omdat hier de espresso zo sterk is. Ik kan niet wachten tot ik weer op bed kan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Dora di 6 aug 2013 - 17:56

Kan het geen sprongetje zijn van R.?
En ik geloof dat er veel zijn die met 4 maanden een dipje hebben wat betreft de bv.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Linda di 6 aug 2013 - 18:43

Vervelend hè caroow! Mijn zoon slaapt al vanaf z'n geboorte zo slecht. Echt vermoeiend. De laatste weken spant hij weer de kroon. Misschien is er rond 4 maanden een ontwikkelingssprong?

Mijn dochter had trouwens hetzelfde. Zij sliep door met 22 maanden.
Of was je op zoek naar peptalk? Die kan ik niet geven. Razz 

Man en proberen in de nacht zo min mogelijk met elkaar te praten, want we katten veel te erg tegen elkaar. En dat maakt het allemaal nog vervelender.

Hoe slaapt hij overdag? Probeer een dutje met hem mee te doen. Met een eerste kind kan dat nog en dat kan al wat verlichting geven.

Sterkte! En tot ziens in het nachtoudertopic. Sleep 

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  sanne-84 di 6 aug 2013 - 18:48

Met flesvoeding zou je t zelfde kunnen hebben. En dan zou je vriend t wel kunnen doen, maar waarschijnlijk word jij daar ook wakker van. Knap dat je vriend er bijna niet wakker van wordt.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Linda di 6 aug 2013 - 18:51

sanne-84 schreef:Met flesvoeding zou je t zelfde kunnen hebben. En dan zou je vriend t wel kunnen doen, maar waarschijnlijk word jij daar ook wakker van. Knap dat je vriend er bijna niet wakker van wordt.

Volgens mij slaapt R. bij caroow in bed.
Onze zoon slaapt ook bij ons in bed en mijn man wordt er ook niet wakker van. Lijkt me heerlijk om een man te zijn! Soms ben ik echt jaloers op zijn nachten!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Happydobby di 6 aug 2013 - 19:48

R. is 4 maanden en 2 weken:lol:  die fase hadden wij ook, duurde 2 weken en toen sliep hij weer door.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Sanne di 6 aug 2013 - 19:51

Wij hadden die fase ook, maar hier is hij nooit geëindigd Laughing 
Sorry, Caroow, dat wilde je vast niet horen...

Al is mijn dochter vanaf een maand of 11 wel langzaamaan minder gaan drinken 's nachts. Ze zit nu nog op 1 voeding echt midden in de nacht. Meestal dan, afgelopen nacht niet helaas.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Darius di 6 aug 2013 - 19:54

Wij hebben ook wel die fases gehad, maar hier gaan de nachten de laatste twee maanden echt super de puper. Rond 19:00 naar bed, rond 22:00 uur nog een droomvoeding bij mij in bed en daarna pit ze door tot de volgende ochtend. Het is vaker 8 uur dat ze wakker wordt dan 06:30 uur.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Teddyaapje di 6 aug 2013 - 22:06

Rond de 4 mnd had im n productiedip, misschien heb je daar ook last van. T zou ook door t weer kunnen komen dat hij meer vocht nodig heeft. Zou wel fijn zijn als dat de oorzaak is..

Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Bimbam di 6 aug 2013 - 22:32

Sanne schreef:Wij hadden die fase ook, maar hier is hij nooit geëindigd Laughing 
Sorry, Caroow, dat wilde je vast niet horen...

Hier hetzelfde, al maanden helaas. En mijn vriend wordt er (meestal) ook niet wakker van. Ik begrijp dat niet, hoe kun je nu niet wakker worden van een huilende baby die naast je ligt (T slaapt bij ons in bed)? Maar aan de andere kant, ik word al maanden niet meer wakker als zijn wekker gaat...

Anyway, ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel eens over nagedacht heb om te stoppen met borstvoeding. Maar dan? Dan wordt ie (waarschijnlijk) nog steeds tig keer per nacht wakker en kost het veel meer moeite om hem weer verder te laten slapen. Dus ik ga gewoon door met de borstvoeding (ook omdat ik eigenlijk toch al geen fv wilde geven). Ooit wordt het beter Sleep 

O, en net als Linda ben ik wel eens jaloers op mijn vriend, behalve dan dat hij werkt en ik niet, dus ik kan 's ochtends wat langer bijslapen zodat ik toch redelijk uitgerust ben.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Caroow wo 7 aug 2013 - 0:58

Het is ook zo fijn dat iedereen in mijn omgeving zegt dat zijn of haar baby op R's leeftijd al laaaaang door sliep, gewoon van 7 tot 7.

En ik verwen R omdat ik hem bij ieder kikje uit bed haal Neutral 

Ik moet ook stoppen met dat gedoe met voeden op verzoek, gewoon op schema, en 's nachts niks geven! (En daarom kan hij nog niet rollen, hij ligt de halve dag bij jou te drinken, dat is niet goed voor zijn ontwikkeling hoor!)

Sad  Sad  Sad 

R begint altijd in zijn eigen ledikantje, maar halverwege de nacht laat ik hem naast mij liggen, dan kan ik gewoon slapen tijdens het voeden. Hij ligt niet tussen ons in, maar tussen mij en zijn ledikantje, dus daar wordt mijn vriend niet wakker van. Vaak maakt hij in zijn slaap wel een (onaardige) opmerking, waardoor ik hem op dat moment echt een paar nachtvoedingen 'gun'. Als hij wel echt wakker is vraagt hij vaak of hij moet helpen of iets, dat dan weer wel.


Zo, en nu ga ik een red bul drinken en van de chaos om mij heen weer een toonbaar huis maken Sleep 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Bimbam wo 7 aug 2013 - 1:14

Tsja, de eerste vraag die mensen stellen na hé, hoe gaat het? is toch altijd en, slaapt hij al door?

En verder ontwikkelt iedere baby zich in zijn eigen tempo, dus blijkbaar is hij gewoon nog niet toe aan omrollen. O, en laat je niet zo onzeker maken, iedereen weet het toch altijd beter. laughcry
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  tweeling wo 7 aug 2013 - 1:30

Inderdaad mensen hebben toch altijd wel wat te zeggen, maar het is jullie kindje dus je moet gewoon doen wat goed voelt! Oja mijn dochter rolde 'pas' met 6 maanden. Ze kruipt ook nog niet echt en daar hoor ik ook vaak van: goh nu nog niet?! Heel vermoeiend Laughing
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen (veel drinken in de nacht) Empty Re: Even klagen (veel drinken in de nacht)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum