Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het houd-je-uitgaven bij-topic

+20
Happinaz
Gympie
Tiana
Bliss
Lousanne
nijntje4
Feline
Shisha
Error
SuzieQ
Blond
Arwyn
Mizz_S
Stuiterbal
Atelier Madame
Esperanza
loura
Suus
Jeanette
Poubelle
24 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 3 Empty Re: Het houd-je-uitgaven bij-topic

Bericht  Poubelle do 19 jul 2012 - 6:30

Schoenen zijn leuk, Smikk!

Chance ik duim ook voor je! Dat is een goede reden om minder te winkelen!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 3 Empty Re: Het houd-je-uitgaven bij-topic

Bericht  Blond za 21 jul 2012 - 4:39

Okee FAAL!! Ik wist al dat ik naar de Primark ging vandaag haha! Ik heb een broek, 2 t-shirts, oorbellen, haarborstel en reinigingsdoekjes gekocht. Was 41 euro (oke valt wel mee dus, als je kijkt wat ik allemaal heb gekocht). En een rokje bij de Steps gekocht (vond ik al leuk voordat het in de aanbieding was).

Schade vandaag: 56 euro.

Maar het is wel allemaal heel leuk
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond za 21 jul 2012 - 5:36

Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 3 0fb7ef4f

De broek en 1 van de shirtjes. Ik moet het natuurlijk wel ff met jullie delen. (lekker kleurrijk met m'n Blond Amsterdam dekbedovertrek en Pip Studio kussens).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lousanne za 21 jul 2012 - 5:39

Haha, een topic om elkaar te stimuleren om te bezuinigen met shoppen, en wordt iedereen lekker gemaakt met plaatjes en beschrijvingen vani nieuwe spullen;)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Esperanza za 21 jul 2012 - 6:30

Oeps Chance!
Maar het is wel heel erg leuk!

Waar heb je dat blond dekbedovertrek vandaan? Die vind ik echt heel erg leuk!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Jeanette za 21 jul 2012 - 6:39

Chance, ik duim mee voor je huisje! En wat een gave broek heb je gekocht! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 1:30

Ik ben Chance-fan :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 1:53

Straks, al ik geen inkomen meer heb kom ik hier meeschrijven goed? :P Dan mag ik niks uitgeven Had ik nu al meegedaan had ik echt schaamteloos gefaald.. :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 22 jul 2012 - 2:28

Smikkell schreef:Ik ben Chance-fan :cheering:

Haha cool! Ik vind jou ook leuk Very Happy

@Esperanza: dat overtrek heb ik twee jaar geleden bij De Bijenkorf gekocht, tijdens de Dolle Dwaze Dagen. Ik weet niet of het nog steeds in de collectie zit..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss zo 29 jul 2012 - 9:13

Ik meld me hier ook met een voornemen: de hele maand augustus niet shoppen!! Ongemerkt geef ik ook veel te veel uit aan kleding en accessoires... Nooit veel tegelijk, maar steeds kleine beetjes, die bij elkaar toch behoorlijk aantikken. Ik mag alleen iets kopen voor de bruiloft die ik in september heb en verder niks! Ik heb ook nog een vrijgezellenfeest, dus het wordt sowieso toch nog een dure maand helaas Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Tiana wo 1 aug 2012 - 7:23

Ik heb vanaf nú ook een no-buy. Heb vandaag te veel geld uitgegeven en vorige maand ook al, waardoor ik steeds geld over moet maken van mijn spaarrekening (wat absoluut niet daarvoor bedoeld is)! Dus ik mag vanaf nu tot eind september in principe niks meer kopen, behalve dingen die echt noodzakelijk zijn.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gympie di 7 aug 2012 - 23:43

Ik heb ook een shopverbod en daarnaast moet ik ook effectiever omgaan met boodschappen en de voorraad die ik nog heb.

Het enige waar ik voor mag kijken zijn schoenen en een jasje voor een bruiloft. Verder mag ik echt niks meer. Zelfs niet de blazer van de Zeeman. Sterk zijn. Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 3 394967
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Happinaz di 7 aug 2012 - 23:54

Ik heb trouwens de H&M gids gewoon weggegooid nadat hij binnen was Embarassed .
Het heeft wel geholpen want er staat geen bestelling uit! Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 3 281626781
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  litllejoy di 7 aug 2012 - 23:54

Hier nog eentje met een shopverbod... In juni en juli ook veel te veel uitgegeven, waardoor ik elke keer van m'n spaarrekening moest terug storten. En laat dat bij mij nou ook niet de bedoeling zijn.
De komende 3 maanden maar eens even heel goed uitkijken. Heb helaas nog wel een heleboel verjaardagen en feestje in de planning staan, dus die kosten wel weer wat geld.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Bliss do 30 aug 2012 - 8:18

Bliss schreef:Ik meld me hier ook met een voornemen: de hele maand augustus niet shoppen!! Ongemerkt geef ik ook veel te veel uit aan kleding en accessoires... Nooit veel tegelijk, maar steeds kleine beetjes, die bij elkaar toch behoorlijk aantikken. Ik mag alleen iets kopen voor de bruiloft die ik in september heb en verder niks! Ik heb ook nog een vrijgezellenfeest, dus het wordt sowieso toch nog een dure maand helaas Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 3 1371890812

Yes, nog één dag en ik heb me aan mijn voornemen gehouden! Heb 0,0 gekocht aan kleding en accessoires! (alleen dus een jurk voor die bruiloft) In september trek ik dit nog ff door, aangezien ik nog steeds geen cent te makken heb. Mag alleen het hoognodige kopen, maar het liefst zo weinig mogelijk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Poubelle do 30 aug 2012 - 8:35

Wat goed, Bliss!

Bij mij gaat het ook redelijk.
Ik ben minder gaan werken dus ik kan het gewoon niet betalen.
Elke week pin ik een vast bedrag en daar moet ik die week mee doen. Tot nu toe gaat het goed!
Mijn ouders geven 7 oktober een feest en daarvoor wil ik wel een nieuw jurkje hebben, maar voor de rest koop ik niets meer!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Kaboutertje do 30 aug 2012 - 9:37

Ik wil mezelf ook een shopverbod opleggen..! Maar als ik over 2 weken in Essen ben (PRIMARK I love you ) dan kan ik me vast en zeker niet inhouden... :nopompom:
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 10:10

Nóg vier paar nieuwe schoenen, berg kleding, primark, lappendag, h&m bestelling....

Ik meld me toch maar aan! Geen kleding, schoenen em kringloop voorlopig!

Gast
Gast

Bericht  Anmy do 30 aug 2012 - 10:16

Ik doe ook mee, ik koop ook ongemerkt veel te veel. Ik mag van mijzelf tot januari alleen een winterjas, enkellaarzen en een warme trui kopen. Helaas denk ik dat ik het nooit ga halen. angel
Anmy
Anmy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 36
Registratiedatum : 01-08-12

Bericht  Arwyn do 30 aug 2012 - 19:46

Ik denk dat ik de hele maand september maar gewoon niks meer mag kopen!
Aangezien m'n geld al op is, zal dat ook wel moeten Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 3 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Jilke do 30 aug 2012 - 19:56

Pff moeilijk is dat niet shoppen. We zijn hier verhuisd afgelopen half jaar, hebben een dure vakantie geboekt (we vertrekken maandag!) dus heb echt mijn spaarrekening dik gehalveerd. En daar stond best aardig wat op :O. Er zit nu dus ook even een flinke stop op, al 2 maanden probeer ik zo min mogelijk te kopen maar wat valt dat tegen zeg.

Ga natuurlijk volgende week op vakantie, heb nog een petje nodig, en eigenlijk iets van nieuwe shirtjes. Maar ik probeer het alleen bij het petje te houden (dat is wel echt noodzakelijk, want ik verbrand altijd kei erg, en waar we heen gaan is het erg zonnig en 40 graden). Maar voor het petje kan ik niet slagen, maar dan loop ik in de stad en lonkt al die kleding naar me, het roept gewoon naar me dat ik het moet kopen! Tot nu toe nog niet gedaan gelukkig, maar mijn rekening wordt er nog niet echt hoger van, terwijl ik wel echt mijn best doe.

Wat betreft boodschappen besparen, kan ook makkelijk. Maar het komt er nooit van, pff ik eet gewoon te graag.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  loura do 30 aug 2012 - 20:37

Ik mag ook bijna niets meer kopen in september. Ik heb weer lekker absurd veel geld uitgegeven afgelopen maand. Ik wacht nog op een leer jasje die ik al twee weken geleden besteld heb laughcry en als ik die hou dan mag ik niks meer! Oke alleen miss een winterjas? Das wel belangrijk smile

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Blond do 30 aug 2012 - 20:53

Ik heb heel hard gefaald. Heel hard.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Anmy do 30 aug 2012 - 22:05

Oei, wat is er gebeurd Chance?
Anmy
Anmy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 36
Registratiedatum : 01-08-12

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 22:11

Chance, we wachten... !

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: