Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het houd-je-uitgaven bij-topic

+20
Happinaz
Gympie
Tiana
Bliss
Lousanne
nijntje4
Feline
Shisha
Error
SuzieQ
Blond
Arwyn
Mizz_S
Stuiterbal
Atelier Madame
Esperanza
loura
Suus
Jeanette
Poubelle
24 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 2 Empty Re: Het houd-je-uitgaven bij-topic

Bericht  Error ma 16 jul 2012 - 1:21

Goed topic, koop ook veel te veel (en het ergste is het meeste heb ik niet of nauwelijks aan) Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 2 394967 Sta nooit rood en kan ook wel goed rondkomen hoor, maar vind het wel een beetje zonde, kan er ook veel andere leuke dingen mee doen.

Edit : heb al wel een verkooptopic gemaakt, al wel weer een goede stap in de richting!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 2 Empty Re: Het houd-je-uitgaven bij-topic

Bericht  Blond ma 16 jul 2012 - 2:05

Nee, ik kan niet rood staan. Maar ik boek wel regelmatig iets terug van mijn spaarrekening. Ik maak altijd als ik mijn salaris krijg het gehele bedrag -100 euro over naar mijn spaarrekening. Eigenlijk "mag" ik van mezelf dan elke week 100 euro van mijn spaarrekening halen. Maar in de praktijk gebeurt het dus vaker.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shisha ma 16 jul 2012 - 2:27

Ik hou sinds een tijdje onze uitgaven bij via een exelbestand. Voor mijn gevoel deden we altijd aardig zuinig aan maar toch spaarden we een paar honderd euro minder dan dat ik berekend had wat mogelijk was. En ik zag dus dat we best wel veel uitgaven in de caterogie extra/overige. De uitgaven die dus niet echt nodig zijn, luxe dingen.

En vaak zijn het kleine bedragen maar bij elkaar geven we soms wel 500 euro uit aan "onzinnige" dingen.

En zo'n exelbestand motiveerd wel want ik wil wel in de groene cijfertjes blijven. Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 2 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Poubelle ma 16 jul 2012 - 9:22

Stuiterbal heeft me een excelbestandje gestuurd dus die ga ik bijhouden!
Vandaag heb ik maar 5 euro uitgegeven, aan een paraplu. Het regende megahard en al mijn paraplu's zijn stuk of uitgeleend.
Ik was in de Primark en heb met verschillende dingen in m'n handen gestaan en heb alles netjes teruggehangen.
Yay me!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Feline ma 16 jul 2012 - 9:28

Ik ga zo walgelijk veel geld uitgeven de 28e Wink Heb dit jaar denk ik in totaal 5 dingen gekocht ofzo..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Poubelle ma 16 jul 2012 - 9:35

Feline schreef:Ik ga zo walgelijk veel geld uitgeven de 28e Wink Heb dit jaar denk ik in totaal 5 dingen gekocht ofzo..

En ik (en Chance) ga je daar zo ontzettend bij helpen! Very Happy
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  nijntje4 ma 16 jul 2012 - 9:46

Ik hou ook alles bij in een Excelbestand, zeker nu ik een uitkering heb is het handig om te zien welke dingen er echt af moeten en wat ik over houd.

Ik zou willen dat ik zoals sommige van jullie 500 euro overhield om aan onzinnige dingen uit te geven Wink
Maar komt vast wel weer.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Blond di 17 jul 2012 - 1:30

Pixie schreef:
Feline schreef:Ik ga zo walgelijk veel geld uitgeven de 28e Wink Heb dit jaar denk ik in totaal 5 dingen gekocht ofzo..

Helemaal waar Very Happy

Vandaag moest ik tanken, dat was weer 39.00 (en dan zit de tank niet eens helemaal vol). Ook weer mn telefoonrekening gehad (48.50) en vanavond met een vriendin nog wat eten voordat ze op vakantie gaat. Duur dagje Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 2 1270000679
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 10:27

Misschien moet ik me toch maar aanmelden Embarassed

Kwam vandaag zomaar tussen alle sale terecht en kan ook wel een kringloopverbod gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 17 jul 2012 - 11:48

Chance schreef:
Pixie schreef:

Helemaal waar Very Happy

Vandaag moest ik tanken, dat was weer 39.00 (en dan zit de tank niet eens helemaal vol). Ook weer mn telefoonrekening gehad (48.50) en vanavond met een vriendin nog wat eten voordat ze op vakantie gaat. Duur dagje Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 2 1270000679
valt nog mee dan. N wou laatst de tank eens helemaal vol gooien maar is bij 100 euro toch maar gestopt.was nog niet vol. nerd
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Blond di 17 jul 2012 - 20:47

Wat voor auto hebben jullie dan Shisha? Ik heb gelukkig een klein en zuinig autootje, maar ik schrik toch elke keer van de benzineprijzen. Ze zijn nu weer aan het stijgen Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 2 1371890812.

Mijn etentje was gelukkig goedkoop, kostte me 16 euro.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette di 17 jul 2012 - 21:28

Ik schaaaaaaaam me eigenlijk zo. ik heb gisteren een Chi-tang gekocht van 140 euro en had nog wel gezegd bijna niks meer uit te willen geven. Maar aan de ene kant is het wel een investering in de toekomst! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Poubelle wo 18 jul 2012 - 3:15

Hahah Jeanette!

Ik heb gisteren €12,50 uitgegeven op het terras, en €4,25 bij de Kruitvat.
Vandaag nog niks maar ik ga zo een bos bloemen kopen voor een vriendin van m'n moeder.

Met de rekeningen valt het trouwens mee!
Ik krijg geld terug van m'n zorgverzekering wat €50,- meer is dan verwacht, en ik krijg geld van m'n inboedelverzekering terug! Dus daar kan ik precies dat gat mee vullen!
Dat is wel een enorme opluchting.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Blond wo 18 jul 2012 - 3:36

Ohh dat scheelt weer Very Happy. Ik heb vandaag ook niets uitgegeven. Gaat ook niet gebeuren, straks nog een bezichtiging en als ik thuis ben ga ik behalve eten gewoon op de bank zitten en Blood Diamond kijken (staat nog op mijn harde schijf). Morgen en vrijdag neem ik aan dat ik ook geen kosten heb.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle do 19 jul 2012 - 4:25

Die bloemen van gisteren waren best duur, €24,95!
Maar het was een mooie bos en dat was de bedoeling.
Vandaag €7,30 uitgegeven aan boodschappen bij de Aldi.

Wel net de H&M Catalogus binnengekregen, aaahh shopkriebels!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 19 jul 2012 - 4:36

Gewoon wachten op de sale, het grootste deel komt daar vanzelf in terecht!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Poubelle do 19 jul 2012 - 4:38

Arwyn schreef:Gewoon wachten op de sale, het grootste deel komt daar vanzelf in terecht!

Ja, in december ofzo pas! :nopompom:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 4:43

Nieuwe schoenen gekocht Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Poubelle do 19 jul 2012 - 4:46

Smikkell schreef:Nieuwe schoenen gekocht Embarassed

Dan moet je op je minst een foto ervan plaatsen
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 4:53

x

Laatst aangepast door Smikkell op za 11 aug 2012 - 2:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Shisha do 19 jul 2012 - 5:11

Chance schreef:Wat voor auto hebben jullie dan Shisha? Ik heb gelukkig een klein en zuinig autootje, maar ik schrik toch elke keer van de benzineprijzen. Ze zijn nu weer aan het stijgen Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 2 1371890812.

Mijn etentje was gelukkig goedkoop, kostte me 16 euro.

Een Citroën xantia dus dat is ook wel een redelijk grote bak. Het houd-je-uitgaven bij-topic - Pagina 2 561177

En gister was de prijs idd weer aardig hoog. Evil or Very Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 5:21

O Smik, die zijn LEUK! Waar komen die vandaan?

Gast
Gast

Bericht  Blond do 19 jul 2012 - 6:13

Argh idd de H&M gids hier ook binnen. Wat een hoop leuke kleding zeg. Vooral de grijze met roze geruite trenchcoat.

Maar ik sta ipv 4e nu 2e voor een huisje waar ik begin augustus ga kijken. Dus extra reden om minder uit te geven, mocht ik het krijgen dan moet ik nog een complete inboedel aanschaffen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha do 19 jul 2012 - 6:17

Spannend Change. Ik duim voor je! Kun je wel weer lekker shoppen voor je huis. Wink
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 6:20

ChanCe, wat cool! Ik duim ook!

Das een prima reden om tijdelijk even minder te shoppen.. :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: