Het houd-je-uitgaven bij-topic
+20
Happinaz
Gympie
Tiana
Bliss
Lousanne
nijntje4
Feline
Shisha
Error
SuzieQ
Blond
Arwyn
Mizz_S
Stuiterbal
Atelier Madame
Esperanza
loura
Suus
Jeanette
Poubelle
24 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Het houd-je-uitgaven bij-topic
Goed topic, koop ook veel te veel (en het ergste is het meeste heb ik niet of nauwelijks aan) Sta nooit rood en kan ook wel goed rondkomen hoor, maar vind het wel een beetje zonde, kan er ook veel andere leuke dingen mee doen.
Edit : heb al wel een verkooptopic gemaakt, al wel weer een goede stap in de richting!
Edit : heb al wel een verkooptopic gemaakt, al wel weer een goede stap in de richting!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Nee, ik kan niet rood staan. Maar ik boek wel regelmatig iets terug van mijn spaarrekening. Ik maak altijd als ik mijn salaris krijg het gehele bedrag -100 euro over naar mijn spaarrekening. Eigenlijk "mag" ik van mezelf dan elke week 100 euro van mijn spaarrekening halen. Maar in de praktijk gebeurt het dus vaker.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hou sinds een tijdje onze uitgaven bij via een exelbestand. Voor mijn gevoel deden we altijd aardig zuinig aan maar toch spaarden we een paar honderd euro minder dan dat ik berekend had wat mogelijk was. En ik zag dus dat we best wel veel uitgaven in de caterogie extra/overige. De uitgaven die dus niet echt nodig zijn, luxe dingen.
En vaak zijn het kleine bedragen maar bij elkaar geven we soms wel 500 euro uit aan "onzinnige" dingen.
En zo'n exelbestand motiveerd wel want ik wil wel in de groene cijfertjes blijven.
En vaak zijn het kleine bedragen maar bij elkaar geven we soms wel 500 euro uit aan "onzinnige" dingen.
En zo'n exelbestand motiveerd wel want ik wil wel in de groene cijfertjes blijven.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Stuiterbal heeft me een excelbestandje gestuurd dus die ga ik bijhouden!
Vandaag heb ik maar 5 euro uitgegeven, aan een paraplu. Het regende megahard en al mijn paraplu's zijn stuk of uitgeleend.
Ik was in de Primark en heb met verschillende dingen in m'n handen gestaan en heb alles netjes teruggehangen.
Yay me!
Vandaag heb ik maar 5 euro uitgegeven, aan een paraplu. Het regende megahard en al mijn paraplu's zijn stuk of uitgeleend.
Ik was in de Primark en heb met verschillende dingen in m'n handen gestaan en heb alles netjes teruggehangen.
Yay me!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik ga zo walgelijk veel geld uitgeven de 28e Heb dit jaar denk ik in totaal 5 dingen gekocht ofzo..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Ik ga zo walgelijk veel geld uitgeven de 28e Heb dit jaar denk ik in totaal 5 dingen gekocht ofzo..
En ik (en Chance) ga je daar zo ontzettend bij helpen!
Poubelle- Ratel
Ik hou ook alles bij in een Excelbestand, zeker nu ik een uitkering heb is het handig om te zien welke dingen er echt af moeten en wat ik over houd.
Ik zou willen dat ik zoals sommige van jullie 500 euro overhield om aan onzinnige dingen uit te geven
Maar komt vast wel weer.
Ik zou willen dat ik zoals sommige van jullie 500 euro overhield om aan onzinnige dingen uit te geven
Maar komt vast wel weer.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Pixie schreef:Feline schreef:Ik ga zo walgelijk veel geld uitgeven de 28e Heb dit jaar denk ik in totaal 5 dingen gekocht ofzo..
Helemaal waar
Vandaag moest ik tanken, dat was weer 39.00 (en dan zit de tank niet eens helemaal vol). Ook weer mn telefoonrekening gehad (48.50) en vanavond met een vriendin nog wat eten voordat ze op vakantie gaat. Duur dagje
Blond- Lady Post-a-lot
Misschien moet ik me toch maar aanmelden
Kwam vandaag zomaar tussen alle sale terecht en kan ook wel een kringloopverbod gebruiken.
Kwam vandaag zomaar tussen alle sale terecht en kan ook wel een kringloopverbod gebruiken.
Gast- Gast
valt nog mee dan. N wou laatst de tank eens helemaal vol gooien maar is bij 100 euro toch maar gestopt.was nog niet vol.Chance schreef:Pixie schreef:Feline schreef:Ik ga zo walgelijk veel geld uitgeven de 28e Heb dit jaar denk ik in totaal 5 dingen gekocht ofzo..
Helemaal waar
Vandaag moest ik tanken, dat was weer 39.00 (en dan zit de tank niet eens helemaal vol). Ook weer mn telefoonrekening gehad (48.50) en vanavond met een vriendin nog wat eten voordat ze op vakantie gaat. Duur dagje
Shisha- Ratel
Wat voor auto hebben jullie dan Shisha? Ik heb gelukkig een klein en zuinig autootje, maar ik schrik toch elke keer van de benzineprijzen. Ze zijn nu weer aan het stijgen .
Mijn etentje was gelukkig goedkoop, kostte me 16 euro.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik schaaaaaaaam me eigenlijk zo. ik heb gisteren een Chi-tang gekocht van 140 euro en had nog wel gezegd bijna niks meer uit te willen geven. Maar aan de ene kant is het wel een investering in de toekomst!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Hahah Jeanette!
Ik heb gisteren €12,50 uitgegeven op het terras, en €4,25 bij de Kruitvat.
Vandaag nog niks maar ik ga zo een bos bloemen kopen voor een vriendin van m'n moeder.
Met de rekeningen valt het trouwens mee!
Ik krijg geld terug van m'n zorgverzekering wat €50,- meer is dan verwacht, en ik krijg geld van m'n inboedelverzekering terug! Dus daar kan ik precies dat gat mee vullen!
Dat is wel een enorme opluchting.
Ik heb gisteren €12,50 uitgegeven op het terras, en €4,25 bij de Kruitvat.
Vandaag nog niks maar ik ga zo een bos bloemen kopen voor een vriendin van m'n moeder.
Met de rekeningen valt het trouwens mee!
Ik krijg geld terug van m'n zorgverzekering wat €50,- meer is dan verwacht, en ik krijg geld van m'n inboedelverzekering terug! Dus daar kan ik precies dat gat mee vullen!
Dat is wel een enorme opluchting.
Poubelle- Ratel
Ohh dat scheelt weer . Ik heb vandaag ook niets uitgegeven. Gaat ook niet gebeuren, straks nog een bezichtiging en als ik thuis ben ga ik behalve eten gewoon op de bank zitten en Blood Diamond kijken (staat nog op mijn harde schijf). Morgen en vrijdag neem ik aan dat ik ook geen kosten heb.
Blond- Lady Post-a-lot
Die bloemen van gisteren waren best duur, €24,95!
Maar het was een mooie bos en dat was de bedoeling.
Vandaag €7,30 uitgegeven aan boodschappen bij de Aldi.
Wel net de H&M Catalogus binnengekregen, aaahh shopkriebels!
Maar het was een mooie bos en dat was de bedoeling.
Vandaag €7,30 uitgegeven aan boodschappen bij de Aldi.
Wel net de H&M Catalogus binnengekregen, aaahh shopkriebels!
Poubelle- Ratel
Gewoon wachten op de sale, het grootste deel komt daar vanzelf in terecht!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Gewoon wachten op de sale, het grootste deel komt daar vanzelf in terecht!
Ja, in december ofzo pas!
Poubelle- Ratel
Smikkell schreef:Nieuwe schoenen gekocht
Dan moet je op je minst een foto ervan plaatsen
Poubelle- Ratel
x
Laatst aangepast door Smikkell op za 11 aug 2012 - 2:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Chance schreef:Wat voor auto hebben jullie dan Shisha? Ik heb gelukkig een klein en zuinig autootje, maar ik schrik toch elke keer van de benzineprijzen. Ze zijn nu weer aan het stijgen .
Een Citroën xantia dus dat is ook wel een redelijk grote bak.
En gister was de prijs idd weer aardig hoog.
Shisha- Ratel
Argh idd de H&M gids hier ook binnen. Wat een hoop leuke kleding zeg. Vooral de grijze met roze geruite trenchcoat.
Maar ik sta ipv 4e nu 2e voor een huisje waar ik begin augustus ga kijken. Dus extra reden om minder uit te geven, mocht ik het krijgen dan moet ik nog een complete inboedel aanschaffen.
Maar ik sta ipv 4e nu 2e voor een huisje waar ik begin augustus ga kijken. Dus extra reden om minder uit te geven, mocht ik het krijgen dan moet ik nog een complete inboedel aanschaffen.
Blond- Lady Post-a-lot
Spannend Change. Ik duim voor je! Kun je wel weer lekker shoppen voor je huis.
Shisha- Ratel
ChanCe, wat cool! Ik duim ook!
Das een prima reden om tijdelijk even minder te shoppen..
Das een prima reden om tijdelijk even minder te shoppen..
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgaven delen
» hoe houd jij je voeten mooi?
» Excel bestand voor uitgaven?
» Wie heeft er een simpel excelbestand voor inkomsten/uitgaven
» Hoe houd jij wit ook wit?
» hoe houd jij je voeten mooi?
» Excel bestand voor uitgaven?
» Wie heeft er een simpel excelbestand voor inkomsten/uitgaven
» Hoe houd jij wit ook wit?