hoe houd jij je voeten mooi?
+9
Tamagotchi
Bay
Bliss
madam
Eris
Rush
Charles
Slakje
studiebol
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe houd jij je voeten mooi?
Nou ja de titel zegt het wel, hoe houd jij je voeten mooi? Ik heb de pech dat mijn rechtervoet altijd erg lelijk is, heel veel eet en en kloofjes. Ik ga toch wel met regelmaat naar de pedicure, die haalt het eelt dan wel weg maar het is ook wel vlot terug. Zeker met het mooie weer vind ik het gewoon niet leuk dat mijn rechtervoet er zo lelijk uit ziet.
Dus ik ben benieuwd naar tips om mijn voeten er verzorgd uit te laten zien!
Dus ik ben benieuwd naar tips om mijn voeten er verzorgd uit te laten zien!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: hoe houd jij je voeten mooi?
Je voeten goed afdrogen na een bad/douche, niet constant met je voeten in schoenen/pantoffels zitten, na veel stappen/wandelen/lopen een verzorgende creme op je voeten smeren.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Schuren met zo'n vijl, onder douche elke dag wel ff...meditatief.
Insmeren, al heb ik daar een hekel aan want dan kun je niet rondlopen anders plak alles eraan en sokken erover voelt vervelend.
Nagels netjes bijhouden en lakken...en dat was het wel.
Insmeren, al heb ik daar een hekel aan want dan kun je niet rondlopen anders plak alles eraan en sokken erover voelt vervelend.
Nagels netjes bijhouden en lakken...en dat was het wel.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Haha ik knip mijn nagels en ik lak ze, that is all. Ik dacht laatst goh laat ik eens naar de pedicure gaan en toen vroeg ze wat ik eigenlijk kwam doen omdat er niks te pedicuren was, haha! Nou dan niet hoor.
Gast- Gast
Haha bofkont Harri!
Ik heb best snel eeltvorming, dus ik haal het er regelmatig af met een rasp. Ieuw! En daarna vijlen en regelmatig insmeren voor ik ga slapen en dan sokken aan. En elke week een nieuw lakje erop.
Charles wat voor vijl gebruik jij onder de douche, heb je een plaatje? Ik gebruikte eens een puimsteen onder de douche maar dat hielp geen reet.
Ik heb best snel eeltvorming, dus ik haal het er regelmatig af met een rasp. Ieuw! En daarna vijlen en regelmatig insmeren voor ik ga slapen en dan sokken aan. En elke week een nieuw lakje erop.
Charles wat voor vijl gebruik jij onder de douche, heb je een plaatje? Ik gebruikte eens een puimsteen onder de douche maar dat hielp geen reet.
Gast- Gast
Ik gebruik de rasp onder de douche. Aan de andere kant van die rasp zit ook een soort vijl/steen, maar die zit er voor de sier heb ik het idee.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zoiets Rush? Worden je voeten daar echt lekker zacht en glad van? Doet het geen zeer? Ziet er zo pijnlijk uit vind ik! Volgens mij heb ik dat jaren geleden ook eens gebruikt. Moet dat per se onder de douche? Ik deed het droog, misschien dat het daarom niet werkte bij me.
Gast- Gast
Nu ik beter kijk, die roze ziet er wel ok uit, ik bedoel deze!
Gast- Gast
Ja zoiets heb ik inderdaad, dat 'moet' inderdaad als het eelt nat is. Dus tijdens of na het douchen. Alleen na het douchen vind ik niet echt handig, zit je weer met die rommel. Eelt is eigenlijk gewoon 'dood' dus daar voel je niets van. Als je op je 'goede' huid komt dan voelt het niet zo fijn, maar pijn doet het niet.Carrie schreef:Zoiets Rush? Worden je voeten daar echt lekker zacht en glad van? Doet het geen zeer? Ziet er zo pijnlijk uit vind ik! Volgens mij heb ik dat jaren geleden ook eens gebruikt. Moet dat per se onder de douche? Ik deed het droog, misschien dat het daarom niet werkte bij me.
Ik ben nu weer wekelijks netjes aan het raspen omdat ik weer in slippers wil, maar ik merk al wel verschil. Voor de rest smeer ik niets, maar ik zit wel aan die hiel kloven crème van Scholl te denken.
*Edit. Ja zo`n witte heb ik precies.
Rush- Lady Post-a-lot
Die witte, krijg al de kriebels als ik ernaar kijk! Maar misschien even onder de douche proberen dan, misschien scheelt dat!
Gast- Gast
Het ziet er wel een beetje gruwelijk uit inderdaad. Maar het doet echt geen pijn!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Het ziet er wel een beetje gruwelijk uit inderdaad. Maar het doet echt geen pijn!
Dan vertrouw ik op jou en ga ik het gewoon weer proberen
Gast- Gast
Ik doe er ook niks aan. De sportmasseur was laatst lyrisch dat ik van die zachte voetjes had... Daar kreeg ik nou weer een beetje een gek gevoel bij haha.
Ik ging ook ooit naar een pedicure in opleiding, voor 10 euro kon ik mijn voeten laten doen. Na een beetje nagels knippen was ze klaar en hoefde ik niet te betalen, want ze kon niks bij me doen..
Ik ging ook ooit naar een pedicure in opleiding, voor 10 euro kon ik mijn voeten laten doen. Na een beetje nagels knippen was ze klaar en hoefde ik niet te betalen, want ze kon niks bij me doen..
Gast- Gast
Brrr ik krijg de rillingen van zo'n vijl, daar kan ik echt niet tegen. Krijg daar een "met je nagels over het schoolbord" gevoel van.
Ik scrub mijn voeten twee keer per week met vrij grove scrub. En dan insmeren met een lekkere voedende crème. Heb altijd heerlijk zachte voeten.
Ik scrub mijn voeten twee keer per week met vrij grove scrub. En dan insmeren met een lekkere voedende crème. Heb altijd heerlijk zachte voeten.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik gebruik onder de douche altijd een puimsteen. En na het douchen insmeren met bodylotion.
Als ik een lange dag op pumps heb gelopen neem ik 's avond een voeten badje en masseer ik ze met olie of een vette creme.
's Winters voor het slapen smeer ik ze in met vaseline en dan katoenen sokken erover heen.
Als ik een lange dag op pumps heb gelopen neem ik 's avond een voeten badje en masseer ik ze met olie of een vette creme.
's Winters voor het slapen smeer ik ze in met vaseline en dan katoenen sokken erover heen.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik moet ook dringend eens wat aan mn voeten gaan doen, heb ook snel eelt en droge voeten en dat ziet er niet fraai uit natuurlijk. Zo'n ding als Rush heeft, heb ik ook ooit gehad, maar nooit bedacht dat het handig is om dat onder de douche te doen. Het werkte dan ook voor geen meter. Ben vorig jaar bij de pedicure geweest, maar het eelt was heel snel terug en ik heb geen geld om daar zo vaak heen te gaan. Verder doe ik altijd lak op mn teennagels, moet er vanavond weer ff een nieuwe op doen.
Edit: heb dat raspding teruggevonden, dus ik hoop dat het zoden aan de dijk zet als ik m onder de douche gebruik.
Edit: heb dat raspding teruggevonden, dus ik hoop dat het zoden aan de dijk zet als ik m onder de douche gebruik.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook last van droge voeten en eelt. Als het blote voeten weer wordt/is ga ik meestal een paar keer naar de pedicure. Verder hou ik het zelf bij. Sinds kort heb ik van de pedicure een soort scrub creme gekregen waarvan mijn voeten een stuk minder droog worden. Het stinkt wel even.
Ik kijk ook vaak bij vakantieveilingen en dat soort site's of ze aanbiedingen hebben voor pedicure of andere voetverzorging.
Ik kijk ook vaak bij vakantieveilingen en dat soort site's of ze aanbiedingen hebben voor pedicure of andere voetverzorging.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Onder de douche eens per week met puimsteen over de eeltplekjes, maar gelukkig heb ik die niet zo heel veel. Nagels laat ik regelmatig doen door mijn zusje (of eigenlijk alleen in de zomermaanden) en voor het slapen gaan even mijn voeten insmeren met een voedende creme (dit doe ik niet iedere avond, ik denk 2 a 3 keer per week).
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Ik hoef er eigenlijk niet veel voor te doen naast m'n nagels knippen en af en toe een lakje erop. Eelt oid heb ik nauwlijks. Wel moet ik bij mijn grote teen altijd een zwarte haar weg scheren/trekken. Iedere keer komt ie maar weer terug bah
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Toevallig ben ik van de week even in de stad gaan zoeken voor een puimsteen en spul voor in een voetenbadje. Ik heb toen puimsteen en zo een speciaal voetenbad tablet gekocht. Ik hoef eigenlijk ook amper wat te doen aan mijn voeten maar af en toe beetje eelt weghalen en nagels knippen thats it. Ik heb trouwens wel heerlijke lotion van rituals die ik in de zomer wel eens gebruik. Nagels lakken doe ik echt nooit alleen wat glans lak, ik vind kleurtjes op je teennagels raar staan haha.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Oke, dan ga ik morgen op zoek naar een scrub met grove korrel of bestaan er ook speciale voetenscrubs? En dan zo'n raspding want dat kan ik idd wel eens onder de douche doen. En een verzorgende voetencreme, hopenlijk komt het dan een beetje goed!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
ik scrub mijn voeten onder de douche met een speciale voetenscrub van etos huismerk.
En daarna smeer ik ze in met de voetencreme van de etos.
En dat werkt hier goed.
En daarna smeer ik ze in met de voetencreme van de etos.
En dat werkt hier goed.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik probeer mijn voeten ook zomerproof te krijgen. Ik heb een setje van Footner (?) gekocht met een eeltvijltje en een stift met een cremeachtige substantie erin, die je na het vijlen op moet brengen. Werkt opzich wel, maar het moet eigenlijk elke dag en ik vergeet het steeds. Vijl in de douche neerleggen zodat ik het niet kan vergeten is geen optie, dan gaan mn huisgenoten er namelijk mee aan de haal
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Soortgelijke onderwerpen
» Mooi en minder mooi aan jezelf
» Hoe houd jij wit ook wit?
» Houd de dief!
» Het houd-je-uitgaven bij-topic
» Hoe houd je drinken koud?
» Hoe houd jij wit ook wit?
» Houd de dief!