Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ingedaald, hoe voelde dat bij jou?

+12
Slakje
SarahKey
hellowkitty
_Mashimaro_
Paper Crown
PapillonRose
Océane
Happydobby
CCC
Alex
mickey
Printje
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ingedaald, hoe voelde dat bij jou? - Pagina 2 Empty Re: Ingedaald, hoe voelde dat bij jou?

Bericht  Floor vr 13 jul 2012 - 19:47

Ik waggelde heel erg en had er erg veel last van, met 28 weken lag hij al ingedaald en vast. met een week of 32/34 lag hij nog dieper en wist ik helemaal niet meer waar ik het moest zoeken, zitten ging niet, lopen ging niet zo'n last had ik er van, zo diep lag hij. Bij de bevalling bleek ook dat hij al die tijd in dezelfde houding vast ingedaald heeft gelegen, zijn hoofd had een hele deuk/plat stuk hoe raar hij in het bekken heeft gezeten (hij zat helemaal scheef dus ik kon hem er na 24 uur ook niet uitpersen en moest een spoedsectio)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ingedaald, hoe voelde dat bij jou? - Pagina 2 Empty Re: Ingedaald, hoe voelde dat bij jou?

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 20:35

Floor schreef:Ik waggelde heel erg en had er erg veel last van, met 28 weken lag hij al ingedaald en vast. met een week of 32/34 lag hij nog dieper en wist ik helemaal niet meer waar ik het moest zoeken, zitten ging niet, lopen ging niet zo'n last had ik er van, zo diep lag hij. Bij de bevalling bleek ook dat hij al die tijd in dezelfde houding vast ingedaald heeft gelegen, zijn hoofd had een hele deuk/plat stuk hoe raar hij in het bekken heeft gezeten (hij zat helemaal scheef dus ik kon hem er na 24 uur ook niet uitpersen en moest een spoedsectio)

Mijn zoontjes hoofd was ook helemaal scheef, waarschijnlijk ook doordat hij zo lang ingedaald heeft gezeten. Het heeft best een tijd geduurd voordat het bij getrokken was, hij had ook een enorme voorkeurshouding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ingedaald, hoe voelde dat bij jou? - Pagina 2 Empty Re: Ingedaald, hoe voelde dat bij jou?

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 21:51

Als ik ging fietsen bij de zwangerschap van Y. voelde ik het hoofdje echt heeeeeeel laag liggen, dus fietsen en zitten werd heel pijnlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ingedaald, hoe voelde dat bij jou? - Pagina 2 Empty Re: Ingedaald, hoe voelde dat bij jou?

Bericht  Sophiee vr 13 jul 2012 - 22:30

Ik voelde geen verschil. Wel merkte ik dat mijn buik iets lager ''hing''.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ingedaald, hoe voelde dat bij jou? - Pagina 2 Empty Re: Ingedaald, hoe voelde dat bij jou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum