Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

balletjes niet ingedaald

4 plaatsers

Ga naar beneden

balletjes niet ingedaald Empty balletjes niet ingedaald

Bericht  Sun88 do 4 apr 2013 - 4:43

Bij onze zoon is vanaf dat hij 3 weken was, bekend dat zijn linker bal niet is ingedaald, tegen zijn eerste verjaardag wordt hij hieraan geopereerd. Nu is het zo dat we van de week ondekt hebben dat rechts soms in de lies zit en soms in de balzak. Nu worden we maandag gebeld door de chirurg maar mijn vraag is, heeft iemand hier ervaring mee? Onze uk huilt nog best vaak en is altijd met zijn benen aan het trappelen,, zou dit kunnen zijn dat het hem niet lekkee zit?
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

balletjes niet ingedaald Empty Re: balletjes niet ingedaald

Bericht  Ooh La La! do 4 apr 2013 - 4:48

Mijn broertje had dit vroeger ook. Als baby viel het heel erg mee, maar toen hij een jaar of 7/8 was had ie er wel last van. Dan schoot z'n ene bal af en toe omhoog. Hij is hier toen ook aan geopereerd en heeft daarna geen last meer gehad.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

balletjes niet ingedaald Empty Re: balletjes niet ingedaald

Bericht  Lady4 do 4 apr 2013 - 5:33

Wanneer het balletje in zijn lies omhoog schiet, kan dit erg pijnlijk zijn. Dat zou zijn gedrag van trappelen met zijn voetjes en het huilen kunnen verklaren. Een operatie is vaak wel nodig dan. Ik zou me er in die zin op voorbereiden dat die kans wel aanwezig is. Ondertussen mag je hem op pijnlijke momenten gerust een paracetamol zetpilletje geven. Sterkte ermee!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

balletjes niet ingedaald Empty Re: balletjes niet ingedaald

Bericht  Floor do 4 apr 2013 - 6:43

Ons buurjongetje had dit ook, hij had er ook last van inderdaad en trapte dan met zijn benen.
Hij is geopereerd, helemaal trots op zijn roze benen (van iets wat ze erop smeren voor de operatie), hij helemaal trots aan iedereen zijn 'knorretje' benen laten zien. Hij had erna geen pijn meer.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

balletjes niet ingedaald Empty Re: balletjes niet ingedaald

Bericht  Sun88 do 4 apr 2013 - 7:16

Mijn man heeft het ook gehad en zijn neven ook, dus echt een familiekwaal. Maar bij het eerste balletje wat ondekt was zei de chirurg dat hij hier geen last van kon hebben, maar inderdaad bij het omhoog schieten dus wel. Hoop dat de chirurg hem snel wilt zien en niet wacht tot hij 1 is in oktober.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

balletjes niet ingedaald Empty Re: balletjes niet ingedaald

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum