Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouwen die mooie mensen bekritiseren...

+15
Sugarfall
SuperGrover
Antibes
Susan
Rumble
SoGood
Toet
Guus
Bacio
Arwyn
RYW
_Nina
Rapunzel
Liz
ladycat
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vrouwen die mooie mensen bekritiseren... - Pagina 2 Empty Re: Vrouwen die mooie mensen bekritiseren...

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 6:58

Zwak en goedkoop? Vrouwen die mooie mensen bekritiseren... - Pagina 2 394967 we zijn niet allemaal heilige boontjes, ik geloof er niks van dat ladycat over NIEMAND iets negatiefs te zeggen heeft, dat gaat er bij mij niet in.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen die mooie mensen bekritiseren... - Pagina 2 Empty Re: Vrouwen die mooie mensen bekritiseren...

Bericht  Guus vr 13 jul 2012 - 6:59

ladycat schreef:
Bacio schreef:
ladycat schreef:Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Persoonlijk vind ik het nogal zwak en goedkoop.
Zo kunnen we alles wel gaan bagatelliseren...
Jij hebt dus over niemand een ietwat negatieve mening die je niet persoonlijk kent?

Nee.

Wat een zonnig leven

Gelukkig vind ik alleen maar zon wat saai, een flinke regenbui op z'n tijd frist de boel wat op Yes
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 7:01

Raar ook dat er in de topictitel staat 'Vrouwen die mooie mensen bekritiseren' alsof mannen dat nooit doen.

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 13 jul 2012 - 7:03

Nik verkeerds over Jan de Hoop.

Jan is cool.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Rumble vr 13 jul 2012 - 7:03

Ik baseer mijn mening qua BN'ers op hoe ze op tv bijv. op mij overkomen.
Volgensmij doet iedereen dat en ik kan met de beste wil van de wereld niet geloven dat jij over niemand een mening hebt.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  _Nina vr 13 jul 2012 - 7:04

Sogood schreef:Nik verkeerds over Jan de Hoop.

Jan is cool.

Zeg, geen mening vormen jij, he Evil or Very Mad Anders wordt ladycat boos.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Guus vr 13 jul 2012 - 7:05

Nou ja, en lc vindt blijkbaar mensen met een negatieve mening over anderen die ze niet kennen zwak en goedkoop (wat niet echt positief te draaien is) terwijl je mij bijv. Toch echt niet persoonlijk kent

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  _Nina vr 13 jul 2012 - 7:06

Goochempie schreef:Nou ja, en lc vindt blijkbaar mensen met een negatieve mening over anderen die ze niet kennen zwak en goedkoop (wat niet echt positief te draaien is) terwijl je mij bijv. Toch echt niet persoonlijk kent

Ze jokt dus ook nog eens Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Bacio vr 13 jul 2012 - 7:11

hahaha Goochempie

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Susan vr 13 jul 2012 - 7:12

Het lijkt mij vrij normaal dat je iets vindt van bekende mensen en dat je niet iedereen maar leuk vindt. Ik vind het eerder een beetje simpel dat dat altijd op jaloezie wordt gegooid. Alsof je iemand niet gewoon onsympathiek kan vinden overkomen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Antibes vr 13 jul 2012 - 7:18

Susan schreef:Het lijkt mij vrij normaal dat je iets vindt van bekende mensen en dat je niet iedereen maar leuk vindt. Ik vind het eerder een beetje simpel dat dat altijd op jaloezie wordt gegooid. Alsof je iemand niet gewoon onsympathiek kan vinden overkomen.

+1 Ik vind Gerard Joling echt een verschrikkelijk vervelend figuur, maar ik zou niet weten waar ik jaloers op zou moeten zijn dan. Enkel op zijn portemonnee?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  ladycat vr 13 jul 2012 - 7:18

Tja, noem het maar idealistisch. Ik zie niet bepaald een reden om iemand die ik niet ken op een denigrerende manier af te rekenen op zijn of haar manier van voorkomen op tv of what ever. Ik richt me enkel op de kwaliteit die iemand aflevert. Als iemand goed is in acteren of goed is met muziek, dan richt ik me ook enkel daarop. Zelfs als die persoon wellicht een bepaalde persoonlijkheid heeft die als asociaal of hoogmoedig wordt beschouwd in de algemene zin, dan denk ik altijd: hij is goed in wat hij doet. Wellicht ligt er een achtergrond dat die persoon zo is, maar dan nog zie ik geen reden om iemand honend belachelijk te maken.

En als ik verschil van mening met een ander persoon dan is steken onder water geven het allerminste wat ik zou doen.
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Bericht  _Nina vr 13 jul 2012 - 7:21

ladycat schreef:Tja, noem het maar idealistisch. Ik zie niet bepaald een reden om iemand die ik niet ken op een denigrerende manier af te rekenen op zijn of haar manier van voorkomen op tv of what ever. Ik richt me enkel op de kwaliteit die iemand aflevert. Als iemand goed is in acteren of goed is met muziek, dan richt ik me ook enkel daarop. Zelfs als die persoon wellicht een bepaalde persoonlijkheid heeft die als asociaal of hoogmoedig wordt beschouwd in de algemene zin, dan denk ik altijd: hij is goed in wat hij doet. Wellicht ligt er een achtergrond dat die persoon zo is, maar dan nog zie ik geen reden om iemand honend belachelijk te maken.

En als ik verschil van mening met een ander persoon dan is steken onder water geven het allerminste wat ik zou doen.
Mensen achterlijk noemen valt zeker onder complimentjes geven?
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Susan vr 13 jul 2012 - 7:24

Antibes schreef:
Susan schreef:Het lijkt mij vrij normaal dat je iets vindt van bekende mensen en dat je niet iedereen maar leuk vindt. Ik vind het eerder een beetje simpel dat dat altijd op jaloezie wordt gegooid. Alsof je iemand niet gewoon onsympathiek kan vinden overkomen.

+1 Ik vind Gerard Joling echt een verschrikkelijk vervelend figuur, maar ik zou niet weten waar ik jaloers op zou moeten zijn dan. Enkel op zijn portemonnee?

Ja, precies. En Chantal Janzen is heus wel mooier dan ik en ook rijker, maar ik kan wel mensen bedenken op wie ik veel jaloerser zou kunnen zijn en die ik helemaal niet vervelend vind.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ladycat vr 13 jul 2012 - 7:27

Statler schreef:
Mensen achterlijk noemen valt zeker onder complimentjes geven?

Ik zeg niet dat ik mijn vriendin of mijn zus achterlijk vind. De irrationele denkwijze, de manier van ongenuanceerd iemand zwart maken of belachelijk maken, DAT vind ik achterlijk.
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  SuperGrover vr 13 jul 2012 - 7:28

Ik vind het vreselijk irritant als mensen denken dat een afkeer van een persoon komt door jaloezie. Ja, ik ben afschuwelijk jaloers op Geert Wilders. Vooral op zijn kapsel.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  RYW vr 13 jul 2012 - 7:29

Ik vind best dat je iemand bijvoorbeeld irritant kan vinden, of lelijk, of slechte actrice/muzikant, als je ze alleen van tv kent. Maar arrogant, bitch, dom, dat soort dingen die wat meer persoonlijk zijn kan je gewoon niet zeggen zonder iemand te kennen. Ik vind het trouwens nogmaals niet vreemd dat je meningen vormt over BN'ers, hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  ladycat vr 13 jul 2012 - 7:34

SuperGrover schreef:Ik vind het vreselijk irritant als mensen denken dat een afkeer van een persoon komt door jaloezie. Ja, ik ben afschuwelijk jaloers op Geert Wilders. Vooral op zijn kapsel.

Leuk dat mijn woorden geheel uit de context worden getrokken. smile Ik ben het ook niet eens wat Wilders allemaal te vertellen heeft. Maar daar laat ik het dan bij.
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sugarfall vr 13 jul 2012 - 7:34

Dan weet ik bij deze dat ik dus wel heel erg jaloers op Chantal Janzen zal zijn.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  ladycat vr 13 jul 2012 - 7:36

Sugarfall schreef:Dan weet ik bij deze dat ik dus wel heel erg jaloers op Chantal Janzen zal zijn.

Je snapt het punt niet.
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  RYW vr 13 jul 2012 - 7:37

Volgens mij gaat het ladycat om heel wat anders, mensen. Volgens mij probeert ze juist te zeggen dat iemand bijvoorbeeld ergens heel erg goed en talentvol in is, en dat hij/zij vervolgens alleen maar om het uiterlijk wordt bekritiseerd of dat ervan wordt uitgegaan dat die persoon wel arrogant zal zijn omdat hij/zij ook nog mooi is. Dat hele talent, daar wordt verder niet over gepraat of een mening gegeven, maar alleen de zaken rond het uiterlijk.

Tenminste, dat is wat ik uit de openingspost las.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 7:37

Ik merk aan mezelf dat ik veel mensen domweg niet interessant genoeg vind (doordat ze te ver van me afstaan) om er überhaupt een onderbouwde mening over te kunnen vormen. Wellicht is dat wat ladycat ook wil zeggen met haar posts?

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall vr 13 jul 2012 - 7:39

Ik snap het punt wel, ik zeg niet dat Chantal Janzen prive helemaal niet leuk is, of dat ze wel een bitch zal zijn, dat vind ik ook dom om te roepen, maar ik snap niet in waarom het raar is, of dat ik jaloers zou zijn, wanneer ik een mening over haar en haar gedrag heb door middel van hoe ze op tv overkomt. Ik heb dat niet alleen met bekende personen, maar ook weleens met collega's, studiegenootjes, sommige vind ik vanaf het allereerste moment niet leuk overkomen, soms stel ik mijn mening daarna bij, maar vaak ook niet. Je kunt toch niet iedereen leuk vinden? Ik zie echt niet in waarom dat zo erg zou zijn, en nog minder waarom dat met jaloezie te maken heeft. Ik vind het ook heel erg ''knap'' als je echt over niemand een mening vormt voordat je ze echt goed kent/persoonlijk kent, ik kan dat in ieder geval niet.

Edit: Zoals RYW het zegt begrijp ik het wel, maar dan nog, ik vind Chantal Janzen heel vervelend overkomen, maar dat doet er niets aan af dat ik bijvoorbeeld wel vind dat ze goed in haar werk (musicals) is, in presenteren dan weer niet, maar ik vind niet dat ik daar geen mening over kan hebben omdat ik haar niet persoonlijk ken, en ik zeg dus niet dat omdat ik haar vervelend vind, niet goed in haar vak is.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Susan vr 13 jul 2012 - 7:41

Maar waarom gaat het zo specifiek over mooie mensen, en niet over getalenteerde mensen in het algemeen? Ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die een ongefundeerde negatieve mening hebben over iemand met veel talent die er niet mooi uitziet. Of ga je er nu toch vanuit dat het wel op jaloezie gebaseerd zal zijn?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW vr 13 jul 2012 - 7:43

Sugarfall schreef:Ik snap het punt wel, ik zeg niet dat Chantal Janzen prive helemaal niet leuk is, of dat ze wel een bitch zal zijn, dat vind ik ook dom om te roepen, maar ik snap niet in waarom het raar is, of dat ik jaloers zou zijn, wanneer ik een mening over haar en haar gedrag heb door middel van hoe ze op tv overkomt. Ik heb dat niet alleen met bekende personen, maar ook weleens met collega's, studiegenootjes, sommige vind ik vanaf het allereerste moment niet leuk overkomen, soms stel ik mijn mening daarna bij, maar vaak ook niet. Je kunt toch niet iedereen leuk vinden? Ik zie echt niet in waarom dat zo erg zou zijn, en nog minder waarom dat met jaloezie te maken heeft. Ik vind het ook heel erg ''knap'' als je echt over niemand een mening vormt voordat je ze echt goed kent/persoonlijk kent, ik kan dat in ieder geval niet.

Edit: Zoals RYW het zegt begrijp ik het wel, maar dan nog, ik vind Chantal Janzen heel vervelend overkomen, maar dat doet er niets aan af dat ik bijvoorbeeld wel vind dat ze goed in haar werk (musicals) is, in presenteren dan weer niet, maar ik vind niet dat ik daar geen mening over kan hebben omdat ik haar niet persoonlijk ken, en ik zeg dus niet dat omdat ik haar vervelend vind, niet goed in haar vak is.

Maar dat is dan dus wat anders, SF. Jij vindt haar dan irritant omdat ze, ik noem maar wat, een vervelende stem heeft, stom lacht of wat dan ook, maar niet omdat ze mooi is en DUS wel arrogant zal zijn. En daar heeft ladycat het over.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: