Vraag: 'Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat..'
+49
Filoria
Droopy28
Fayebella
Tinus
Atelier Madame
Bolleke
Printje
Lady1984
Sunshine
Steep
SuperGrover
Magenta
Snoes
Jasmine
Rose
Rumble
Ibbeltje
June
Gympie
Pompoen
Merai
nijntje4
Poubelle
luenca
Caramba
Kowalski
Ooh La La!
Phileine
Discordia
Dora
Mees
Catwoman79
Stuiterbal
Burn
Silver
Feline
Lenthe
Sarah1985
Cheesegirl
Marin
SnowWhite
Antibes
girli
SoGood
_Nina
ellibre
dr_oupy
Lejow
Roza
53 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vraag: 'Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat..'
Dat ik erg aan mezelf twijfel..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Is een heel mooie programma, vind het jammer dat het niet eerder is toegepast op scholen.
Ik heb net als de meeste na moeten denken, over de vraag.
Maar als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik mij overal meer dan 100% inzet, Doorzet. en alles aanpak wat ik aan kan pakken. Ik, eigenlijk altijd positief ben. Maar, de laatste tijd ook bewust nadenk over het leven. Of ik misschien niet al klaar ben. Soms niet meer weten hoe ik de dag door moet komen, van de pijn en spasmes. Maar als je mij echt zou kennen, dan ben ik iemand die het niet gauw laat zien.
Ik heb net als de meeste na moeten denken, over de vraag.
Maar als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik mij overal meer dan 100% inzet, Doorzet. en alles aanpak wat ik aan kan pakken. Ik, eigenlijk altijd positief ben. Maar, de laatste tijd ook bewust nadenk over het leven. Of ik misschien niet al klaar ben. Soms niet meer weten hoe ik de dag door moet komen, van de pijn en spasmes. Maar als je mij echt zou kennen, dan ben ik iemand die het niet gauw laat zien.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat klinkt alsof je door een moeilijke tijd gaat inderdaad Heb je ook schulden, of blijft het nu nog bij zorgen? Ik kan me voorstellen dat je juist nu graag steun zou willen hebben.Fayebella schreef:Ik woon op mezelf en ik ben sinds januari van baan gewisseld. Ze hebben me nogal wat uren beloofd, maar uiteindelijk i.v.m. bezuinigingen kan ik amper werken. Ik heb gewoon hele grote geldzorgen en ik kan het met niemand delen. Ik roep altijd, dat het ik allemaal wel trek. Maar mijn spaarrekening is nu gewoon leeg. En ik zou ook graag een leuke kerel naast me willen hebben, maar dat is nu ook wel iets wat op een laag vuurtje staat. Ik voel me anders zo'n golddigger. Sorry ik heb geen geld, maar ik wel een relatie met jou. Ik weet wel dat dit niet reëel is, maar zo voelt het wel.
Als je iemand tegenkomt met wie je echt klikt zal hij je heus niet laten zitten vanwege je geldgebrek hoor, maar ik snap je twijfels ook wel. En daten is ook niet makkelijk met weinig cash natuurlijk.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Dat klinkt alsof je door een moeilijke tijd gaat inderdaad Heb je ook schulden, of blijft het nu nog bij zorgen? Ik kan me voorstellen dat je juist nu graag steun zou willen hebben.
Als je iemand tegenkomt met wie je echt klikt zal hij je heus niet laten zitten vanwege je geldgebrek hoor, maar ik snap je twijfels ook wel. En daten is ook niet makkelijk met weinig cash natuurlijk.
Ja het is niet altijd even makkelijk. Maar ik heb gelukkig nog geen schulden. Maar ik moet nu echt wel meer uren gaan werken. En in mijn branche is er gewoon op dit moment erg weinig (kinderopvang).
Bedankt voor je reactie, erg lief.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Wat veel heftige verhalen voor iedereen.
Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik vooral als puber me vaak ontzettend eenzaam en onbegrepen voelde, dat ik een soort sociale faalangst had en soms nog steeds heb.
Maar ook dat ik me nu echt goed voel, maar dat soms ook eng vind. Angst dat er iets mis gaat nu alles eigenlijk goed gaat. Leven zonder zorgen (vooral financieel) is nog een beetje nieuw voor me.
Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik vooral als puber me vaak ontzettend eenzaam en onbegrepen voelde, dat ik een soort sociale faalangst had en soms nog steeds heb.
Maar ook dat ik me nu echt goed voel, maar dat soms ook eng vind. Angst dat er iets mis gaat nu alles eigenlijk goed gaat. Leven zonder zorgen (vooral financieel) is nog een beetje nieuw voor me.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Nav 'als je me echt zou kennen, dan...'
» Kennen jullie deze al?
» Kennen we ze nog?
» Kennen jullie 'm nog!
» Kennen we deze nog..nog..nog..nog?
» Kennen jullie deze al?