Vraag: 'Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat..'
+49
Filoria
Droopy28
Fayebella
Tinus
Atelier Madame
Bolleke
Printje
Lady1984
Sunshine
Steep
SuperGrover
Magenta
Snoes
Jasmine
Rose
Rumble
Ibbeltje
June
Gympie
Pompoen
Merai
nijntje4
Poubelle
luenca
Caramba
Kowalski
Ooh La La!
Phileine
Discordia
Dora
Mees
Catwoman79
Stuiterbal
Burn
Silver
Feline
Lenthe
Sarah1985
Cheesegirl
Marin
SnowWhite
Antibes
girli
SoGood
_Nina
ellibre
dr_oupy
Lejow
Roza
53 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Vraag: 'Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat..'
Bij het tv programma 'over de streep' beginnen ze altijd met de vraag;
Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat......
Hier komen de meest uiteenlopende zinnen uit. Kinderen die geen ouders meer hebben, die mishandeld zijn, verkracht zijn etc. Wat zou jou antwoord hierop zijn?
Ik ga er zelf even over na denken.
Voor degene die het programma niet kennen, hier een link naar de aflevering van vorige week: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1270059
Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat......
Hier komen de meest uiteenlopende zinnen uit. Kinderen die geen ouders meer hebben, die mishandeld zijn, verkracht zijn etc. Wat zou jou antwoord hierop zijn?
Ik ga er zelf even over na denken.
Voor degene die het programma niet kennen, hier een link naar de aflevering van vorige week: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1270059
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Vraag: 'Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat..'
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien, wat een gaaf programma!
Over de zin ga ik even nadenken.
Over de zin ga ik even nadenken.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat mijn ouders zijn gescheiden, en zou je weten dat mijn vader een alcoholverslaving heeft, en dat ik daarom nu geen contact meer met hem heb.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
.... dat ik ontzettend onzeker ben en altijd en overal erkenning in moet hebben om iets te kunnen accepteren.
Gast- Gast
Dat ik ontzettend veel gezondheidsproblemen heb waar ik weiger aan toe te geven en nooit over klaag.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Als je mij écht zou kennen, dan zou je weten dat ik de nare ervaringen uit mijn vorige relatie nog altijd meedraag en dat ik verschrikkelijk onzeker ben over mezelf en relaties, en ik het ontzettend moeilijk vind mensen te vertrouwen en dus erg wantrouwend ben.
Laatst aangepast door Statler op do 12 jul 2012 - 7:17; in totaal 1 keer bewerkt
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik bang ben dat ik me nooit meer zo gelukkig en zorgeloos ga voelen als toen ik een kind was en nog bij mijn, toen nog gehuwde ouders woonde.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
*
Laatst aangepast door girli op vr 13 jul 2012 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
ellibre schreef:Dat ik ontzettend veel gezondheidsproblemen heb waar ik weiger aan toe te geven en nooit over klaag.
Oh, wat ontzettend vervelend zeg.. Belemmert het je erg?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
... dat eind juli een moeilijke tijd voor mij is...
Gast- Gast
Zusje schreef:... dat eind juli een moeilijke tijd voor mij is...
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
... dat ik continu aan het piekeren ben en in korte tijd zoveel heb meegemaakt en te snel volwassen ben geworden.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
*
Laatst aangepast door Marin op do 12 jul 2012 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik helemaal niet weet ik of gelukkig ben met mijn huidige leven.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik achter die lach op mijn gezicht helemaal niet zo vrolijk ben. En dat ik veel verdriet met me mee neem
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Als je mij echt zou kennen, weet je dat ik gevoeliger en onzekerder ben dan ik altijd laat zien.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
zou je weten dat ik gek ben op m'n baan en daardoor vanmiddag in de auto zat te huilen..
Moet nu echt toegeven aan m'n gezondheidsproblemen en ga van 40+ naar 24 uur per week. M'n baas heeft me half naar buiten geleid vanmiddag omdat ik echt veel moeite heb met weggaan..mag sowieso niet op m'n werk komen tot maandag.. en toen kreeg ik van m'n date ook nog: je werkt veel te hard lieverd, ik ben blij dat je baas je naar huis heeft gestuurd. Toen braken de dijken door..
Moet nu echt toegeven aan m'n gezondheidsproblemen en ga van 40+ naar 24 uur per week. M'n baas heeft me half naar buiten geleid vanmiddag omdat ik echt veel moeite heb met weggaan..mag sowieso niet op m'n werk komen tot maandag.. en toen kreeg ik van m'n date ook nog: je werkt veel te hard lieverd, ik ben blij dat je baas je naar huis heeft gestuurd. Toen braken de dijken door..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Zusje schreef:... dat eind juli een moeilijke tijd voor mij is...
Mag ik vragen waarom?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik zwaar depressief ben geweest met suïcide gedachten, dat mijn faalangst en onzekerheid mij altijd in de weg staan door overal bevestiging om te vragen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Tja, wat is belemmeren.. Ik heb nog altijd een even leuk, druk en actief leven, maar het kost me wel veel meer moeite dan voorheen. 7 jaar geleden was ik nog super fit, deed naast m'n studie aan topsport en ik had nog energie over. Inmiddels heb ik de ziekte van Crohn, astma, en een aantal zware allergieën. Dat maakt het allemaal een stuk zwaarder en soms zelfs even onmogelijk.Antibes schreef:ellibre schreef:Dat ik ontzettend veel gezondheidsproblemen heb waar ik weiger aan toe te geven en nooit over klaag.
ellibre- Prater
Verschrikkelijk slecht programma als je het mij vraagt.
Antibes- Ratel
ellibre schreef:Tja, wat is belemmeren.. Ik heb nog altijd een even leuk, druk en actief leven, maar het kost me wel veel meer moeite dan voorheen. 7 jaar geleden was ik nog super fit, deed naast m'n studie aan topsport en ik had nog energie over. Inmiddels heb ik de ziekte van Crohn, astma, en een aantal zware allergieën. Dat maakt het allemaal een stuk zwaarder en soms zelfs even onmogelijk.Antibes schreef:ellibre schreef:Dat ik ontzettend veel gezondheidsproblemen heb waar ik weiger aan toe te geven en nooit over klaag.
Hmm, dat zal wel moeilijk zijn, zeker als je vanuit zo'n andere situatie komt. Eigenlijk moet je natuurlijk niet terug kijken natuurlijk (of er positief op terugkijken dat het je toen makkelijker afging, dat heeft ook niet iedereen), maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Antibes- Ratel
Ja, het is een kwestie van accepteren en er mee om leren gaan. Dat klinkt makkelijker dan het echt is. Ik heb heel lang niet kunnen accepteren dat ik niet meer kan (vooral qua sport) wat ik vroeger kon, en als ik dan op de racefiets zit en eraf gereden werd door mensen die mij vroeger niet bij konden houden kon ik dat echt niet accepteren. Vervolgens raakte ik m'n fiets dan een jaar niet aan uit frustratie, en daar werd het ook niet beter van. Inmiddels heb ik het wel echt geaccepteerd en sport ik alleen nog maar recreatief, niet meer competitief.Antibes schreef:Hmm, dat zal wel moeilijk zijn, zeker als je vanuit zo'n andere situatie komt. Eigenlijk moet je natuurlijk niet terug kijken natuurlijk (of er positief op terugkijken dat het je toen makkelijker afging, dat heeft ook niet iedereen), maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Het heeft overigens wel een voordeel, ik ben hierdoor beter in staat om me te verplaatsen in patiënten die moeten leren omgaan met beperkingen en/of daar moeite mee hebben.
Laatst aangepast door ellibre op do 12 jul 2012 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt
ellibre- Prater
Roza schreef:Zusje schreef:... dat eind juli een moeilijke tijd voor mij is...
Mag ik vragen waarom?
Dan is het weer 'zoveel jaar geleden' dat ik twee neefjes verloor (1 vier uur na zijn geboorte en 1 na een steekpartij). Ik moet van die laatste 'de plek' nog toonbaar maken, al het onkruid weghalen enzo voor mensen er bloemen gaan leggen maar vind het zo moeilijk... Niet quoten ajb.
Feline, dikke knuffel voor jou maar wel fijn te lezen dat je zo'n leuke baan heb én een date
Gast- Gast
Antibes, waarom een slecht programma?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Kennen jullie deze al?
» Hebben/Kennen jullie
» Kennen we ze nog?