Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwanger van de tweede en verlof

+7
Susan
Twellie
Jazzlyn
Anouk
Liadan
RiLiJu
Mamsie
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 6:40

helaas maar een klein balkon. Wel met border, maar daar zit zwart zand in Razz Speeltuin is hier wel op loopafstand, maarja, daar staat ook een hoge glijbaan, schommel en wipwap en daar heeft ze écht hulp bij nodig en tillen is nu ook niet fijn.

speelgoed gewoon op tafel zetten is wel een goed idee, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht zeg. Ik denk dat ze het heel leuk vindt om samen met het snijfruit aan tafel te snijden, of de vormentrein in en uit elkaar te zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 6:44

Ja en zo hou je het zelf ook nog vol en kan je samen spelen smile

Jammer dat je geen tuin hebt ( nog niet hebt )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Tania do 12 jul 2012 - 7:01

J. heeft echt heeeel veel youtube gekeken tijdens mijn zwangerschap. Mijn man was veel thuis en mijn moeder kwam regelmatig helpen maar de dagen dat ik alleen met hem was zat ik de hele dag op de bank boekjes voor te lezen, liedjes zingen, met de duplo op de bank, kleuren (dan stond de salontafel tegen de bank aan) en heel veel filmpjes kijken. Hij is nogsteeds aan het afkicken van de filmpjes Embarassed

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 7:03

Ik heb ook dagen dat het me echt zwaar is, en ik moet nog wel even. Maar dit komt mede door mijn medicatie wat ik heb, en ik ben blij dat Y. naar mijn zus of ouders gaat, al is het maar een middagje of ochtend, of soms wel paar x per week. Mijn moeder neemt bijv ook na de bevalling vrij, eerst is manlief 2 weken nog thuis en daarna plant mijn moeder een weekje om mij te komen helpen etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 7:26

Anniej_S schreef:Ik heb ook dagen dat het me echt zwaar is, en ik moet nog wel even. Maar dit komt mede door mijn medicatie wat ik heb, en ik ben blij dat Y. naar mijn zus of ouders gaat, al is het maar een middagje of ochtend, of soms wel paar x per week. Mijn moeder neemt bijv ook na de bevalling vrij, eerst is manlief 2 weken nog thuis en daarna plant mijn moeder een weekje om mij te komen helpen etc.

Je mag haar best is hier brengen voor een paar uurtjes zodat jij even wat kan bij tanken.. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 9:20

Snoepy87 schreef:
Anniej_S schreef:Ik heb ook dagen dat het me echt zwaar is, en ik moet nog wel even. Maar dit komt mede door mijn medicatie wat ik heb, en ik ben blij dat Y. naar mijn zus of ouders gaat, al is het maar een middagje of ochtend, of soms wel paar x per week. Mijn moeder neemt bijv ook na de bevalling vrij, eerst is manlief 2 weken nog thuis en daarna plant mijn moeder een weekje om mij te komen helpen etc.

Je mag haar best is hier brengen voor een paar uurtjes zodat jij even wat kan bij tanken.. smile

Dat is lief van je!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  PiP do 12 jul 2012 - 9:52

Rejoy. schreef:
Pip: Y.inthe zit nu ook schandalig vaak filmpjes van 't zandkasteel te kijken op m'n vrije dagen Embarassed Die duren 15 minuten, heerlijk om even te zitten. Knutselen is inderdaad wel een goed idee, daarvoor hoef ik ook niet op de grond te gaan zitten. We vieren volgend weekend haar verjaardag en we hebben knutselspullen voor haar gevraagd, hopelijk zit daar wat tussen en anders haal ik zelf nog wat bij.

.

Tip: De filmpjes van Mickey Mouse Clubhuis duren een half uur, haha. Kan ze alleen niet echt in het Nederlands op YouTube vinden.
Het is een poosje op ned 3 geweest en ik heb er een paar opgenomen. Nu is ze alleen helemaal fan van Bob de Bouwer, HoelaHoep, barbaar(iets met een olifant) en Olivia.
Die 4 kwamen ook een tijd achter elkaar. Ik had Bob de Bouwer op opnemen gezet voor een uur en de rest staat erbij. Heb er boven en beneden 1, maar ze raakt er nog steeds niet op uitgekeken.
Ik heb pas een pak met gekleurd papier gehaald (a4 en vouwblaadjes), schaarje, potje lijm met kwastje en wat stickers bij de Hema.
Helemaal geweldig vindt ze het, ik wist zelf niet echt of ze wel zou kunnen knippen, maar dat gaat perfect. Stickers is ze al erg lang gek op, die dingen kan je overal wel voor weinig kopen. Heb alles bij de Hema gehaald.
Oja enig nadeel van de stickers, je vindt ze overal terug smile
Kleien wil ze ook elke dag wel een keer doen. Heb zo`n koffer met allemaal gereedschap, het enige wat ik moet doen is wat klei plat maken en ze is weer even zoet.
En puzzelen doet ze vaak aan de salontafel.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  kwak do 12 jul 2012 - 18:09

ik heb ook nog de wereld aan leuke kinderdvd's dvd's en bij "onze" hema hebben ze nu woezel en pip voor 5 euro, in z'n bak/stelling tussen de make up en de fietsen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 18:47

Anniej_S schreef:
Snoepy87 schreef:
Anniej_S schreef:Ik heb ook dagen dat het me echt zwaar is, en ik moet nog wel even. Maar dit komt mede door mijn medicatie wat ik heb, en ik ben blij dat Y. naar mijn zus of ouders gaat, al is het maar een middagje of ochtend, of soms wel paar x per week. Mijn moeder neemt bijv ook na de bevalling vrij, eerst is manlief 2 weken nog thuis en daarna plant mijn moeder een weekje om mij te komen helpen etc.

Je mag haar best is hier brengen voor een paar uurtjes zodat jij even wat kan bij tanken.. smile

Dat is lief van je!!

En ik meen het ook hoor smile
Volgens mij vind S. dat heel gezellig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:52

nou, die knutselspullen zijn ook een succes zeg Rolling Eyes Knippen met de schaar vindt ze echt geweldig, maar ze moest 'm na 10 minuten alweer inleveren, omdat ze in de hond wilde knippen, met een flinke woede-aanval als gevolg :nopompom: Zometeen maar eens kijken of ze 't bij 't papier kan laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 0:11

Ook als ze aan tafel zit en je alleen papier hebt liggen?

En verven of kleien dan?

Gewoon lekker plakken en scheuren? ( eerst scheuren en dan plakken haha)
Of playmais?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 0:15

Rejoy. schreef:nou, die knutselspullen zijn ook een succes zeg Rolling Eyes Knippen met de schaar vindt ze echt geweldig, maar ze moest 'm na 10 minuten alweer inleveren, omdat ze in de hond wilde knippen, met een flinke woede-aanval als gevolg :nopompom: Zometeen maar eens kijken of ze 't bij 't papier kan laten.

lol! hahaha, sorry smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 0:16

PiP schreef:
Rejoy. schreef:
Pip: Y.inthe zit nu ook schandalig vaak filmpjes van 't zandkasteel te kijken op m'n vrije dagen Embarassed Die duren 15 minuten, heerlijk om even te zitten. Knutselen is inderdaad wel een goed idee, daarvoor hoef ik ook niet op de grond te gaan zitten. We vieren volgend weekend haar verjaardag en we hebben knutselspullen voor haar gevraagd, hopelijk zit daar wat tussen en anders haal ik zelf nog wat bij.

.

Tip: De filmpjes van Mickey Mouse Clubhuis duren een half uur, haha. Kan ze alleen niet echt in het Nederlands op YouTube vinden.
.

Van Teletubbies heb je op Youtube filmpjes van 1,5 uur. Laughing Maareh, dan moet ze de Teletubbies wel leuk vinden Wink. Mijn oudste vind dat nog steeds leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 3:48

Snoepy87 schreef:Ook als ze aan tafel zit en je alleen papier hebt liggen?

En verven of kleien dan?

Gewoon lekker plakken en scheuren? ( eerst scheuren en dan plakken haha)
Of playmais?

ze was ook moe, dus daarom werd ze wat lomp en onbenullig en dan gaat ze dat soort dingen doen, ik denk dat het wel een heel groot succes is als ze wel goed te pas is hoor Laughing Ik heb ook lijm gekocht en van die stoffen bolletjes, wat stickers en klei, dus wij vermaken ons wel op mijn verlofdagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  kwak vr 13 jul 2012 - 4:40

misschien kun jij dat ook doen, maar ik ga met D. in mijn verlof op de ramen tekenen met raamverf heb ik bedacht.
Dat wou ik vorig jaar al doen maar toen was ze nog een beetje te klein. Aangezien ik met de feestdagen verlof heb kan ik een mooi thema gebruiken. Maar jullie hebben niet zulke lage ramen, maar als ze in de vensterbank zit of op een stoel staan kan het misschien wel.

'kheb anders ook nog wel een naaiprojectje voor je liggen als je je deze week verveelt Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 4:57

kwak schreef:misschien kun jij dat ook doen, maar ik ga met D. in mijn verlof op de ramen tekenen met raamverf heb ik bedacht.
Dat wou ik vorig jaar al doen maar toen was ze nog een beetje te klein. Aangezien ik met de feestdagen verlof heb kan ik een mooi thema gebruiken. Maar jullie hebben niet zulke lage ramen, maar als ze in de vensterbank zit of op een stoel staan kan het misschien wel.

'kheb anders ook nog wel een naaiprojectje voor je liggen als je je deze week verveelt Wink

dat is ook wel leuk, maar dan kan dat alleen bij 't grote raam aan de straat, vind ik ook weer zoiets, zeker als de ooievaar daar straks aan hangt, haha!

en het naaiproject.. het verjaardagscadeau voor Y.inthe bedoel je? Dat doe je maar lekker zelf Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger van de tweede en verlof - Pagina 2 Empty Re: zwanger van de tweede en verlof

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum