Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ineens vrije tijd, help

+3
Poubelle
Blond
SoGood
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Ineens vrije tijd, help

Bericht  SoGood do 12 jul 2012 - 0:05

Na maaanden hard werken en hard studeren heb ik ineens een vrije middag. Ik moet niks, mijn studieboeken zijn opgeborgen en zelfs schoonmaken is niet nodig. Ik heb hier echt super naar uit gekeken maar ineens voelt het zo.. Nutteloos? Ineens vrije tijd, help 1270000679 Nu denk ik er serieus over om de badkamer te gaan ontkalken.

Is dat voor meer mensen herkenbaar? Ik merk dat ik na een behaald succes altijd op een of andere manier niet echt kan genieten en een soort van 'instort' en moeite heb om dan dingen los te laten en te genieten van wat heb ik heb bereikt ofzo.. Zo stom!

OMG wat een zeikerd ben ik. Iemand nog wat te zeuren?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Blond do 12 jul 2012 - 0:06

Oh dat is voor mij heel herkenbaar. Dan zit je op de bank, en ja, wat dan? Ik ga dan maar series kijken of 24 Kitchen. Of Disney films Ineens vrije tijd, help 827601.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Poubelle do 12 jul 2012 - 0:08

Ga lekker genieten van het niets hoeven!
Maak een ko[ thee, pak een stuk chocola en ga met een boek op de bank liggen!

Ik heb niks te zeuren eigenlijk. Ik ben het kind in mij naar buiten aan het laten; ik ben armbandjes aan het knopen!
Haha als ik het zo neerzet klinkt het zo lame, maar net als 15 jaar geleden ben allemaal verschillende soorten armbandjes aan het maken and i'm loving it!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  SoGood do 12 jul 2012 - 0:12

Klinkt leuk Pixie! Wat voor materiaal gebruik je voor je armbandjes? Heb je al een oplossing voor je outfit zaterdag? Vanochtend werd ik wakker van de regen en toen bedacht ik me dat ik ineens weinig zit had om net als vorig jaar in de kou te moeten dansen. Ineens vrije tijd, help 1371890812

Maar ik heb voor vanmiddag een idee bedacht! Sindskort hebben wij Investigation Discovery. Dat in combinatie met een eigen gemaakte cappuchino lijkt me wel een goed idee. Ineens vrije tijd, help 2474380249
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Poubelle do 12 jul 2012 - 0:15

I love Investigation Discovery!

Ik gebruik nu om te oefenen wol, maar als ik ze echt wil gaan dragen ga ik ze van katoen maken, wol gaat te snel pluizen. En ik ben aan het oefenen met kraaltjes ertussen rijgen. Is eigenlijk helemaal niets voor mij dit, ik heb echt geen geduld!

Sjah, qua outfit ben ik er nog niet over uit. Ik rij morgen even naar de action om te kijken of ze daar nog kaplaarsjes hebben.. :nopompom:
Ik wil persé een short aan, maar dan met een panty eronder en qua top heb ik nog geen flauw idee. Denk maar iets basics, doe er toch een colbert en hoogstwaarschijnlijk een regenponcho over.
Ik wilde ook lekker gaan uitpakken met make-up en steentjes enzo, maar dat zal er dan ook zo vanaf regenen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 0:20

Herkenbaar. Ik kan ook slecht stil zitten, maar soms is het wel lekker. Ik moet me er dan echt aan overgeven. "Nee, je mag niks doen!" Misschien moet je je er ook aan overgeven? Ga lekker op de bank zitten/liggen met een boek of tijdschrift en neem er wat lekkers bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Dennenappel do 12 jul 2012 - 6:24

Ik herken het nu erg bij mijn vriend. Ook net afgestudeerd, erg drukke tijd gehad.
Nu heeft hij niets te doen, verveelt zich en vraagt zodra ik thuis ben haast al 'wat gaan we doen?'. Om gek van te worden haha!

Kan je niet veel met vriendinnen afspreken of moeten die wel werken? Ik zou denk ik ook klussen in huis gaan doen, kledingkast uitmesten, van de zon genieten in de tuin (hoewel hij nu sporadisch schijnt).
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 6:44

Toen ik net mijn diploma binnen had en niet meer hoefde te studeren heb ik me echt een paar weken heel rusteloos gevoeld, had steeds het idee dat ik ergens mee bezig moest, heel raar gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 7:25

Ik vond het heerlijk om niets te moeten eerlijk gezegd. Ik ben een paar maanden vrijwillig werkloos geweest en genoot ervan. Ik kreeg allemaal leuke ideetjes die ik wilde uitvoeren en kon me bezig houden met de dingen die ik echt leuk vind. Werd er ook veel creatiever van...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Oasis do 12 jul 2012 - 7:47

Pixie schreef:I love Investigation Discovery!
.

+1! Ik kijk bijna niets anders (maak soms een uitstapje naar E! Entertainment..)
Dus ik zou grote kop thee zetten en de hele avond ID kijken! Very Happy Enjoy!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Antibes do 12 jul 2012 - 7:49

Heerlijk dat gevoel juist, dat is voor mij juist HET moment om te kunnen ontspannen en op te laden. Had dat nog in de zomer van 2010 (tussen mijn 1e en 2e jaar), helaas sindsdien geen moment meer gehad waarop ik niet EIGENLIJK aan het leren zou moeten zijn..

Hooguit straks eind augustus twee weekjes, maar dan moet ik ook alweer veel voor master enzo nog regelen.. Dus ik vrees dat het zomer 2013 gaat worden dan (als dat al kan).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  SoGood do 12 jul 2012 - 7:51

Haha vanmiddag heb ik idd lang IDtv zitten kijken! Was helemaal trots op mezelf dat ik een rustmomentje kon vinden. Very Happy

Ik ben ook een tijd werkloos geweest, ook weer na een hele intensieve studie, en daar kon ik eerlijk gezegd helemaal niet tegen. Heeft me bijna m'n relatie gekost. Gelukkig heb ik nu dus wel een baan en ik ga minder werken, waar ik eerlijk gezegd toch wel blij mee ben. Ik moet gewoon nog eventjes wennen. Ineens vrije tijd, help 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:42

Ik zeg, ga lekker wat eten Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Guus vr 13 jul 2012 - 2:01

Powerbabe schreef:Ik zeg, ga lekker wat eten Very Happy.

Jij denkt ook maar aan een ding Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:05

Goochempie schreef:
Powerbabe schreef:Ik zeg, ga lekker wat eten Very Happy.

Jij denkt ook maar aan een ding Wink

Haha het was een geintje n.a.v. wat sogood zei in het bikini-topic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens vrije tijd, help Empty Re: Ineens vrije tijd, help

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum