Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?! Empty Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?!

Bericht  SoGood do 15 maa 2012 - 20:21

Vandaag ben ik een dagje vrij, ik had bedacht om eerst lekker uit te slapen (nou, om 6:00 lag ik al klaar wakker) en om eens gewoon te genieten van een dag rust.

En dan begint de ellende ineens want nu ben ik bang dat ik per ongeluk een verkeerd mailtje heb doorgestuurd. Ik weet 99.9% zeker dat het gewoon het juiste mailtje is maar ik kan het niet van me af zetten. Waarschijnlijk als ik de zorgen om dit mailtje niet had gehad, ik dan wel iets anders in mijn hoof had gehaald. Ik heb dit best gauw, het lijkt wel alsof ik mezelf gewoon geen rust gun of dat ik gewoon simpelweg mijn werk niet los kan laten.

Ik word hier soms zo moe van!

Is dat herkenbaar en hoe ga je er mee om?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?! Empty Re: Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?!

Bericht  Minx do 15 maa 2012 - 20:47

Heb je daar in de weekenden ook last van??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?! Empty Re: Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?!

Bericht  SoGood do 15 maa 2012 - 20:48

Fairytale schreef:Heb je daar in de weekenden ook last van??

Ik heb nu weekend, dus ja. Very Happy Ene keer wat minder dan de andere keer.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?! Empty Re: Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?!

Bericht  Minx do 15 maa 2012 - 20:50

Kun je er met iemand over praten?? Denk wel dat dat belangrijk is om te doen. Je noet het namelijk wel los kunnen laten anders hou je het niet vol.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?! Empty Re: Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?!

Bericht  Sophiee do 15 maa 2012 - 23:17

Ja, ik heb daar ook last van hoor! Bij mij helpt het heel goed om tijdens mijn werk lijstjes te maken, waarbij ik afstreep wat ik af heb. Wat niet af is, zet ik in de agenda van volgende week. Door het op te schrijven, zet ik het letterlijk van me af en 'is' het er op dat moment niet.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?! Empty Re: Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?!

Bericht  Twellie zo 18 maa 2012 - 11:41

Ik heb dat ook. Vooral na heel drukke dagen en periodes kan ik me ineens iets in mijn hoofd halen. Bijvoorbeeld wat jij noemt over een mailtje verkeerd doorsturen, maar ik kan me eigenlijk ineens van alles gaan afvragen. Terwijl ik ergens wel weet dat het gewoon goed is gegaan. Heel vervelend en ik heb niet echt een goede tip. Soms kan ik het van me afzetten door mezelf voor te houden dat ik weer eens onzinnig bezig ben en soms start ik de werk-laptop maar op om te controleren of iets is goed gegaan.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?! Empty Re: Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum