trouwtopic 2012
+23
Arwyn
CCC
Pepper
patjuhhh
litllejoy
Caribbeanlover
Marin
SoGood
slaatje
Bosjesvrouw
Loes263
Miss G
Shisha
Jolanda
Kamperseboekenwurm
Emma_
Tsjip
Minx
Inge
Suus
vlinder-2011
sanne-84
Joli86
27 plaatsers
Pagina 4 van 10
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: trouwtopic 2012
Wij hebben dezelfde paraplu :-p
Vandaag binnen gekregen!
Fotograaf zei ook dat het voor de foto's beter bewolkt kan zijn dan zonnig!
Ach als het wel regent doe hè er toch niks aan :-)
Vandaag binnen gekregen!
Fotograaf zei ook dat het voor de foto's beter bewolkt kan zijn dan zonnig!
Ach als het wel regent doe hè er toch niks aan :-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ben op dit moment bezig met iemand te zoeken voor mijn haar en make-up (liefst aan huis) maar ik merk dat er echt heel veel verschil in zit tussen de kosten.
Ben nu bijvoorbeeld met 2 aan het mailen, een vraagt €195,- en een ander maar €70,- Beide excl reiskostenvergoeding. Deze twee dames hebben beide een eigen kapsalon en komen beide aan huis.
Mag ik vragen wat jullie ong kwijt waren aan haar & make-up?
Ben nu bijvoorbeeld met 2 aan het mailen, een vraagt €195,- en een ander maar €70,- Beide excl reiskostenvergoeding. Deze twee dames hebben beide een eigen kapsalon en komen beide aan huis.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Volgens mij is 70 euro echt heel goedkoop!
Ik heb nog niemand geregeld, maar ik kwam al veel hogere prijzen tegen, rond de 250 euro.
Onze kaarten zijn op de post!
Ik heb nog niemand geregeld, maar ik kwam al veel hogere prijzen tegen, rond de 250 euro.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
x-justme-x schreef:Ben op dit moment bezig met iemand te zoeken voor mijn haar en make-up (liefst aan huis) maar ik merk dat er echt heel veel verschil in zit tussen de kosten.
Ik was voor beide in totaal 50 euro kwijt. Mijn kapster heeft geen speciaal tarief voor een bruidskapsel. En voor mijn make-up had ik een kennis gevraagd. Zij is visagiste en wilde mijn make-up wel doen.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Suus schreef:Volgens mij is 70 euro echt heel goedkoop!
Wij hebben deze week de kaartjes uitgezocht, en de tekst gemaakt, ik denk dat ik ze woensdag ga bestellen!
Welke datum gaan jullie trouwen?
Joli86- Prater
Op 14 september. En jullie?x-justme-x schreef:Suus schreef:Volgens mij is 70 euro echt heel goedkoop!
Wij hebben deze week de kaartjes uitgezocht, en de tekst gemaakt, ik denk dat ik ze woensdag ga bestellen!
Echt leuk, we krijgen al allemaal positieve reacties op onze kaart
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Op 14 september. En jullie?x-justme-x schreef:Suus schreef:Volgens mij is 70 euro echt heel goedkoop!
Echt leuk, we krijgen al allemaal positieve reacties op onze kaart
12 oktober 2012
Joli86- Prater
Ik ben voor proef kapsel, proef make-up en op de grote dag aan huis 100 euro kwijt voor alles, aangezien ze uit Rotterdam komt betaal ik haar nog wel een reiskosten vergoeding van 16 euro. Ze gaat daarna ook nog mijn schoonzus en schoonmoeder kapsel en make-up doen voor 40 euro pp.
Jolanda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
@ Jolanda, ziet er mooi uit je haar!
@ Just Me,ik was voor kapsel op de dag zelf + proefkapsel, make-up op de dag zelf + proefmake-up en het laten zetten van mijn nagels in totaal (incl. reiskosten en aan huis kosten) zo'n 230 euro kwijt.
@ Just Me,ik was voor kapsel op de dag zelf + proefkapsel, make-up op de dag zelf + proefmake-up en het laten zetten van mijn nagels in totaal (incl. reiskosten en aan huis kosten) zo'n 230 euro kwijt.
Gast- Gast
Gister mijn vrijgezellenfeestje gehad en vandaag flink beroerd :-o maar het was gezellig en de alcohol smaakte goed
Om 14uur kwam ik thuis en zat het huis vol met meiden met allemaal lekkers voor een high tea. Kreeg van iedereen een persoonlijk cadeautje en kreeg een paars shirt aan en iets paars op mijn hoofd.
Daarna met de trein naar Zwolle gegaan, terrasje gezeten.
Uit eten gegaan bij de Atlas in Zwolle (Aanrader), kregen als voorgerecht 4 schalen; 1 met zalm, 1 met lam, 1 met carpaccio en 1 met geitenkaas.
Als hoofdgerecht biefstuk, parelhoen, speenvarken en kabeljauw en daarna 4 schalen met toetjes :-)
Daarna cocktail workshop gehad, en 2 cocktails gemaakt en leren shaken.
Nog even in een lege kroeg gaan dansen, daarna kreeg ik wat opdrachten als met jongens met de naam H.ans op de foto, nagels paars lakken van mensen, wasknijpers geblinddoekt van een shirt halen etc. Gelukkig maar een paar gekke dingen hoeven doen. Lekker nog op een terras gezeten want het was heerlijk weer en daarna gaan stappen.
Afgesloten met een turkse pizza en met de taxi naar huis. rond 5u waren we thuis
Was echt top. Heb mijn foto's alleen nog op facebook staan, maar zal binnenkort nog even foto plaatsen :-D
Om 14uur kwam ik thuis en zat het huis vol met meiden met allemaal lekkers voor een high tea. Kreeg van iedereen een persoonlijk cadeautje en kreeg een paars shirt aan en iets paars op mijn hoofd.
Daarna met de trein naar Zwolle gegaan, terrasje gezeten.
Uit eten gegaan bij de Atlas in Zwolle (Aanrader), kregen als voorgerecht 4 schalen; 1 met zalm, 1 met lam, 1 met carpaccio en 1 met geitenkaas.
Als hoofdgerecht biefstuk, parelhoen, speenvarken en kabeljauw en daarna 4 schalen met toetjes :-)
Daarna cocktail workshop gehad, en 2 cocktails gemaakt en leren shaken.
Nog even in een lege kroeg gaan dansen, daarna kreeg ik wat opdrachten als met jongens met de naam H.ans op de foto, nagels paars lakken van mensen, wasknijpers geblinddoekt van een shirt halen etc. Gelukkig maar een paar gekke dingen hoeven doen. Lekker nog op een terras gezeten want het was heerlijk weer en daarna gaan stappen.
Afgesloten met een turkse pizza en met de taxi naar huis. rond 5u waren we thuis
Was echt top. Heb mijn foto's alleen nog op facebook staan, maar zal binnenkort nog even foto plaatsen :-D
Inge- Ratel
Inge, klinkt als geslaagd! En heb je foto's al gezien, leuk hoor!
Jolanda, leuk kapsel!! Bedt apart toch?
Hier alweer bijna 2 maanden getrouwd, wat gaat de tijd snel! de foto's en dvd hebben we inmiddels al vaak genoeg gezien haha. Verder al goed gewend, voor zover er iets te wennen valt. Hoewel, ik moeswt vandaag iemand bellen en toen zei ik de verkeerde achternaam haha
Hier alweer bijna 2 maanden getrouwd, wat gaat de tijd snel! de foto's en dvd hebben we inmiddels al vaak genoeg gezien haha. Verder al goed gewend, voor zover er iets te wennen valt. Hoewel, ik moeswt vandaag iemand bellen en toen zei ik de verkeerde achternaam haha
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Inge, klinkt als geslaagd! En heb je foto's al gezien, leuk hoor!
Ja wat wel grappig is dat ik vroeger van mezelf pijpenkrullen had, dus ik ga weer een beetje terug in de tijd met m'n kapsel
We hebben zaterdag een pre-wedding fotoshoot gehad en moet zeggen dat ik het echt superleuk vond om te doen en ook erg leuke foto's ervan heb over gehouden!
Wat gaat de tijd hard he Sanne, zo leef je er maanden naar uit en zo ben je al weer 2 maanden getrouwd...
Inge: klinkt als een supergeslaagde dag, je vrijgezellenfeest! En het eten klinkt echt geweldig! Krijg er trek van haha. Benieuwd naar de foto's!
Jolanda- Fluisteraar
Pijpenlrullen zijn nu idd niet meer te zien bij je, grappig dat dat in de loop van de tijd is ' verdwenen'. Leuke foto's! Hd nog nooit gehoord van een preweddingshoot.
En idd geniet er maar van, want tis idd zovoorbij
En idd geniet er maar van, want tis idd zovoorbij
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
@ Inge, klinkt als een geslaagde dag! Ben ook heel benieuwd naar de foto's!
Voor mij zijn ze ook al van alles aan het regelen en me ontzettend nieuwsgierig aan het maken.. Maar zal nog wel even duren aangezien we 'pas' in okt trouwen!
Voor mij zijn ze ook al van alles aan het regelen en me ontzettend nieuwsgierig aan het maken.. Maar zal nog wel even duren aangezien we 'pas' in okt trouwen!
Joli86- Prater
Hier enkele foto's van mijn vrijgezellenfeest
Inge- Ratel
Ziet er gezellig uit Inge!! Nog een paar dagen! Dan is t zo ver
Jolanda- Fluisteraar
Leuk Inge! Ziet er erg gezellig uit.
Schiet al op he. Nog maar 2 nachtjes slapen.
Hier begint het trouwens steeds meer te wennen dat we nu getrouwd zijn. We verspreken ons steeds minder door gelijk mijn man/vrouw te zeggen i.p.v. vriend/vriendin.
Schiet al op he. Nog maar 2 nachtjes slapen.
Hier begint het trouwens steeds meer te wennen dat we nu getrouwd zijn. We verspreken ons steeds minder door gelijk mijn man/vrouw te zeggen i.p.v. vriend/vriendin.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Oh Inge dat ziet er gezellig uit! Nog maar twee nachtjes slapen, super spannend!
Ik had een doorpas van mijn jurk. Ik ben helaas nog meer afgevallen en hij moet nog kleiner. Baal echt van mijn lichaam. Ik weet dat dit het tegenovergestelde is van de meeste vrouwen, maar ik ben echt te dun. Ik ben 1,74 en weeg nu nog maar een kleine 50 kilo. Toen ik hem de eerste keer aan had woog ik 55 kilo. Vind mezelf veel te dun in de jurk. Heb de laatste tijd heel veel gegeten, maar je ziet geen verschil. Hoe moet ik nu in 2,5 week 5 kilo aankomen?
Ik had een doorpas van mijn jurk. Ik ben helaas nog meer afgevallen en hij moet nog kleiner. Baal echt van mijn lichaam. Ik weet dat dit het tegenovergestelde is van de meeste vrouwen, maar ik ben echt te dun. Ik ben 1,74 en weeg nu nog maar een kleine 50 kilo. Toen ik hem de eerste keer aan had woog ik 55 kilo. Vind mezelf veel te dun in de jurk. Heb de laatste tijd heel veel gegeten, maar je ziet geen verschil. Hoe moet ik nu in 2,5 week 5 kilo aankomen?
Gast- Gast
Ecrits schreef:Oh Inge dat ziet er gezellig uit! Nog maar twee nachtjes slapen, super spannend!
Mijn vriendin had precies hetzelfde. Ze heeft expres heel veel gegeten en ook veel ongezonde dingen zoals frietjes om maar niet nog meer af te vallen. Tijdens het afpassen van de jurk moest er nog een heel groot stuk worden ingenomen, daar was ze toen heel verdrietig om en heeft ontzettend moeten huilen een paar dagen voor haar huwelijk. Op de dag zelf kon ze alleen maar stralen en was het niemand opgevallen dat ze zoveel was afgevallen.
Dus, probeer je lekker te richten op jullie bruiloft, geniet ervan en probeer je daarover geen zorgen maken. In een korte tijd heel veel aankomen is niet echt reeel en ook super ongezond.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ecrits schreef:Oh Inge dat ziet er gezellig uit! Nog maar twee nachtjes slapen, super spannend!
Mijn vriendin had precies hetzelfde. Ze heeft expres heel veel gegeten en ook veel ongezonde dingen zoals frietjes om maar niet nog meer af te vallen. Tijdens het afpassen van de jurk moest er nog een heel groot stuk worden ingenomen, daar was ze toen heel verdrietig om en heeft ontzettend moeten huilen een paar dagen voor haar huwelijk. Op de dag zelf kon ze alleen maar stralen en was het niemand opgevallen dat ze zoveel was afgevallen.
Dus, probeer je lekker te richten op jullie bruiloft, geniet ervan en probeer je daarover geen zorgen maken. In een korte tijd heel veel aankomen is niet echt reeel en ook super ongezond.
Oh wat lief van jou. Want ik voel me nu helemaal niet mooi en ook niet vrouwelijk. Mijn moeder zei inderdaad wat jij ook zegt. Ze gaan hem nu nog meer inmaken en dan pas ik hem 2 dagen voor de bruiloft weer. Ga toch proberen iets aan te komen, maar weet zelf niet of het lukt.
Gast- Gast
Ecrits schreef:Oh Inge dat ziet er gezellig uit! Nog maar twee nachtjes slapen, super spannend!
Ik ben ook iets van 5 kg afgevallen een paar weken voor de bruiloft. De jurk zat daardoor iets te los bij de borsten dus had ik toch maar zo'n kipfilet plakbh eronder want anders zakte het gewoon bijna af.
De laatste weken voor de bruiloft is gewoon zo druk en dan ben je toch wel wat zenuwachtig en gestresst en sommige (waaronder ik dus) vallen dan gewoonweg af ondanks dat je jezelf helemaal volstouwd met eten.
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Ecrits schreef:Oh Inge dat ziet er gezellig uit! Nog maar twee nachtjes slapen, super spannend!
Ik ben ook iets van 5 kg afgevallen een paar weken voor de bruiloft. De jurk zat daardoor iets te los bij de borsten dus had ik toch maar zo'n kipfilet plakbh eronder want anders zakte het gewoon bijna af.
De laatste weken voor de bruiloft is gewoon zo druk en dan ben je toch wel wat zenuwachtig en gestresst en sommige (waaronder ik dus) vallen dan gewoonweg af ondanks dat je jezelf helemaal volstouwd met eten.
Bedankt voor het geruststellen Shisha, jij zag er ondanks het afvallen nog steeds stralend uit. Ik hoop dat ik dat ook heb.
Gast- Gast
Ik zag pas nog een foto van jou hier in een wit jurkje. Is dat een recente foto? Ik vond je er daar gewoon gezond en vrouwelijk eruit zien hoor. Het was mij niet opgevallen dat je zo bent afgevallen.
Stralen van geluk maakt de bruid, niet haar gewicht.
Stralen van geluk maakt de bruid, niet haar gewicht.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zal hier trouwens ook nog een paar foto's plaatsen. Afgelopen weekend de foto's van de fotograaf gekregen.
Ik ben nu ook druk met het fotoalbum maar we hebben gewoon te veel mooie foto's. Het album heeft 60 pagina's en ik ben nu ergens bij pagina 50 en dan moeten de foto's van de fotoshoot en van het feest er nog bij.
Ik ben nu ook druk met het fotoalbum maar we hebben gewoon te veel mooie foto's. Het album heeft 60 pagina's en ik ben nu ergens bij pagina 50 en dan moeten de foto's van de fotoshoot en van het feest er nog bij.
Laatst aangepast door Shisha op wo 11 jul 2012 - 3:08; in totaal 1 keer bewerkt
Shisha- Ratel
Dat wordt twee albums maken, Shisha Dat ga je nooit redden. Foto's zijn ook erg mooi en jullie ook!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2012
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» trouwtopic 2011 !