trouwtopic 2012
+23
Arwyn
CCC
Pepper
patjuhhh
litllejoy
Caribbeanlover
Marin
SoGood
slaatje
Bosjesvrouw
Loes263
Miss G
Shisha
Jolanda
Kamperseboekenwurm
Emma_
Tsjip
Minx
Inge
Suus
vlinder-2011
sanne-84
Joli86
27 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: trouwtopic 2012
Wat zagen jullie er mooi uit Inge. Het geluk straalt er af!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Inge, gaaf zeg die filmpjes. Lijkt het zo of moesten jullie zolang staan in het gemeentehuis? Wij zaten bij dat praatje.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Inge, de filmpjes zijn gaaf! Jullie zagen er echt prachtig uit en ik vind je jurk echt mooi
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks meiden :-)
Nee hoor moesten staan bij jawoord alleen! Rest zaten we
Caribbeanlover schreef:Inge, gaaf zeg die filmpjes. Lijkt het zo of moesten jullie zolang staan in het gemeentehuis? Wij zaten bij dat praatje.
Nee hoor moesten staan bij jawoord alleen! Rest zaten we
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Gister eerste stukje van onze trouwfilm gezien. Echt super gaaf! Foto's en album zijn er helaas nog niet. Gaan eerst van het weekend dan eindelijk op huwelijksreis naar Griekenland! Zin in!
Gast- Gast
Mila veel plezier!
Ecrits, hoe is het ermee!? Hele fijne dag morgen
Ecrits, hoe is het ermee!? Hele fijne dag morgen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wij hebben net weer overleg gehad met onze weddingplanner. Er hoeft niet veel meer geregeld te worden
Morgen ga ik mijn jurk ophalen, hopelijk zit hij goed! En ik krijg morgen ook mijn proefkapsel en make up, ben heel benieuwd!!
Morgen ga ik mijn jurk ophalen, hopelijk zit hij goed! En ik krijg morgen ook mijn proefkapsel en make up, ben heel benieuwd!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lijkt me morgen weer een spannende dag voor jou suus! Veel plezier!
Op dit moment is bij ons alles gereserveerd/besteld, na de vakantie willen we de locatie, feestzaal etc weer benaderen voor een afspraak om alles door te spreken..
Op dit moment is bij ons alles gereserveerd/besteld, na de vakantie willen we de locatie, feestzaal etc weer benaderen voor een afspraak om alles door te spreken..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik wens je een hele fijne, mooie en liefdevolle dag Ecrits! Geniet er van!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Bedankt voor jullie lieve reacties. We hebben een heerlijke dag gehad. Im het topic dat Marin voor mij geopend heeft, staat een kort verslag en wat foto's.
Gast- Gast
Ik merk dat het wat rustiger wordt in dit topic...
Zijn er nog dames die nog gaan trouwen dit jaar?
En op welke datum dan? Hoever zijn jullie met de voorbereidingen?
Zijn er nog dames die nog gaan trouwen dit jaar?
En op welke datum dan? Hoever zijn jullie met de voorbereidingen?
Joli86- Prater
Het is inderdaad rustiger geworden in dit topic! Ik ga nog trouwen dit jaar, op 14 september. We hebben bijna alles wel geregeld. Ik moet alleen nog een boeket uitzoeken en we moeten nog afspreken met onze BABS. En nog een proeflesje salsa volgen als opfrissing voor onze openingsdans
Ik zie dat jij 12 oktober gaat trouwen, mooie datum! Mijn broertje is dan jarig ;-) Hoe ver ben jij met de voorbereidingen?
Ik zie dat jij 12 oktober gaat trouwen, mooie datum! Mijn broertje is dan jarig ;-) Hoe ver ben jij met de voorbereidingen?
Suus- Lady Post-a-lot
Ik had gewoon wat moeite om het bij te houden. Haha. Ik denk dat ik de hekkensluiter ben, nog vier maandjes. Wat vliegt de tijd. Toevallig ben ik gister met de tekst voor de trouwkaart bezig geweest en hebben we gister een klassieke trouwauto gevonden. Nu is het nog wachten op de ringen, tot ze klaar zijn, en dan zijn het nog wat kleine details (zolas het aanpassen van mijn trouwjurk aan mijn zwangere buik) Ik moet nog schoenen en een bollertje kopen voor over mijn trouwjurk, anders is het zo koud. En de schoenen doe ik maar gewoon plat, denk niet dat ik met al mijn gewicht op hakken kan lopen...ach, als dat het ergste iss.....
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Inderdaad, 12 oktober, vandaag nog 10 weekjes!
Onze voorbereidingen gaan heel goed! Kleding, ringen zijn besteld. Kaarten liggen klaar om op de post te gaan. Afspraak bij de gemeente staat gepland, proef kapsel en make-up is gepland. Intake van de cameraman hebben we al gehad, gesprek met fotograaf is ook al gepland. Over 6 weekjes moet ik nog een keer langs de bloemist voor de corsages en boeket.
Binnenkort gaan we weer een afspraak maken met de trouwlocatie en de feestzaal maken om alles door te spreken..
Onze voorbereidingen gaan heel goed! Kleding, ringen zijn besteld. Kaarten liggen klaar om op de post te gaan. Afspraak bij de gemeente staat gepland, proef kapsel en make-up is gepland. Intake van de cameraman hebben we al gehad, gesprek met fotograaf is ook al gepland. Over 6 weekjes moet ik nog een keer langs de bloemist voor de corsages en boeket.
Binnenkort gaan we weer een afspraak maken met de trouwlocatie en de feestzaal maken om alles door te spreken..
Joli86- Prater
Vandaag nog 2 maandjes, aftellen!
Hoe gaat het bij jullie met de voorbereidingen?
Hoe gaat het bij jullie met de voorbereidingen?
Joli86- Prater
Ik dacht ineens ohhhh jaaa het trouwtopic.... We zijn de laatste weken zo druk geweest met van alles regelen voor de grote dag en omdat ik eigenlijk ook geen mailtjes meer kreeg, is het er een beetje bij ingeschoten.
Bij ons nu nog maar 16 dagen en dan is het zo ver! Het gaat nu echt opschieten. Voor alsnog zien de weerberichten er niet echt veelbelovend uit, maar het kan nog alle kanten op.
De labels voor de bedankjes zijn klaar om naar de molen te gaan, de cadeautjes voor de getuigen, ouders en andere belangrijke mensen die wat voor ons hebben gedaan op die dag staan klaar en ingepakt. Eindelijk afgelopen zaterdag de laatste dingen voor AS gevonden (stropdas en riem). Zaterdag hebben we ook de bloemen, corsages en autobloemstuk besproken met mijn neef en een vriendin. Mijn neef koopt de bloemen op de veiling, wij gaan dan mee (erg leuk!!) en die vriendin gaat alles maken donderdag voor de bruiloft.
Ook heb ik zaterdag 4 augustus mijn vrijgezellenfeest gehad!! Ohhh wat was dat leuk zeg! AS werd om 11 uur naar de steeg geleid achter omdat hij zou gaan fietsen met een vriend van hem. En daar werd hij dus opgewacht door de groep mannen. Om even over 11en werd ik thuis overvallen door 9 dames om thuis te brunchen, in 5 minuten stond m'n huis compleet overhoop!! Maar wel heel erg gezellig! Ik was uitgedost in een speciaal gemaakt t-shirt, fruitjes ketting en oorbellen en een sluiertje. Dus het viel alles mee! Na heerlijk gegeten te hebben zijn we richting de volgende locatie gegaan, hier hebben we een Lipdub opgenomen. Echt superleuk om te doen! Dit hebben we opgenomen waar we ook ons trouwfeest hebben, dus dubbel leuk. We mochten overal komen en als het afgesloten was werd het open gemaakt. Na de lipdub kwamen de mannen naar dezelfde locatie om vanuit daar met zijn allen ergens te gaan eten. Ik vond het erg leuk om samen te eindigen, de autorit er naartoe zaten AS en ik samen in de auto dus konden we al lekker samen kletsen over de dag! In het restaurant nog na het eten een tijdje blijven hangen en daarna lekker naar huis!
Dus hier lekker aan het aftellen tot de grote dag nu!!
Bij ons nu nog maar 16 dagen en dan is het zo ver! Het gaat nu echt opschieten. Voor alsnog zien de weerberichten er niet echt veelbelovend uit, maar het kan nog alle kanten op.
De labels voor de bedankjes zijn klaar om naar de molen te gaan, de cadeautjes voor de getuigen, ouders en andere belangrijke mensen die wat voor ons hebben gedaan op die dag staan klaar en ingepakt. Eindelijk afgelopen zaterdag de laatste dingen voor AS gevonden (stropdas en riem). Zaterdag hebben we ook de bloemen, corsages en autobloemstuk besproken met mijn neef en een vriendin. Mijn neef koopt de bloemen op de veiling, wij gaan dan mee (erg leuk!!) en die vriendin gaat alles maken donderdag voor de bruiloft.
Ook heb ik zaterdag 4 augustus mijn vrijgezellenfeest gehad!! Ohhh wat was dat leuk zeg! AS werd om 11 uur naar de steeg geleid achter omdat hij zou gaan fietsen met een vriend van hem. En daar werd hij dus opgewacht door de groep mannen. Om even over 11en werd ik thuis overvallen door 9 dames om thuis te brunchen, in 5 minuten stond m'n huis compleet overhoop!! Maar wel heel erg gezellig! Ik was uitgedost in een speciaal gemaakt t-shirt, fruitjes ketting en oorbellen en een sluiertje. Dus het viel alles mee! Na heerlijk gegeten te hebben zijn we richting de volgende locatie gegaan, hier hebben we een Lipdub opgenomen. Echt superleuk om te doen! Dit hebben we opgenomen waar we ook ons trouwfeest hebben, dus dubbel leuk. We mochten overal komen en als het afgesloten was werd het open gemaakt. Na de lipdub kwamen de mannen naar dezelfde locatie om vanuit daar met zijn allen ergens te gaan eten. Ik vond het erg leuk om samen te eindigen, de autorit er naartoe zaten AS en ik samen in de auto dus konden we al lekker samen kletsen over de dag! In het restaurant nog na het eten een tijdje blijven hangen en daarna lekker naar huis!
Dus hier lekker aan het aftellen tot de grote dag nu!!
Jolanda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
Klinkt als een geslaagd vrijgezellenfeest Jolanda! Moet eerlijk bekennen dat ik wel een op
Google heb gekeken wat een lipdub is, had er nog nooit van gehoord.
Ik ben ook wel benieuwd naar wat mijn vriendinnetjes voor mij in petto hebben, ze doen er allemaal heel mysterieus over.. Haha.. Gewoon geduld hebben!
Woensdag hebben we een leuk gesprek gehad met de fotograaf en volgende week gaan we weer terug naar de feestzaal om alles door te spreken.
Vandaag voor ons nog 8 weekjes!
Google heb gekeken wat een lipdub is, had er nog nooit van gehoord.
Ik ben ook wel benieuwd naar wat mijn vriendinnetjes voor mij in petto hebben, ze doen er allemaal heel mysterieus over.. Haha.. Gewoon geduld hebben!
Woensdag hebben we een leuk gesprek gehad met de fotograaf en volgende week gaan we weer terug naar de feestzaal om alles door te spreken.
Vandaag voor ons nog 8 weekjes!
Joli86- Prater
Bij ons nog 5 weken en 5 dagen te gaan..
Inmiddels zijn alle uitnodigingen de deur uit. Allemaal leuke reacties op gekregen!
Nu hopen darde juwelier en de bruidszaak snel belt!
Hoe gaat het bij de rest van de bruidsparen?
Inmiddels zijn alle uitnodigingen de deur uit. Allemaal leuke reacties op gekregen!
Nu hopen darde juwelier en de bruidszaak snel belt!
Hoe gaat het bij de rest van de bruidsparen?
Joli86- Prater
Oeh spannend, just me...komt echt dichtbij.
Hier ook nog maar drie maanden. De uitnodigingen liggen bij de drukker. Op wat kleine dingen na is bijna alles geregeld. Ik heb waarschijnlijk 15 september weer een afsrpaak bij de coupeuse voor het vermaken van mijn trouwjurk. Ben best blij dat we al zoveel geregeld hebben, want het is in combinatie met de zwangerschap best vermoeiend allemaal. Maar ach, ik mag niet klagen :-)
Hier ook nog maar drie maanden. De uitnodigingen liggen bij de drukker. Op wat kleine dingen na is bijna alles geregeld. Ik heb waarschijnlijk 15 september weer een afsrpaak bij de coupeuse voor het vermaken van mijn trouwjurk. Ben best blij dat we al zoveel geregeld hebben, want het is in combinatie met de zwangerschap best vermoeiend allemaal. Maar ach, ik mag niet klagen :-)
slaatje- Kletskop
Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden...
Ik ben gisteren net thuisgekomen na drie weken vakantie en ineens is 14 september zo dichtbij! Vanmiddag hebben we een afspraak met onze trouwambtenaar en ik ga deze week make-up kopen samen met degene die mijn make-up gaat doen. Spannend allemaal!
Ik ben gisteren net thuisgekomen na drie weken vakantie en ineens is 14 september zo dichtbij! Vanmiddag hebben we een afspraak met onze trouwambtenaar en ik ga deze week make-up kopen samen met degene die mijn make-up gaat doen. Spannend allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
Wij hebben gister de trouwkaarten ontvangen. Moet nog een paar kaartjes schrijven voor de daggasten en dan kunnen ze in de enveloppe.
Morgen gaan wij in ondertrouw, ook wel spannend, al is er geloof ik niet veel om te doen. Handtekening zetten en klaar. haha.
Suus, hoe is het met je zenuwen?
Morgen gaan wij in ondertrouw, ook wel spannend, al is er geloof ik niet veel om te doen. Handtekening zetten en klaar. haha.
Suus, hoe is het met je zenuwen?
slaatje- Kletskop
Ondertrouw stelt inderdaad niet heel veel voor. Wij stonden na 25 min weer buiten.
De ambtenaar vroeg welke naam ik wilde krijgen, wat voor trouwboekje, of we tijdens de ceremonie ringen willen wisselen, ja woord willen zeggen, hoeveel mensen je verwacht.
Ook hebben we de getuigen door gegeven en al onze gegevens gecontroleerd.
Voor suus komt het nu wel heel dichtbij! Spannend!
De ambtenaar vroeg welke naam ik wilde krijgen, wat voor trouwboekje, of we tijdens de ceremonie ringen willen wisselen, ja woord willen zeggen, hoeveel mensen je verwacht.
Ook hebben we de getuigen door gegeven en al onze gegevens gecontroleerd.
Voor suus komt het nu wel heel dichtbij! Spannend!
Joli86- Prater
Ja, de zenuwen beginnen nu toch wel te komen!
Helemaal omdat ik erover denk om een liedje te zingen voor mijn vriend, mijn oom wil mij wel begeleiden op de piano. Dat lijkt me heel mooi, maar ook heel eng!
Helemaal omdat ik erover denk om een liedje te zingen voor mijn vriend, mijn oom wil mij wel begeleiden op de piano. Dat lijkt me heel mooi, maar ook heel eng!
Suus- Lady Post-a-lot
Wow wat stoer suus! En weet je ook al welk liedje het moet gaan worden?
Een vriendin van mij heeft toen als verassingen hun openingsdans liedje opgenomen op cd, en dat werd dus gedraaid aan het begin van de avond, was echt heel erg mooi.. Haar man was totaal verrast.. Echt mooi om te zien.
Een vriendin van mij heeft toen als verassingen hun openingsdans liedje opgenomen op cd, en dat werd dus gedraaid aan het begin van de avond, was echt heel erg mooi.. Haar man was totaal verrast.. Echt mooi om te zien.
Joli86- Prater
Ik weet al welk nummer, maar ik zeg het hier liever nog niet, ik geloof niet dat ik meelezers hebt, maar je weet maar nooit Het moet voor iedereen een verrassing blijven. Alleen mijn moeder weet het en een oom en tante.
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2012
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» trouwtopic 2011 !